Mistä hyvät äitiyshousut..??
Auttakaa. Haluaisin hyvät äitys housut. Sellaiset trikoo malliset. Jossa olisi kuitenkin väljät lahkeet. Ostin jo yhdet farkut mutta ne jalassakaan ei jaksa koko aikaa kulkea. Ei siis sellaiset strech kankaiset hiukan siistimmät housut.?? Ite asun siilinjärvellä, eli kuopio olisi lähin paikka, mutta kun en oo löytänyt sieltä.
Heidi 14+1
Kommentit (2)
..jotakin, olen kolmet löytänyt. Lastentarvikeliike Joonasta Sairaalakadulta ostin mustat suorat äitiyshousut. On olleet ihan hyvät, varsinkin töissä. Ne on strechia ja venyy ihan mukavasti, sieltä löytyy kyllä enemmänkin malleja. Hintavia, mutta ihan ok, jos ei muuta päälle mahdu. Lindexiltä löysin alesta yhdet kivat tummanvihreät housut myös ja näkyi tuolla olevan muitakin malleja ja värejä. Yhdet kotihousut ostin KappAhlista vasta viime viikolla, mukavat trikoot paksulla vyötärökastaleella ja suorilla lahkeilla ja vain 14,95... Kyllä täältä jotakin löytyy, kun jaksaa kalastella. Haalarit tilasin huuto.netistä.
Elisa ja typy 24+6
Hei,
ostin itse Lindexistä siistit mustat työhousut, prässi on muttei taskuja. Vyötärökappale on ratkaistu pitkällä trikoolla, jota voi kääntää " paidan helmaksi" haluamalleen kohdalle. Näin kun masu ei vielä ole hirmu iso, saattaa olla vähän löysät (tykkää valua) mutta luulen että loppuraskautta kohden ei ole juuri ongelmia.
Henkkamaukallakin oli ihan hyvän näköisiä, kohtuu edullisia housuja, mutta en jaksanut jonottaa sovituskoppiin... Kuopiossa ei näy olevan mama-licious edustusta, mutta tsekkaa sivut www.mama-licious.com, store locator kertoo mistä löytyy, niillä on aika kivoja vaihtoehtoja.
Onnea etsintään,
Huliana rv 20+2