Huutonetistä, osaisko joku neuvoa?
Huusin yhtä kohdetta ja huutoni on nyt se johtava. Miksei silti omilla sivuillani näy ko. kohdetta? Tuleeko sähköpostiin ilmoitus jos olen voittanut kohteen? Vai pitääkö vain itse muistaa koska kohde sulkeutuu ja käydä katsomassa? Entä jos joku tarjoaa enemmän? tuleeko siitä ilmoitus?
KIITOS !
Kommentit (2)
Vierailija:
Huusin yhtä kohdetta ja huutoni on nyt se johtava. Miksei silti omilla sivuillani näy ko. kohdetta? Tuleeko sähköpostiin ilmoitus jos olen voittanut kohteen? Vai pitääkö vain itse muistaa koska kohde sulkeutuu ja käydä katsomassa? Entä jos joku tarjoaa enemmän? tuleeko siitä ilmoitus?KIITOS !
-niissä on pieni viive ennenkuin näkyvät
-sähköpostiin tulee ilmoitus kun kohde on sulkeutunut (jos olet siis ollut voittavana huutajana)
-kannattaa kuitenkin käydä katsomassa silloin kun se on sulkeutumassa koska monet käyvät huutamassa juuri silloin kun kohde sulkeutuu
-siitäkin Pitäisi tulla ilmoitus jos joku korottaa enemmän kuin sinä...mutta tuohonkaan ei kannata luottaa joskus viive ilmoituksessa on päiviä...
oleppa hyvä vaan :)
Saat ilmoituksen sähköpostiin, kun tarjouksesi ylitetään ja kun kohde on sulkeutunut ( jos sinulla on voittava huuto ).