Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin entiseen työhösi et enää palaisi mistään hinnasta?

Vierailija
28.01.2013 |

Löytyykö työhistoriastasi joku työ, johon et palaisi? Monestako eri paikasta olet saanut palkkaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa noita töitä tein opiskeluaikojen loma-ajat. Tykkäsin molemmista hommista suuresti. Mutta nyt lähestyn kuuttakymppiä, enkä suoraan sanottuna enää jaksaisi olla jalkojeni päällä koko päivää. (Niin, enkä jaksaisi enää kokopäiväiseksi mansikanpoimijaksikaan.)

Palkkaa olen saanut varmaan 20 eri paikasta, jos kaikki opiskeluaikojen lyhytaikaiset työtkin otetaan huomioon. "Oikeista" työpaikoista minulla on nyt menossa viides ja luultavasti viimeinen, eli tästä varmaan jään aikanaan eläkkeelle.

Vierailija
22/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä. Tulee puistatuksia, kun ajattelenkin. Opettaminen olisi ollut unelmatyöni, mutta ne seinille kiipeävät, sekopäiset lapset ja nuoret ja heidän vanhempansa... ei kiitos.

Olen saanut palkkaa 8 eri paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vuokrafirman kautta. Ihan kamalaa. Monissa paikoissa vuokratyöntekijä on saastaa, jolle saa vittuilla niin paljon kuin sielu sietää. Onhan se kiva kyykyttää, jos 10 minuuttia sitten työpaikalle ensimmäistä kertaa saapunut työntekijä ei heti tiedä missä pidetään vispilöitä. Jotkut paikat olivat ihan karmeita. Suoranaista simputusta, toisissa taas jätettiin yksin hoitamaan monen ihmisen hommat ja sanottiin kyllä ystävällisesti, että jos et ehdi työaikasi puitteissa kaikkea niin voit jättää kesken. Kun jätät, niin seuraavana päivänä tulee vihainen reklamaatio perään. Yleensä oli hyvä, jos parikin kertaa pääsit samaan paikkaan koska keikat olivat aina tarpeen mukaan milloin missäkin. Jouduit siis joka kerta aina selvittää, missä kyseinen paikka on, miten sinne pääsee, PÄÄSEEKÖ sinne edes ilman omaa autoa jne. Jatkuva stressi päällä. Lisäksi oli harvinaista, että tietäisit esim. 4 päivää ennen työkeikkaa, että olet töihin menossa. Usein soitettiin kuudelta aamulla, että pääsisitkös seitsemäksi paikkaan x tuolla perähikiällä. Uh, ei enää ikinä. Usein keikat olivat vain muutaman tunnin mittaisia, ja kun palkasta vähennettiin matkakulut (ja vaate- ym kulut, ne kun piti ostaa itse), niin hyvä jos työkeikasta jäi 10 euroa plussalle. Mahtavaa hommaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi