Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras korvakoru makuuhuoneessa..

Vierailija
29.01.2013 |

Eli oltiin miehen kanssa menossa nukkumaan ja mies nosti lattialta korvakorun, joka ei ollutkaan minun. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Me ihmeteltiin mistä korvis on tullut ja en edes ajatellut mieheni pettäneen minua. Olenko nyt av-raadin mielestä naiivi ja sinisilmäinen ? Luotan mieheeni 100 prosenttisesti. Ajattelen että jos hän minua pettäisi, niin hän kertoisi siitä heti suoraan.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten t-paita, joka ei ole mieheni. Ei mitään hajua, mistä se on tullut.

Vierailija
62/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan: sain vähän vaikutteita vauvapalstalta ja aloin sitten miettimään olenko oikeasti naiivi, kun en edes epäile pettämisestä miestäni :D Juteltiin asiasta ja miestä vähän huvitti, kun olin asiaa jäänyt pohtimaan, mutta lohdutteli minua, että kyllä me korun omistaja vielä löydetään. Meillä on ollut juhlat kotona lähiaikoina, jolloin koru on voinut joltain tippua + mieheni oli ystäväporukan luona kylässä, josta kaveria halatessa korvakoru on voinut vaikka vaatteeseen tarttua.

Meillä ei ole lapsia, asutaan kahdestaan ja ollaan aika tuore pari. Ei ongelmia ja rakkautta riittää.. En edelleekään epäile pettämistä "vakavissani", mutta pisti vain miettimään kuitenkin tämän keskusteluketjun lukeminen :)

Joku kysyi miten mieheni vastasi syytökseeni. En kyllä muista sanasta sanaan, mutta ei hän vaikuttanut mitenkään salailevalta tai paniikissa olevalta :D

Ilmoitan teille jos korviksen omistaja löytyy! Tai jos mieheni on petturi... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jonka kanssa se pettää, on sen tahallaan teille jättänyt. Tämän tiedän ihan 100% varmuudella, koska itse olen josksu jättänyt hiuspinnejä tms. naisjuttuja, myös korviksia, exän kylppäriin, että sen uus ne löytäis Joo, se exä petti uutta mun kanssa...

Tunnustan: sain vähän vaikutteita vauvapalstalta ja aloin sitten miettimään olenko oikeasti naiivi, kun en edes epäile pettämisestä miestäni :D Juteltiin asiasta ja miestä vähän huvitti, kun olin asiaa jäänyt pohtimaan, mutta lohdutteli minua, että kyllä me korun omistaja vielä löydetään. Meillä on ollut juhlat kotona lähiaikoina, jolloin koru on voinut joltain tippua + mieheni oli ystäväporukan luona kylässä, josta kaveria halatessa korvakoru on voinut vaikka vaatteeseen tarttua.

Meillä ei ole lapsia, asutaan kahdestaan ja ollaan aika tuore pari. Ei ongelmia ja rakkautta riittää.. En edelleekään epäile pettämistä "vakavissani", mutta pisti vain miettimään kuitenkin tämän keskusteluketjun lukeminen :)

Joku kysyi miten mieheni vastasi syytökseeni. En kyllä muista sanasta sanaan, mutta ei hän vaikuttanut mitenkään salailevalta tai paniikissa olevalta :D

Ilmoitan teille jos korviksen omistaja löytyy! Tai jos mieheni on petturi... :D

Vierailija
64/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että miehesi tosiaan on pettänyt ja valehtelee sujuvasti. Mutta ymmärrän myös sinun kantasi; itse tunnen mieheni luonteen niin hyvin ettei kykenisi tuollaisesta valehtelemaan. On sen verran perusrehellinen että tuo on hänenkin mielestään alhaisinta mitä voi tehdä. Täällä suurin osa kai heti sanoo että miehesi on pettänyt mutta voisiko olla että koru on jäänyt/takertunut joskus joltain vieraaltanne? En osaa sanoa onko pettänyt vai ei mutta onnea ja iloa sinun elämääsi ja toivottavasti asia selviää! :)

Vierailija
65/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon nyt on ihan turha tuudittautua, että ei olisi kysynyt korviksesta jos pettäisi sinua. Mies todennäköisesti ei ole todellakaan perillä sinun korviskokoelmastasi ja on varmaan ajatellut sen olevan sinun. Ei vaadi mitään suuriakaan hoksottimia siinä kohtaa huomauttaa, että ei olisi kysynyt jos pettäisi. Siis jokainen tomppelikin tajuaa vetää keskustelun siihen suuntaan jos käry käy.

Siihen on myös turha luottaa, että ei oma mies pettäisi. Kyllä ne vaan pettää, ihan tavalliset rehdit ihmisetkin. Eikä siihen edes tarvita mitään syytä, ongelmia suhteessa tms. Joskus vain saattaa haksahtaa, ihan vaikka kokeilunhalusta, kännissä, muuten vaan, huvin vuoksi, hetken mielijohteesta tai sitten ihastuminen ei jää vaan pään sisälle vaan johtaa tositoimiin. Eikä se tosiaan näy aina mitenkään ulkopuolisille.

Itseäni jäisi tuossa tilanteessa kaihertamaan korviksen alkuperä. En nielisi miehen selitystä ihan mukisematta. En näyttäisi sitä kyllä miehelle, vaan olisin niin kuin ennenkin ja antaisin miehen ajatella, että tuo asia olisi unohtunut. Salaa pitäisin kuitenkin silmällä ja odottaisin, että mies mahdollisesti mokaa toisen kerran. Ensin on tietty varovainen jos on kertaalleen jäänyt kiinni, mutta ajan myötä se varovaisuus taas lievenee...Ja sitten on tietty se klassinen tapa, eli viestien ja puhelutietojen vilkaisu. Puhelinluetteloonkin tämä naikkonen on voitu tallentaa nimella Pentti, mutta harvemmin Pentille kuitenkaan mitään kaipaavia viestejä, pusuja ja haleja lähetellään. Eli viesteistä se totuus usein selviää ;)

Vierailija
66/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että miehesi tosiaan on pettänyt ja valehtelee sujuvasti. Mutta ymmärrän myös sinun kantasi; itse tunnen mieheni luonteen niin hyvin ettei kykenisi tuollaisesta valehtelemaan. On sen verran perusrehellinen että tuo on hänenkin mielestään alhaisinta mitä voi tehdä. Täällä suurin osa kai heti sanoo että miehesi on pettänyt mutta voisiko olla että koru on jäänyt/takertunut joskus joltain vieraaltanne? En osaa sanoa onko pettänyt vai ei mutta onnea ja iloa sinun elämääsi ja toivottavasti asia selviää! :)

Tunnen samoin omasta miehestäni, sillä hän on rehellinen ja välittää minusta paljon. Uskon että jos hän joskus jossain mielentilassa minua pettäisi, niin hän kertoisi siitä heti kun mahdollista. Joskus kun mies yrittää edes huijata minua jossain arkiasiassa kysyessäni tyyliin "oletko vienyt roskat?", niin näen heti surkeat huijausyritykset naamasta :D

Epäilen että koru on jäänyt vieraalta.

Vierailija
67/80 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä vieraita ja tiputtelee korviksiaan teidän sängyn viereen?? HALOO!

Ja kuinka helposti korvis lähtee korvasta irti, takertuu halattavan paitaa, pysyy siinä kun laitetaan takki päälle, mennään kotiin, otetaan takki pois kuitenkin sängyn vieressä se korvis päättää tipahtaa?? HALOO, again!!

Millainen korvis oli? Nappi? Roikkuva? Painava vai kevyt?

68/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä teidän tilanne eteni? Oliko pelkosi aiheeton?

Vierailija
69/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miehet pettää teitä!!!Huuu ja pöööö ja pelätkää!!

Näin mä luin ap.n aloituksen ja kirjoitukset.

Ja monta hymynaamaa perään.

Vierailija
70/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pieni muistutus: ei kai kukaan niin idiootti ole että raahaa vieraita naisia kotiinsa kun vaimo on pari päivää reissussa.

Ja nopean vastaajan lisäbonus: Olen reissussa hyvinkin 50% ajastani ja etenkin kaikenlaisissa mikkihiirimaissa hyvätkin hotellit on aika huonosti siivottuja. Aika paljon etenkin epämääräisiä pitkiä hiuksia tarttuu kamppeisiin ilman että huoneessa edes viihdyttää epämääräisiä pitkähiuksia. Jos noiden perusteella alkaa kiskomaan herneitä nenään niin menee aika monta pussillista nopeasti.

Vierailija
71/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehille riittää kun talo on tyhjä. Eli vaikka vaimoke olisi vain yötöissä.

Vierailija
72/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin teille, jotka petätte varattujen kanssa.. miltä itsestänne tuntuisi jos teillä olisi parisuhde ja luulisitte tietävänne OMASTA elämästänne "kaiken".. ja sitten se olisikin vain silkkaa harhaluuloa?? Olisiko kiva herätä rakkaan vierestä joka aamu ja kuvitella elämän kukoistavan, kun todellisuudessa se rakas heiluisi vieraissa sängyissä kaiken aikaa.. hei haloo mihin on moraali kadonnut! Onko teillä ollut jotenkin vaikea lapsuus tai jotain.. kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu sillä te tosiaan pilaatte toisten ihmisten elämän. Miehiä on kyllä niin paljon tällä planeetalla ettei tartte ottaa sitä varattua, ja jos luulette sen olevan "se ainoa oikea" niin varmasti joku toinenkin on yhtä kiinnostava vaikkakin eri tavalla..

Ja viimeisin "Mikä helvetti on pettäjätyyppi" -kirjoitus on varmasti vain yritys provosoida. Ja alkuperäiselle: mitä kertoo suhteesi tilasta se, että mietit vieraiden ihmisten kanssa tätä asiaa sen sijaan että tosiaan selvittäisit sen asianosaisen eli miehesi kanssa. Pyydä vaikka näyttämän tekstarit siltä istumalta, jos ei näytä, miksei? Ja jos suhteenne on suht tuore, et voi vielä kovin hyvin tuntea koko ihmistä?? mutta, toivottavasti kaikki on hyvin :) tsemppiä!

En ole pettäjä, enkä toinen nainen, mutta kannattaa asennoitua niin että maailma ei ole täydellinen, eikä vähiten se oma ukko. Aina on mahdollisuus siihen, että toinen pettäisi ja sitä ei pidä pelätä etukäteen.

Ukko myös on silloin se suurin syyllinen, ei se toinen nainen.

Vierailija
73/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tapauksessa korvakoru on voinut hyvin kulkeutua jostain. Iteltä on välillä tippunut maahan kun lukko pettänyt tms. ja korvakoru on hyvä takertumaan vaatteisiin esimerkiksi.

Vierailija
74/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kengänpohjassa niin on varmasti vääntynt tai rikki!

Ja sen lisäksi ap on kävellyt likaisilla ulkokengillään makkarissa, jonne se korvis on pudonnu kengänpohjasta. Kaikista huoneista just makkariin.

Pinnistä muistiasi. Oletko kävelly ulkokengät jalassa makkariin reissun jälkeen?

Vierailija
75/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Facebookissa ilmoitus että löytyi pihaltanne (piilota mieheltäsi) ja katso kuka ystävistäsi tunnistaa omakseen.

Vierailija
76/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli miehet pettävät, vaikka olisivatkin onnellisessa suhteessa. Tästä oli juuri tutkimuskin jossain.

Olen itse ollut varatun miehen kanssa suhteessa. Miehellä oli kaikki hyvin omassa suhteessa, hän haki jännitystä ja pientä vaihtelua. Nainen ei koskaan olisi voinut uskoa miehen pettävän.

Mitä jännitystä ja vaihtelua on pettää naisen kanssa jos kotonakin on nainen?

Vierailija
77/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jep, niin minäkin "tiesin" eksästäni. On rehellinen ja luotettava, ei ikinä pettäisi, koska isänsä oli pettänyt äitiään, eroaisi minusta ennen pettämistä. Näin julisti joka käänteessä. Juupa juu, eron jälkeen otin selvän asioista ja voinpa sanoa olleeni toooodella sinisilmäinen uskossani. Monet vastaavat tilanteet olikin selittänyt todella täydellä pokalla, ja pettänyt oli joka kerta...

Näin kävi minulle, mutta toivottavasti ei sinulle.[/quote]

Minulla kävi myös täsmälleen näin. Äitiään ei missään tapauksessa olisi kukaan saanut niin kohdella, mutta oma vaimo olikin ihan eri juttu..

Vierailija
78/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Facebookissa ilmoitus että löytyi pihaltanne (piilota mieheltäsi) ja katso kuka ystävistäsi tunnistaa omakseen.

Tämä on yli kolme vuotta vanha ketju. Aika hyvä tuuri saa olla, että ap tänne eksyy vinkkisi lukemaan.

Vierailija
79/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yli kolme vuotta vanha ketju. Aika hyvä tuuri saa olla, että ap tänne eksyy vinkkisi lukemaan.

Juu eiköhän täällä samat naamat roiku vuodesta toiseen.

Vierailija
80/80 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli miehet pettävät, vaikka olisivatkin onnellisessa suhteessa. Tästä oli juuri tutkimuskin jossain.

Olen itse ollut varatun miehen kanssa suhteessa. Miehellä oli kaikki hyvin omassa suhteessa, hän haki jännitystä ja pientä vaihtelua. Nainen ei koskaan olisi voinut uskoa miehen pettävän.

Mitä jännitystä ja vaihtelua on pettää naisen kanssa jos kotonakin on nainen?

se ei ole se sama nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän