Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälainen lyhyehkö hiusmalli

Vierailija
28.01.2013 |

sopii kapeakasvoiselle nelikymppiselle, hiukset melko ohuet, hyvin tummanruskeat, silmät mantelinmalliset, ruskeat, vähän vinot, kissamaiset, ehdottomasti pitää olla otsatukka, pitäisi myös olla ns helppo malli laittaa itse, sillä pesen hiukset päivittäin. Ehdotuksia?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hairstylesweekly.com/images/2012/11/Box-Bob-Box-Bob.jpg

useimmille suomalaisnaisille tuo malli on järkyttävä, jos on sellainen perinteinen leveähkö "taikinanaama" niin pallomainen polkkatukka siinä ympärillä kehystämässä tekee tosi leveän näköiseksi. Mutta tosiaan kapeakasvoisella toimii, tuo leveyttä hyvin piirteisiin.

Vierailija
5/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes tuollainen polkkatukkamainen malli jo nyt mitä joku ehdotti, ainoastaan lyhyemmällä otsatukalla, ehkäpä pitäydyn sitten tässä tutussa ja turvallisessa, kiitos kuitenkin ehdotuksista! ap

Vierailija
6/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes tuollainen polkkatukkamainen malli jo nyt mitä joku ehdotti, ainoastaan lyhyemmällä otsatukalla, ehkäpä pitäydyn sitten tässä tutussa ja turvallisessa, kiitos kuitenkin ehdotuksista! ap

No johan jaksoitkin puoli tuntia odotella ehdotuksia tyrmätäksesi ne!

Tule pois sieltä mukavuusalueelta!

Oma ehdotukseni:

http://www.listal.com/viewimage/2305050h

Goglaa myös muita Michellen kuvia.

Renee Zellwegerillä ollut kanssa kiva lyhyt, ja hänellä ohut tukka myös.

Vierailija
7/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se Renee, jota itse ajattelin, kunhan pipokausi ohitse:

http://www.jigneshbapna.com/movies-list/renee-zellweger-movies-list.html

Vierailija
8/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihania malleja nuo, joissa oikein lyhyet hikset, mutta huomasin, että noilla kaunottarilla oli kyllä erilainen kasvojen malli kuin mulla. Mulla siis kyllä selvästi kapeammat kasvot ja oikein "terävä" leuka, joten tuntuu, että noin lyhyet hiukset jotenkin tekisivät mut oudon näköseksi...voi tietty olla etten nyt vaan pysty näkemään itseäni noissa hiusmalleissa kun niitä "esittelee" noin upeat naiset, ja itse olen vaan tällainen tavallinen , vaikka siis pääasiallisesti olenkin itseeni ihan tyytyväinen...huoh, tää on nyt kuulkaa vaikeaa...

Vierailija
9/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "short hair narrow face".

Ashleen leuka ei pienin myöskään:

http://www.google.fi/search?q=short+hair+narrow+face&hl=fi&client=safar…:

Vierailija
10/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pieleen linkitys, mutta tuolla paljon kivoja.

Tai kuvahaulla Ashlee Simpson, hänellä ollut monenmoista.

Meikillä saa kyllä taviksestakin kaunottaren. Mutta lyhyt tukka vaatii kasvonpiirteiltä paljon kieltämättä.

Vierailija
11/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuo Michelle, näyttää todella kivalle.

Minulla on ihan oudon mallinen pää, tuntuu ettei oikein mikään kampaus sovi, niinpä olen jämähtänyt vuosikausiksi pitkiin, suoriin hiuksiin joissa ei ole mitään mallia.

Nyt vaan hiukset sen verran huonossa kunnossa, että tekisi mieli leikata lyhyeksi. Toki vaihtelukin virkistäisi.

T:ohis joka ei oikein osaa edes kuvailla päänsä mallia.

Siis minkälainen pää pitää olla, että tuo Michelle Williams sopii?

Vierailija
12/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinmoista hiusmallia. Mun kasvot pitkälti samanmalliset, ovaalit, joissa terävä leuka. Enpä tiedä, jotenkin kai arastelen noita tosi lyhyitä malleja, kun sitten pitää selkeästi panostaa enemmän meikkaamiseen ja hiusten laittoon aamuisin...ehkäpä pitää vain värjätä tätä tummuutta vähän kastanjanruskeampaan sävyyn ja leikata aavistuksen napakampi polkka...no, joo, mietin yön yli...ap

Vierailija
13/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisi edelleen apua :)