Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö miehesi mielellään arkivapaalla lasten kanssa kotiin?

Vierailija
28.01.2013 |

Sanoin miehelle, että ai kun kiva, kun sulla on vapaapäivä keskellä viikkoa. Mies tokaisi, että eihän se mikään vapaapäivä ole, kun täytyy olla lasten kanssa.

Lapset siis ovat yhden päivän keskellä viikkoa isänsä kanssa kotona, kun tällä on vapaapäivä. Yleensä ovat hoidossa.

Miten muilla, valittavatko miehet jos joutuvat yhden päivän huolehtimaan lapsista omin nokkineen, eivätkä pääse omille menoilleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkivapaillaan kotona. Lapsilla on noin 2-3 hoitopäivää viikossa, koska isällä tulee noita arkivapaita säännöllisesti 2-3 viikossa eli riippuu ihan isän työviikosta, kuinka monta hoitopäivää on lapsilla. Lasten iät on 4 v ja 2 v.

Ja ei, ei meillä mies valita. Tämä on hänen valintansa. Omille riennoille ehtii sitten, kun minä tulen töistä kotiin tai viikonloppuna.

Vierailija
2/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän se on lapsia halunnut ja rakastaa niitä. Tietenkin se haluaa viettää niiden kanssa niin paljon aikaa kuin mahdollista.

Kuulostaa kamalalta jos joku pitää omia lapsiaan jonain pakollisena kotityönä ja riesana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja sama jääkö mielelläänn jos kerran niitten lasten elämässä on . Kaikilla ei ole isää ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pk:ssa 4 päivää viikossa. Minä teen lyhennettyä työviikkoa ja olen yhden arkipäivän heidän kanssa kotona.

Jos miehellä sattuu olemaan yksittäinen vuosilomapäivä keskellä viikkoa (ja minä en ole kotona), lapset menevät päiväkotiin. Mies tekee jotakin muuta. Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että yleensä hänellä onkin jotakin sellaista remppahommaa tms, että parempi että lapset eivät ole kotona. Tosin ei hän kyllä lomapäiväkseen kokisi, josa lasten kanssa "joutuisi" olemaan..

Näin on, mutta olkoon.

Vierailija
5/6 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUtta jää aina sairaan lapsen kanssa kotiin mielellään ja toinenkin saa olla pois tarhasta silloin :)

Eli kyllä jäisi jos sellaisia olisi.

Vierailija
6/6 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun mies on osittaisella hoitovapaalla juuri siksi, että saa olla kotona lasten kanssa, eikä lasten tarvitse mennä hoitoon. Samasta syystä kun minäkin olen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä