Kohta saan ihan oman tabletti-tietokoneen :D
Jee, jännää! Samsung Galaxy 10.1.
Kommentit (12)
Ja sitä voi raahata kaupungillakin mukana ilman, että näyttää idiootilta.
Eikö ole kiva olla aikuinen ja ostaa ostella itselleen jännää! Vaikka jotain ihan turhaakin.
Okei :D
No, en koe näyttäväni idiootilta jos minulla on padi laukussa. Miten kukaan edes tietää, että se on siellä? Viihteeksi se onkin, ja lapsen viihdyttämiseen tuleville juna- ja lentomatkoille.
Minulla on älypuhelin, simppeliä mallia koska en jaksa sen pienestä näytöstä tihrustaa mitään muuta kuin tekstareita.
Mun ipadin netti Ei ole samanlainen kuin puhelimessa. Ja tietty nämä muut ohjelmat on sit ihan erikseen. Tabletti on TIETOKONE, ei puhelin.
No galaxyissa on android, joten niitä moni nettisivu luulee puhelimiksi. Silti ne on tietokoneita, joissa on muutekin kuin netti.
Mun ipadin netti Ei ole samanlainen kuin puhelimessa. Ja tietty nämä muut ohjelmat on sit ihan erikseen. Tabletti on TIETOKONE, ei puhelin.
No galaxyissa on android, joten niitä moni nettisivu luulee puhelimiksi. Silti ne on tietokoneita, joissa on muutekin kuin netti.
Mietin pitkään että iPad vai joku muu. Mutta meillä ei ole mitään muutakaan Apple-perheeltä niin päädyin Samsungiin. Mies tuo sen kohta mukanaan kauppareissulta.
No, en koe näyttäväni idiootilta jos minulla on padi laukussa. Miten kukaan edes tietää, että se on siellä? Viihteeksi se onkin, ja lapsen viihdyttämiseen tuleville juna- ja lentomatkoille.
Minulla on älypuhelin, simppeliä mallia koska en jaksa sen pienestä näytöstä tihrustaa mitään muuta kuin tekstareita.
Vanhemmat eivät osaa viihdyttää lapsiaan ja olla heidän kanssaan ilman elektroniikkaa. Surullista.
on iPadissa selaimena chrome, sama läppärissä. Helppo käyttää ja tosiaan ei tartte tihrustaa pienestä iPhonen ruudusta.
Meillä iPad toimii enempi lasten koneena kuitenkin, katsovat siitä monesti YleAreenaa, ja pitkillä automatkoilla on lapsilla mukana. Pysyvät rauhallisempana takapenkillä. Yh:na kun olen niin se viihdyttäminen on vähän hankalaa ja vaarallistakin siinä ratin takana, ja varsinkin se kaikenmoiseen nahinaan puuttuminen...
Vanhemmat eivät osaa viihdyttää lapsiaan ja olla heidän kanssaan ilman elektroniikkaa. Surullista.
Oletko sä kade? Pakko kysyä. Uskon, että vastaat, että et ole. Mutta se jotenkin paistaa.
toimii myös puhelimena. Käsittääkseni siihen voi laittaa älypuhelimesta sen ei sim vaan sen pienemmän kortin. En muista nimeä. On muuten hyvä tabletti. Maksaa 650 euroa.
Vähän kuin järjettömän iso luuri.