Vieras korvakoru makuuhuoneessa..
Eli oltiin miehen kanssa menossa nukkumaan ja mies nosti lattialta korvakorun, joka ei ollutkaan minun. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Me ihmeteltiin mistä korvis on tullut ja en edes ajatellut mieheni pettäneen minua. Olenko nyt av-raadin mielestä naiivi ja sinisilmäinen ? Luotan mieheeni 100 prosenttisesti. Ajattelen että jos hän minua pettäisi, niin hän kertoisi siitä heti suoraan.
Kommentit (80)
Meillä jää milloin rukkasia, milloin pipoja ja puuterirasioita vierailta.
Joskus voi mennä monta kuukautta, ennenkuin tajuamme, milloin ja keneltä romppeet jäivät. Unohtaja itsekään ei aina muista.
Korvakoru voi kulkea kengänpohjassa tai housunpersiessä baarista tai kadulta, ei siinä mitään ihmettä ole.
Olen melkoisen varma, että mies olisi pannut korun piiloon, jos hänellä joku salasuhde olisi. Katso nyt sitä; kuka tuollaisen edes huolisi muut kuin sinä? Ja jos huolisikin, hyvähän se vain. Sinulla on jotain, mikä kelpaisi toisillekin. Statusta!
turha miettiä, mistä se koru on sinne makkariin tullut. Jostain se on tullut, eikä se koskaan selviä tai sitten joskus yht'äkkiä tuleekin mieleen joku juttu, joka sen selittää.
En minäkään ekana epäilisi miestäni pettämisestä pelkästään tuollaisesta syystä, pitäisi olla jotain vähän konkreettisempaa että epäilisin. Ja minullakin syynä se, että mies ei ole pettäjätyyppiä (ja jos pettäisi, niin olettaisin, että se siitä kertoisi). Mikä ei toki estä sitä, että se kuitenkin pettäisi, mutta en pilaa elämääni miettimällä sitä, että mitäs jos sittenkin pettää.
haarukan ja veitsen, juomalasin, pussilakanan, nämä tuli nyt meleen. topin autosta (olin sillon sinkku) mysteeri mistä tulivat.
meidän kylppäristä kunnon mummoalkkarit joilden käyttäjää en pysty keksimään, mieskän ei ymmärtänyt. Mietin vaan että jos sitten on pettäny niin on ainakin pettänyt mummokalsareita käyttävän kanssa eikä asia ole minua yhtään vaivannut.
meidän kylppäristä kunnon mummoalkkarit joilden käyttäjää en pysty keksimään, mieskän ei ymmärtänyt. Mietin vaan että jos sitten on pettäny niin on ainakin pettänyt mummokalsareita käyttävän kanssa eikä asia ole minua yhtään vaivannut.
Tai siis sellaisia vähän lahkeellisia, olisko se mallin nimi hotpants. Aika paljon niissä on kangasta kuitenkin. Mulla on lihaksikas urheilijan perä ja inhoan kiristäviä kalsareita.
Tai siis sellaisia vähän lahkeellisia, olisko se mallin nimi hotpants. Aika paljon niissä on kangasta kuitenkin. Mulla on lihaksikas urheilijan perä ja inhoan kiristäviä kalsareita.
ei ole mummokalsareita.. itsekin käytän vain noita hotpantseja. Nää mitkä löysin oli sellaiset pahimman malliset, kuitenkin valkoiset ja kukkakuviointia edessä mut siis malli sellainen mahdollisimman ruma. Ei kukaan nuori ja seksikäs voi käyttää tuollaisia.
-vieras pussilakana (kukkakuvioinen)
-neulepaita (miesten)
-konjakkilasi
-rannekoru
Sen lisäksi meiltä on mystisesti kadonnut mm. lukuisia sukkia ja 2 kirjaa. Kenenköhän kotiin ne on kulkeutuneet :)
Itselleni varmin todiste pettäjämiehestä oli aikoinaan hiukset.. Itselläni on aina ollut pitkät vaaleat hiukset ja tunnistan omat hiukseni heti. Kun alkoi löytyä tummempaa pitkää hiusta vaatteista ja pinnoilta niin peli oli selvä! Korvakorun löytyminen kotoa voi olla pelkkää sattumaa, mutta makuuhuoneesta löydettynä laittaa varmasti miettimään. Hiusten bongailu voisi auttaa, sillä miehet harvemmin jaksavat siivota naisen ollessa poissa kotoa :D
Ja turha tulla väittämään, että et voi tietää, mutta voin :) Mies on ujo muiden kuin minun, miespuolisten kavereidensa ja perheemme seurassa, pelkästään miesten kanssa töissä, ei käy kavereiden kanssa ikinä ryyppäämässä tai missään muuallakaan, ei ole edes mitenkään hyvän näköinen, tai tottakai minun mielestä on ihanan komea, mutta ei ole yhtään semmoinen "malli" tai yms..
Me ollaan "lestoja" , tai ainakin esitetään, meillä on telkkari, meikkaan, juodaan alkoholia kotona. Joten tämäkin osaltaan vaikuttaa pettämiseen.
Vaikka teidän miehenne ovat uskottomia, se ei tarkota että kaikkien muidenki on. Tiedän 100-prosenttisesti, että miehene ei ole eikä tule petteämäänkään minua. ! :)
Pystymme muutenkin puhumaan avoimesti ihan kaikesta, esim joskus olemme huvikseen miettinyt harrastaa seksiä 2M+N, ja siitä ku tuntuu hyvälle jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja hymyilee, tai flirttailis.
