Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä kun kaikkien monta kuukautta nuoremmat lapset alkaa kävelemään ja puhumaan

Vierailija
28.01.2013 |

ja oma ei kehity yhtään vaikka mitä tekisin. Tulen kohta oikeasti hulluksi. Fb on maailman paskin paikka.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kehittyminen vaan ei ole näkyvää. Lapsesi ottaa kyllä muut kiinni.

Meitä sellaisia äitejä on paljon, jotka ei voi superlapsillaan brassailla, mutta toisaalta, eihän se lapsi äidin egon pönkitystä varten olekaan.

Jos fb ahdistaa sua, niin pidä siitä pieni tauko.

Vierailija
2/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelliselle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihan sama tilanne se oli ennen Facebookiakin! Kaikkien muiden vauvat esimerkiksi kääntyi selältä vatsalleen kuukausia ennen kuin meidän. Serkkupoika juoksi 9-kuisena, kun meidän kuopus alkoi kävellä tanakasti vasta lähes puolta vuotta vanhempana. Toisaalta serkku ei sitten tahtonut oppia puhumaan ollenkaan...

Ei auta muuta kuin purra hammasta, olla välittämättä ja kestää. Kyllä ne kaikki oppii ennen pitkää suunnilleen kaikki jutut, omaan tahtiinsa.

Vierailija
4/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vajaa 9v. ja ui kilpaa ja uimahyppää kilpailu puolella. Menee mennen ja tullen monen muun ohi. Ei ole mikään saavutus kävellä ajoissa. Pääasia että kävelee.

Vierailija
5/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö jo reilu 11kk eikä vielä edes ryömi! Istua napottaa ja ´höpöttää" kovasti omia juttuja (ei siis vielä myöskään puhu!)

todella rauhallinen tempperamentiltaan, "huomasi" myöhään kätensä..

on muista syistä tutkittu huolella lääkärin, fyssarin, neurologin voimin ja mitään vikaa ei pitäisi olla!

Kehittyy koko ajan, mutta omaa tahtia, hissukseen.

Tällähetkellä en ole huolissani tylleröstä, nautin kun vauvan kanssa on nyt niin ihanaa ja helppoa :) viihtyy ja puuhaa samassa paikassa pitkiä aikoja. (pyörimällä liikkuu paikasta toiseen ja työntelee itseään taaksepäin mutta ei todellakaan mikään vilperi ;)

kaikki lapset on niin erilaisia.

nautitaan omista aarteistamme ja yritetään olla vertailematta!

mukavaa kevättä!

Vierailija
6/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjellä, että 1-vuotiaan ei tarvitse vielä puhua, tuskin edes kävellä. Tiedät myös sen että normaalin vaihtelu on kuukausia.

Ei syy ole Facebookin eikä kavereidesi, jos sinä vertailet lastasi koko ajan muihin ja pidät häntä huonompana ihan syyttä :(

Vierailija
7/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaile muihn lapsiin. Oma lapseni lähti kävelemään 1,5 vuotiaana. Mukavuudenhaluinen ja varovainen lapsi. Käveli kauan tukea vasten kun ei uskallus vielä riittänyt.

Välilä oli kyllä turhauttavaa kanniskella lasta mutta otti puolessa vuodessa ikäisensä kiinni ja nyt liikkuu ketterästi.

Vierailija
8/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä raahattiin lääkäreihin ja ties minne. Nyt on iso johtaja isossa yrityksessä ja tienaa neljä kertaa sen mitä minä. Sillä vaan ei ollut kiirettä mihinkään...

Vierailija
9/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen taitoja odottaakin kuin ihmeitä. Ymmärrät varmaan, että on normaalin rajoissa lähteä kävelemään monen kuukauden päästä, samoin on normaalia olla puhumatta sanaakaan kahden vanhana.

Vakavasti ottaen: mieti jo nyt, että miksi sen lapsen pitäisi olla paras ja ensimmäinen? Hän ei koskaan tule olemaan sinun määräsi mitta, eikä koskaan pelkästään sinun kasvatuksesi tulos. Hänen ei toivottavasti koskaan tarvitse olla sinun toiveittesi ja epäonnistumisiesi täyttäjä eikä korjaaja. Hänen ansionsa ovat hänen omiaan. Kannattaa jo nyt miettiä tuo läpi, sillä tottakai sinä rakastat lastasi sellaisena kuin hän on! Eikö niin?

Kaikkien lapset eivät voi olla ensimmäsiä. Toivottavasti kenenkään ei tarvitse olla.

Vierailija
10/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siihen pyrkinyt. Lapseni on näköjään eri maata.

ap

Vierailija
11/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tottunut olemaan lähes aina paras ja ensimmäinen ja olen siihen pyrkinyt. Lapseni on näköjään eri maata.

ap

Hohhoijaa mikä provo.

Jos tuo on oikeasti asenteesi, niin lapsesi antaa näköjään sinulle opetuksen.

Minulla on myös hissuksiin kehittyvä lapsi ja ensin meinasin tsempata sinua, mutta en halua, sillä et kuulosta reilulta vanhemmalta. Tärkeintä on tukea lapsen kehitystä ja olla turvallinen vanhempi. Ei se, että saa brassailla lapsen saavutuksista muille!

Vierailija
12/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut minä, nyt vasta tulin taas koneelle

oikea ap

Vierailija
13/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että alkaa puhumaan ennen kahta ikävuotta ja kävelemään ennenkun on puolitoista.

Älä pilaa omaa elämääsi vertailemalla ja murehtimalla.

Vierailija
14/14 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ryömi ja sitten nousi jaloilleen. Anoppi konttasi lattialla ja nosti lasta konttausasentoon ja siunaili, kun ei lähtenyt konttaamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä