Marja Tiuralle ei työ maistu
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288535480051.html
Paljon mukavampaa olla kotona ja tehdä vaikka veronmaksajien rahoilla yhteiskunnallista pikkukivaa oman firman nimissä. Eiköhän eduskuntakin vielä kiinnosta, koska osaamista ei ole eikä halua tehdä töitä.
Kommentit (8)
Ja viimeksi kun tarkistin, eduskuntaan valitaan vaaleilla. Ei sinne mennä, kuten Tiurakin viime vaaleissa havaitsi.
Onko palkkatyön lopettaminen oman firman perustamisen takia jotenkin halveksuttavaa?
Eikö siis yrittäjälle työ maistu? Koska yrittäjähän Tiura nyt on.
Itse en alunperin edes tajunnut, kuinka hän sopisi kiinteistönvälittäjäksi!
Tsemmpiä hänelle yrittäjänuralle; ei ole laiskan ihmisen ura.
"- Yhteiskunnallisten hankkeiden edistäminen on mielekkäämpää, Marja Tiura kertoo."
Eli aikoo hakea eri valtion keikkoja suhteillaan ja rahastaa näillä eli täysin turhaa rahanhaaskausta ja kun muuhun ei pysty niin sitten elellään muiden rahoilla. Valitettavan usein Suomessa poliitikot ovat tälläisiä tyhjäntoimittajia laiskimuksia kuten vaikka urheiluministerimme, ikilaiska ja laskelmoiva narsku.
Eikö siis yrittäjälle työ maistu? Koska yrittäjähän Tiura nyt on. Itse en alunperin edes tajunnut, kuinka hän sopisi kiinteistönvälittäjäksi! Tsemmpiä hänelle yrittäjänuralle; ei ole laiskan ihmisen ura.
Kun puoluekanta on väärä - lue: kokoomus - niin totinen toveri sättii vaikka hampaiden harjaamisesta väärään kellonaikaan. Jos Tiura olisi palkkatyössä, niin Ap olisi kirjoittanut että hän tekee työnsä huonosti ja saa liikaa palkkaa. Niin tai näin, aina väärin päin.
Saako tuo vielä eläkettä eduskunnasta, eli firman ei tarvi edes pahemmin tuottaa. Kunhan tässä vaaleja odottelee ja samalla tekee muka jotain. Jotain minkä puoluekaverit junailee.
Saako tuo vielä eläkettä eduskunnasta, eli firman ei tarvi edes pahemmin tuottaa. Kunhan tässä vaaleja odottelee ja samalla tekee muka jotain. Jotain minkä puoluekaverit junailee.
todellakin näin se menee!
Eikö siis yrittäjälle työ maistu? Koska yrittäjähän Tiura nyt on.
Itse en alunperin edes tajunnut, kuinka hän sopisi kiinteistönvälittäjäksi!
Tsemmpiä hänelle yrittäjänuralle; ei ole laiskan ihmisen ura.