Vieras korvakoru makuuhuoneessa..
Eli oltiin miehen kanssa menossa nukkumaan ja mies nosti lattialta korvakorun, joka ei ollutkaan minun. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Me ihmeteltiin mistä korvis on tullut ja en edes ajatellut mieheni pettäneen minua. Olenko nyt av-raadin mielestä naiivi ja sinisilmäinen ? Luotan mieheeni 100 prosenttisesti. Ajattelen että jos hän minua pettäisi, niin hän kertoisi siitä heti suoraan.
Kommentit (80)
Ensinnäkin teille, jotka petätte varattujen kanssa.. miltä itsestänne tuntuisi jos teillä olisi parisuhde ja luulisitte tietävänne OMASTA elämästänne "kaiken".. ja sitten se olisikin vain silkkaa harhaluuloa?? Olisiko kiva herätä rakkaan vierestä joka aamu ja kuvitella elämän kukoistavan, kun todellisuudessa se rakas heiluisi vieraissa sängyissä kaiken aikaa.. hei haloo mihin on moraali kadonnut! Onko teillä ollut jotenkin vaikea lapsuus tai jotain.. kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu sillä te tosiaan pilaatte toisten ihmisten elämän. Miehiä on kyllä niin paljon tällä planeetalla ettei tartte ottaa sitä varattua, ja jos luulette sen olevan "se ainoa oikea" niin varmasti joku toinenkin on yhtä kiinnostava vaikkakin eri tavalla..
Ja viimeisin "Mikä helvetti on pettäjätyyppi" -kirjoitus on varmasti vain yritys provosoida. Ja alkuperäiselle: mitä kertoo suhteesi tilasta se, että mietit vieraiden ihmisten kanssa tätä asiaa sen sijaan että tosiaan selvittäisit sen asianosaisen eli miehesi kanssa. Pyydä vaikka näyttämän tekstarit siltä istumalta, jos ei näytä, miksei? Ja jos suhteenne on suht tuore, et voi vielä kovin hyvin tuntea koko ihmistä?? mutta, toivottavasti kaikki on hyvin :) tsemppiä!
..lisäys edelliseen: ja jos olisi tosi ovela mies, poistaisi tietty tekstarit ja puhelut. Silloin voisi katsoa puhelinlaskusta mihin numeroihin on soitettu.. varsinkin työaikaan tai töistä kotiin tullessa.. jos joku toistuisi koko ajan. Jos maksatte erikseen laskut/mies maksaa omansa, voithan pyytää että hoitaisit kaikki laskut kerralla.. :)
Minä ap vieläkin täällä palstalla pyörin ja huomasin nyt tämän viestin taas pitkästä aikaa pompanneen pintaan. Eli olen kyllä puhunut asiasta mieheni kanssa, mieheni myös tietää tästä ketjusta av-palstalla. Kun tämä asia oli ajankohtainen, niin hän itse tarjosi, että jos minua yhtään rauhoittaa, niin voin tutkia hänen puhelintaan tai tietokonettaan. En kuitenkaan halunnut sitä tehdä, koska se tuntui turhalta skitsoamiselta ja en usko mieheni minua pettäneen. Tämä tapaus on unohtunut jo meillä, korviksen omistajaa ei ole löytynyt, taitaa se korvis vieläkin lojua makkarin kirjahyllyssä. Taisi jäädä mysteeriksi koko juttu. Meillä on kaikki hyvin :)
Korvakoruja katoaa, myös muuten kuin vieraissa käydessä.
Onko teillä ollut vieraita tai onko lapsilla ollut kylässä kavereita tms.?
Koru on myös voinut tarttua vaatteisiin tms. Se on voinut olla huoneessanne pitkäänkin ennen kuin löytyi. Korvakoru on usein niin painava ettei mene helposti edes imuriin.
Meiltä löytyi kerran pestyn pyykin joukosta mustat stringit joita kukaan talon naisväestä ei tunnustanut omikseen. Luultavasti oli jäänyt joltain lasten kaverilta, mutta hukkaajaa ei myöskään koskaan löytynyt.
Siis teillä vieraita ja tiputtelee korviksiaan teidän sängyn viereen?? HALOO!
Ja kuinka helposti korvis lähtee korvasta irti, takertuu halattavan paitaa, pysyy siinä kun laitetaan takki päälle, mennään kotiin, otetaan takki pois kuitenkin sängyn vieressä se korvis päättää tipahtaa?? HALOO, again!!Millainen korvis oli? Nappi? Roikkuva? Painava vai kevyt?
Roikkuva kevyt korvis.. No en tiiä, mutta mulla ainakin menee vähän väliä korviksia hukkaan: takertuu kaulahuiviin tms:). Ja meillä kyllä juhlissa kävi vieraat makuuhuoneessakin. Mutta turha tätä on kai spekuloida enää kovin paljon: en usko että mieheni on pettänyt minua. Tulen raportoimaan jos löytyy joskus lisätodistusaineistoa tai korviksen mysteeri selviää :D
Ja kuinka helposti korvis lähtee korvasta irti, takertuu halattavan paitaa, pysyy siinä kun laitetaan takki päälle, mennään kotiin, otetaan takki pois kuitenkin sängyn vieressä se korvis päättää tipahtaa?? HALOO, again!!Millainen korvis oli? Nappi? Roikkuva? Painava vai kevyt?
oli ap:n kotona. eikä sen korviksen oo tarvinnu pudota makkarissa, se on voinu kulkeutua sinne.
oli ap:n kotona. eikä sen korviksen oo tarvinnu pudota makkarissa, se on voinu kulkeutua sinne.
Ja voihan toki olla että korvakorukeiju mistaa kilttejä vaimoja yksittäisillä korvakoruilla! Siis ihan oikeesti... Miksi keksitte tuollaisia kaukaa haettuja seliselityksiä...
Me halutaan tietää!
No en minä kehtaa soitella, että "jättikö joku meille 2 euron korviksen?" :D Ja ei edes kiinnosta niin paljon mistä koru on tullut, varmasti asialle on kuitenkin joku luonnollinen selitys. Sen verran tein asian eteen, että kysyin matkaseurueeltani onko jollakin korvis hukassa, mutta kukaan ei tunnistanut korua omakseen.
oli ap:n kotona. eikä sen korviksen oo tarvinnu pudota makkarissa, se on voinu kulkeutua sinne.Ja voihan toki olla että korvakorukeiju mistaa kilttejä vaimoja yksittäisillä korvakoruilla! Siis ihan oikeesti... Miksi keksitte tuollaisia kaukaa haettuja seliselityksiä...
oli ap:n kotona. eikä sen korviksen oo tarvinnu pudota makkarissa, se on voinu kulkeutua sinne.Ja voihan toki olla että korvakorukeiju mistaa kilttejä vaimoja yksittäisillä korvakoruilla! Siis ihan oikeesti... Miksi keksitte tuollaisia kaukaa haettuja seliselityksiä...
niin siisti koti, että siellä ei koskaan lattoille jää lojumaan mitään, eikä hän täten ole päässyt kokemaan roinan kulkeutumisen ihmettä. onnittelut puunatusta pirtistä! :)
meillä ihan normi settiä.
mä oon muuten vahingossa unohtanut kyläpaikkoihin niin rannekoruja, hiuspantoja, korviksia kuin sormuksiakin. Mulla kun alkaa korut usein ahdistaa. Silti aina yritän niitä käyttää. :D Sit vaan lasken ne hetkeksi johonkin pöydälle / tasolle ja hups, sinne jää. Useemman kerran on soiteltu perään että onko sun korvikset täällä. Heh.
eli miehet pettävät, vaikka olisivatkin onnellisessa suhteessa. Tästä oli juuri tutkimuskin jossain.
Olen itse ollut varatun miehen kanssa suhteessa. Miehellä oli kaikki hyvin omassa suhteessa, hän haki jännitystä ja pientä vaihtelua. Nainen ei koskaan olisi voinut uskoa miehen pettävän.
niin siisti koti, että siellä ei koskaan lattoille jää lojumaan mitään, eikä hän täten ole päässyt kokemaan roinan kulkeutumisen ihmettä. onnittelut puunatusta pirtistä! :)
meillä ihan normi settiä.
mä oon muuten vahingossa unohtanut kyläpaikkoihin niin rannekoruja, hiuspantoja, korviksia kuin sormuksiakin. Mulla kun alkaa korut usein ahdistaa. Silti aina yritän niitä käyttää. :D Sit vaan lasken ne hetkeksi johonkin pöydälle / tasolle ja hups, sinne jää. Useemman kerran on soiteltu perään että onko sun korvikset täällä. Heh.
Pirttini ei ole viimeisen päälle puunattu, mutta lattiani ei toki ole roinan peitossa. Vaikka satunnaisia tavaroita lattioilla on, ne pyritään sieltä mahdollisimman pian laittamaan paikoilleen. Ja vaikka roina siellä lattialla pidempään pysyisikin, ei ne mitenkään kulkeudu mihinkään... Eli ihmittelen suuresti tätä "kulkeutumista"!
turha miettiä, mistä se koru on sinne makkariin tullut. Jostain se on tullut, eikä se koskaan selviä tai sitten joskus yht'äkkiä tuleekin mieleen joku juttu, joka sen selittää.
En minäkään ekana epäilisi miestäni pettämisestä pelkästään tuollaisesta syystä, pitäisi olla jotain vähän konkreettisempaa että epäilisin. Ja minullakin syynä se, että mies ei ole pettäjätyyppiä (ja jos pettäisi, niin olettaisin, että se siitä kertoisi). Mikä ei toki estä sitä, että se kuitenkin pettäisi, mutta en pilaa elämääni miettimällä sitä, että mitäs jos sittenkin pettää.
Ei-pettäjätyypin kanssa on muhoinoitu yli vuosi stadissa ja justiin mietin mihin korvakoru jäi.
Vaimo ei tiedä ja ihmettelen todella ettei tiedä on varmaan yhtä sinisilmäinen...
niiltä reissukavereiltasi tunnistavatko korvista omakseen?
mieheni sai joskus megalomaaniset raivarit kun löysi meiltä vieraan miesten sukan. En tiedä vieläkään miten se meille joutui..
Sun miehellä on hyvät hoksottimet ja tilannetaju! Selkeästi valehtelee, taitavat kusettajat osaa nollata epäilykset just tolla tavalla "en kai mä nytkin tyhmä ole..."
Niin, tiedän itsekin kuinka todennäköisesti tuo tilanne vaikuttaa pettämiseltä, mutta en vaan usko sellaista miehestäni. Mieheni on rehellinen, rakastunut ja hyvä ihminen. En voi sanoa, että mieheni ei koskaan tulisi minua pettämään, mutta pidän sitä epätodennäköisenä. Hänellä on sen verran selkärankaa, että eroaisi minusta ennen kun alkaisi muiden kanssa säätämään / kertoisi heti minulle virheestään.
Uskon että korvis on päätynyt meille ihan vain vahingossa tavaroiden mukana kulkeutumalla :)
Jep, niin minäkin "tiesin" eksästäni. On rehellinen ja luotettava, ei ikinä pettäisi, koska isänsä oli pettänyt äitiään, eroaisi minusta ennen pettämistä. Näin julisti joka käänteessä. Juupa juu, eron jälkeen otin selvän asioista ja voinpa sanoa olleeni toooodella sinisilmäinen uskossani. Monet vastaavat tilanteet olikin selittänyt todella täydellä pokalla, ja pettänyt oli joka kerta...
Näin kävi minulle, mutta toivottavasti ei sinulle.
vai miettikö kenties hetken ennen kuin sanoi noin? Miten hänen käytöksensä illalla korviksen löydön jälkeen?
Ikävä kyllä "klassiselta" tämä vaikuttaa
MIKÄÄN ei ole elämässä 100% varmaa kuin verot. Ja kuolema.
En minäkään ollut pettäjä.Taisin jopa tuolloin, nuorena ja vähän elämää kokena jopa paheksua ja tuomita pettäjiä jeesustellen. No, kuinkas kävikään...entisenä seurakuntanuorena petin selvin päin silloista avomiestäni kuuden vuoden jälkeen.Enää en tuomitse ketään, ymmärrän hyvin, jos liitto on lopuillaan ja vauhtia eroon haetaan sieltä vieraasta. Mikään ei ole sitä miltä näyttäa, ulkopuolisen on helppo tuomita tietämättä faktoja.
En kyllä kokenut huonoa omaatuntoa silloin enkä koe vieläkään. Avoliittomme veteli viimeisiään ja kiihkeä, puolisen vuotta kestänyt suhteemme antoi lopullisen sinetin päätökselleni erota avomiehestäni. Jatkoin vapaana naisena puhtaalta pöydältä, ilman tätä salaista rakkauttani :)
Salainen rakkaani oli mieheni työkaveri.Mies oli eronnut aikoinaan, lapset olivat äidillään. Mies seurusteli muttei asunut yhdessä seurustelukumppaninsa kanssa. Myös hänen seurustelusuhteensa päättyi :)
Olen varmasti paatunut, mutta tuo oli ihanaa aikaa ja olen siitä kokemusksesta myös kiitollinen. Salassa on pysynyt. Joskus kohtaamme tämän miehen kanssa, ohimennen kun samalla paikkakunnalla asutaan. Meillä on yhteinen salaisuus, jonka viemme mukanamme hautaan.
Elämä on...joskus hyvin monimutkaista, mutta ihanaa :)