Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten oireet, mutta ilman vuotoa

Vierailija
28.01.2013 |

Mulla piti alkaa kuukautiset viime torstaina. Ovat siis yleensä säännölliset olleet. Nyt on perjantaista asti ollut ihan selviä tuntemuksia alavatsassa ja emättimessä kuin olisi kuukautiset, mutta vuotoa ei kuulu. Mitä ihmettä? Voiko vaihdevuodet jo alkaa? Ikää 45 v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 43w. Tämä on hyvin tavallista, kk saattaa heittää suuntaan/toiseen. Googleta esim. esivaihdevuodet, ne oikeesti voi alkaa paljon aiemmin kuin luulisi.

Vierailija
2/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä sama, kuukautisten piti alkaa, viikon oli kuukautiskivut ilman kuukautisia. Ei vain kuulunut. Tein positiivisen raskaustestin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä sama, kuukautisten piti alkaa, viikon oli kuukautiskivut ilman kuukautisia. Ei vain kuulunut. Tein positiivisen raskaustestin..

Vierailija
4/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lyhimmillään ollut 24 päivää, pisimmillään 39 päivää. Ja ikää ei ole kuin 37 v. (toisaalta äidillänikin alkoi aikaisin vaihdevuodet, kuukautiset loppuivat ennen 50-vuotispäivää ja nelikymppisenä oli jo kuukautishäiriöitä)

Vierailija
5/5 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista lyhempää kiertoa (esim 3 vk), välillä taas jää yhdet pois jne. Ennen kuin huomasin tämän, oli tyypillistä aika isot, nopeat vuodot.Kuukautisten kesto on myös lyhentynyt. PMS-oireet saattaa olla päällä monta viikkoa ja selkeästi koneisto junnaa jonkun hormonin puutteessa, sellainen olo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä