Onko muita, jotka laihduttaa tosi pienellä kalorimäärällä tai alle 1000 kcal/pv?
Kommentit (14)
Väsyttää, paleltaa ja sitten heti retkahtaa. Todistettua on, ettei mikään muu toimi kuin pysyvä järkevä elämäntapamuutos ja se, että syö vähempi kuin kuluttaa. Laihtua voi maltillisestikin, ja pysyvästi! Itsekin laihdutin 15kg niin että silti nautin usein pastaa ja suklaata, kun vaan pysyin kohtuudessa. Tiukat dieetit ja itsensä kiduttaminen ovat jojoilijoille.
Tämä on mulle pysyvä elämäntapamuutos että ajoittain olen syömättä ja on toiminut jo monta vuotta, eli ei kannata yleistää.
sen elämäntapamuutoksen harjoittelemisen. Alkusysäys lisää motivaatiota muutokseen. ap
Eikä minulla tehoa mikään muu kuin syömättömyysdieetti. Jos haluan että paino putoaa, en voi syödä juuri mitään. Normaalisyömisellä se ei putoa. Välillä huomaan että painoni on noussut pari kiloa, ja jos haluan sen pois, joudun olemaan syömättä.
Vaniljapirtelö on parasta ja olen herkutellut iltapalana yhden patukan.
En aio lopettaa vielä täysnutrausta, vaan jatkan niin kauan kun hyvältä tuntuu (max. 10 viikkoa)
toi on just taas toi perusvirhe että syömättä jättämisellä laihtuu.
SE ON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN VÄÄRIN.
Laihtuisit terveellisesti kun söisit 5 ateriaa päivässä, 2-4h välein, ainoastaan toisella aterialla hiilihydraattia. sulta katoaa tolla tavoin myös kaikki lihakset
Syödä saa hyvin ja nälkä ei ole. Päivän kalorit vaihtelee noin 100 kcal. Päivän kalorit siinä 950-1050.
Reilussa 1½ viikossa -2,8kg. Tosin olin ennen tätä pussikeitoilla. Tahti voisi siis olla nopeampikin. Toisaalta olen tyytyväinen näin.
Ekalla viikolla lähti -1,8kg.
Olen vuoden alusta saanut 4 kg pois ja nyt ajattelin, vähän kiristää tahtia, että saisin pääsiäiseksi vielä 10 kg pois. Tiedän, että ei kovin järkevää laihduttaa liian nopeasti, mutta mua motivoi se eniten.... ap
Maha on pienentynyt ihan silmissä ja housut tuntuu jo väljiltä. Kaksi viikkoa olen nyt ollut lähes syömättä arkisin. Syön vaan keittoja tai yhden leivän tai jotain muuta tosi pientä aterialla. Viikonloppuna söin oikeaa ruokaa. Vielä 4 viikkoa olen tällä syömättömyysdietillä.
Maha on pienentynyt ihan silmissä ja housut tuntuu jo väljiltä. Kaksi viikkoa olen nyt ollut lähes syömättä arkisin. Syön vaan keittoja tai yhden leivän tai jotain muuta tosi pientä aterialla. Viikonloppuna söin oikeaa ruokaa. Vielä 4 viikkoa olen tällä syömättömyysdietillä.
kauaa enää ihan noin jatkaa... ap
Huomenna tulee kaksi viikkoa täyteen ja todennäköisesti saldoksi tulee -8kg.
Väsyttää, paleltaa ja sitten heti retkahtaa. Todistettua on, ettei mikään muu toimi kuin pysyvä järkevä elämäntapamuutos ja se, että syö vähempi kuin kuluttaa. Laihtua voi maltillisestikin, ja pysyvästi! Itsekin laihdutin 15kg niin että silti nautin usein pastaa ja suklaata, kun vaan pysyin kohtuudessa. Tiukat dieetit ja itsensä kiduttaminen ovat jojoilijoille.
tai sinnittelee hampaat irvessä jollain pussikeitoilla? Se on vaan typerää, koska pidemmän päälle niin ei voi elää ja kun palaatte entiseen, kilot pompsahtavat takaisin. Edellinen puhuu järkeä eli pitäisi vaan normiruokatapojaan tarkistaa ja laihduttaa syömällä siten, että tulos tulee osaksi arkea eikä millään hevoskuurilla. Sitten itketään, kun kohta taas on paino noussut.