Tarjosin sitä monelle kaverilleni, mutta kukaan ei tunnistanut omakseen. Ei tullut muuten mieleenkään, että se olisi jonkun hoidon jättämä koru. Miehen kanssa yhdessä ihmeteltiin, että kenen se sitten on, jos ei Miran, Annen tai Marjan. No olen käyttänyt sitä välillä itse, kun se on aika kiva. Ehkä olen supernaiivi, mutta sitten se on niin. Meiltä kyllä aina välillä löytyy kamaa, joka ei kuulu meille, ja olen kova hukkaamaan itse tavaroitani. Jotenkin ei niin kovasti hätkäytä.
Miehellä on erektiohäiriö, jota häpeää valtavasti ja etenkin jännitys pahentaa ihan mahdottomasti. On aina ollut, ei siis "johdu" minusta. Ei ikinä uskaltaisi jonkun naisen matkaan ja vaikka olisi niin kännissä, ettei tajuaisi mitään, niin ainakaan ei saisi vehjettään pystyyn, kun se sanoo sopimuksen irti jo parista oluesta.
Ja turha tulla väittämään, että et voi tietää, mutta voin :) Mies on ujo muiden kuin minun, miespuolisten kavereidensa ja perheemme seurassa, pelkästään miesten kanssa töissä, ei käy kavereiden kanssa ikinä ryyppäämässä tai missään muuallakaan, ei ole edes mitenkään hyvän näköinen, tai tottakai minun mielestä on ihanan komea, mutta ei ole yhtään semmoinen "malli" tai yms.. Me ollaan "lestoja" , tai ainakin esitetään, meillä on telkkari, meikkaan, juodaan alkoholia kotona. Joten tämäkin osaltaan vaikuttaa pettämiseen. Vaikka teidän miehenne ovat uskottomia, se ei tarkota että kaikkien muidenki on. Tiedän 100-prosenttisesti, että miehene ei ole eikä tule petteämäänkään minua. ! :) Pystymme muutenkin puhumaan avoimesti ihan kaikesta, esim joskus olemme huvikseen miettinyt harrastaa seksiä 2M+N, ja siitä ku tuntuu hyvälle jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja hymyilee, tai flirttailis.
Rehellinen ihminen, jolta kysytään suoraan petoksesta, sanoo ihan ensiksi, ettei ole pettänyt. Valehtelija aloittaa vastauksen selityksellä.
mutta sitä ihmettelen ettet edes epäillyt pettämistä?
Mistäköhän tosiaan vieras naisen korvakoru on teille tupsahtanut ja vielä sängyn viereen!
ei ole mummokalsareita.. itsekin käytän vain noita hotpantseja. Nää mitkä löysin oli sellaiset pahimman malliset, kuitenkin valkoiset ja kukkakuviointia edessä mut siis malli sellainen mahdollisimman ruma. Ei kukaan nuori ja seksikäs voi käyttää tuollaisia.
olen aina käyttänyt niitä mitä halvalla saa. Ja mielellään malli mahdollisimman mukava, siis tyyliin sloggi maxit, inhoan niitä seksikkäitä viritelmiä, jotka tuntuvat milloin missäkin kohden kankkua.
Tosin petokseltahan tuo haiskahtaa.
Ex-poikaystäväni jäi kiinni kylppärin lattialta löytyneestä kajalista, mies siivosi ja jätti sen tyhmyyttään esille, ei edes tajunnut että se ei ole minun. Ei varmaan tiennyt että kajaleita on erimerkkisiä. Kun kovistelin kenen se on niin salamannopeasti aluksi väitti löytäneensä kadulta. Epäilyt heräsi ja kun seuraavan kerran oli tarkoitus olla pois yötä kotioa niin tulinkin aamuyöstä ja rysän päältä jäivät kiinni, exäni ja halpiskajali nainen.
Ah, kuinka naurattaa näin jälkeenpäin, silloin kyllä vitutti mutta pääsinpähän äijästä kerralla eroon ja komeasti heittämällä molemmat ulos.
Kaverini kissa tykkää raahata lattialle jätettyihin laukkuihin tavaroita. Erään illanvieton jälkeen löysin laukustani kissanlelun, ponnarin ja nenäliinan. Yhtä hyvin sinne olisi voinut päätyä miehekkään kokoinen sukka tai bokserit, ja olisikin ollut seliteltävää kotona.
Itse olen ollut nuorempana kova valehtelemaan, ja siinä sen verran hyvä, että juurikin noin olisin saattanut tilanteen hoitaa sanomalla, että en kai esittelisi korua jos olisin pettänyt. Tuolla helposti poistaa viimeisetkin epäilyt.
En nyt teidän tilanteesta tietenkään tiedä, onhan koru saattanut kulkeutua jostain muualtakin. Ajattelin vain mainita, että omaan kokemukseeni perustuen valehtelun mahdollisuus edelleen on, huolimatta siitä kuka korun lattialta poimi.
käsittämättömällä tavalla.
Meiltä löytyi joskus esine, jota kukaan ei tunnistanut eikä ollut muka koskaan nähnytkään. Lopulta selvisi, että se oli tullut lapsen hoitopaikasta kun pph:n lapsi oli laittanut sen hoitokassiin ja oma lapsi sitten ottanut sieltä kotona pois ja tunkenut sohvan alle.
Että en ensimmäisenä menisi eroa tekemään jos kotoa löytyy jotain outoa.
kengänpohjassa niin on varmasti vääntynt tai rikki!
...monta vuotta ja vasta eron jälkeen ymmärsin. Uskoin jopa, että nukahteli kaverin sohvalle muutaman kerran...niinpä niin...