Veikatkaa paljonko painan? :D
En oo käynyt puntarilla jälkitarkastuksen jälkeen, jolloin painoin 88 kg. En uskalla!!
170 cm
kuppikoko 80 C
Farkut tuumakoko 31-32 (only, veromoda, h&m)
Vaatekoko yleensä M tai 40
Kommentit (6)
unohtakaa se painoveikkaus. Mua alkoi kiinnostamaan enemmän, etten näytä elähtäneeltä wannabe nuorelta äidiltä!
vaatteesi Onlysta, Veromodasta ja H&M:stä sanoisin sinun oleva alle 20-vuotias teiniäiti.
Mun pitää päivittää varmaan farkkumerkkini kun nää on jotain 5 vuotta vanhoja ja mä oon jo 34-v. :D Pidän yleensä hameita...
No mistä lähden ostamaan uusia farkkuja? Ja millaset olisi soveliaat 5 lapsen äiti-ihmiselle :) ?
unohtakaa se painoveikkaus. Mua alkoi kiinnostamaan enemmän, etten näytä elähtäneeltä wannabe nuorelta äidiltä!
Jätä turhat hymiöt, huutomerkit, pisteet ja vieraskieliset sanat pois. Kiejoitustyylistäsi minäkin olisin päätellyt, että olet maksimissaan 19-vuotias.
vaatteesi Onlysta, Veromodasta ja H&M:stä sanoisin sinun oleva alle 20-vuotias teiniäiti.
Ympärysmitat olisivat paremmat. Joku todella hoikka voi joutua pitämään isojakin vaatteita jos on vaikkapa leveät hartiat tai vaikka pitkät jalat.
Mun pitää päivittää varmaan farkkumerkkini kun nää on jotain 5 vuotta vanhoja ja mä oon jo 34-v. :D Pidän yleensä hameita...
No mistä lähden ostamaan uusia farkkuja? Ja millaset olisi soveliaat 5 lapsen äiti-ihmiselle :) ?