Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaihtoehtoja hoitoalalla tai sosiaalialalla on, jos haluaisi "toimistotöihin" ?

Vierailija
28.01.2013 |

Voisin olla kiinnostunut esim. liitossa työskentelystä, mutta kaikki liiton tehtävät taitaa olla Helsingissä.

Mihin muualle lähihoitaja/sosionomi voisi hakeutua toimistotöihin?

Kela?

Onko jotain muita paikkoja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan niissä varmasti muitakin toimistohommia

Vierailija
2/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkasivat yhteenväliin korvauskäsittelijöiksi ja koulutuksen tietysti saa. Nyt vaan suuri osa taitaa tulla vuokrafirmojen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks työkaveri rupesi potilastietojärjestelmäkouluttajaksi. Uranus-velhoksi siis. Ihan sairaanhoitaja oli, en tiedä oliko sitten jotakin atk-opintoja alla myös.

Vierailija
4/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein innostu tuosta lääkäriasemien vastaanotosta.

Vakuutusyhtiö voisi kiinnostaa, mutta olen käsittänyt, että korvauskäsittelijöidenkin palkat on tosi surkeat?

Eniten kiinnostaisi nuo liiton työt, mutta Helsinkiin en halua lähteä ja täällä muualla taitaa olla vain oman työn ohessa jotain liiton asioiden hoitelua eikä se sitten taas innosta, kun oman työn ohessa niitä ei ehtisi hoitamaan.

Vierailija
5/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä röntgenhoitajaksi pääse kuin röntgenhoitajan koulutuksella ja sitä minulle ei ole :) eikä se muutenkaan ole toimistohommaa vaan asiakaspalvelua pelkästään, siis hoitotyötä.

ap

Vierailija
6/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisteihin sisätöihin.

Itse työskentelem palveluneuvojana, toimistotyöajalla.

Moni aikanaan samaan aikaan valmistunut on seuraavissa "toimisto"ammateissa: sosiaaliohjaaja, työvoimaneuvoja, valmentaja (erilaisissa firmoissa ym.), koordinaattori, projektipäällikkö (erilaiset hankkeeet ja projektit), päivätoiminnasta vastaavana, erilaisissa esimiestehtävissä joko yksityisellä tai julkisella sote-alalla.

Sen sijaan lähihoitajatutkinto ei pätevöitä muodollisesti(kaan) esimieheksi, joten suosittelen kyllä AMK-tason tutkintoa, on se sitten sosiaali- tai terveysalalalta.

Vierailija
7/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajan papereilla sinne ei ole asiaa.

Vierailija
8/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pääset" potilastyöstä eroon.

Vierailija
9/9 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei välttämättä kuulu aihealueeseen, mutta mikä on pohjapalkka ilman alan koulutusta toimistotyössä yksityisellä hoitoalalla?

Olen tällä hetkellä koeajalla yksityisellä sektorilla ja tuntipalkka 11€/h. Ylitöistä ei makseta. Koeajan jälkeen mahdollisuus viralliseen sopimukseen.

Oma pohjakoulutus merkonomi. Oman alan palkka yli 13€/h 5 vuoden kokemuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi