Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa taas viikko töissä?

Vierailija
28.01.2013 |

Väsyttää ja ärsyttää. En ole motivoitunut tähän työhön, en tiedä olisinko muuhunkaan. Teen työtä vain rahasta ja palkastakin suurin osa menee lainanlyhennylsii. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaverit?

Lounas?

Ja sun ei ole pakko jäädä, irtisanoudut!

Vierailija
2/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin karenssin vielä päälle. Eikä tietoa tulevasta työstäkään. Vaikeaa irtisanoutua. En oikeastaan tunne ketään täällä. Olen erakko ja se on omaa syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ehdotuksia

Innostu!

Vierailija
4/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti väsynyt ihan fyysisestikin. Yritän ajatella muita asioita ja pakottaa itseni liikkumaan. Silti tuntuu että olen antanut liian suuren siivun henkisestä kapasiteetista työlle. Tosin työmatkoineen siihen menee 9.5h päivässä. Pitäisi sisäistää että se on "vain" työtä ja yrittää löytää jotain positiivista. Huoh.

Vierailija
5/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaation eteen SUN on tehtävä duunia. Jos et viihdy, voit syyttää itseäsi, jos et yrittänytkään.

Vierailija
6/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko myydä pois sen (ilmeisesti asunnon), josta lainaa on kertynyt? Asumaan voit mennä vaikka kotiin vanhemmillesi, niin aika äkkiä saattaa työmotivaatio palata....

Vierailija
7/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa paikkakuntaa

Vierailija
8/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko myydä pois sen (ilmeisesti asunnon), josta lainaa on kertynyt? Asumaan voit mennä vaikka kotiin vanhemmillesi, niin aika äkkiä saattaa työmotivaatio palata....

Ollaan asuttu vanhemmilla monta vuotta pari vuotta sitten. Tuli riitoja koko ajan. Ei vaikuttanut motivaatioon silloinkaan. Jotenkin nää neuvot tuntuu huonoilta. Miten muutan perus hiljaisen luonteeni? Ja sitäpaitsi eikö suulailla ole koskaan motivaatio ongelmia? Muutto olisi hankalaa lasten koulujen ja kavereiden takia. Ongelman ydin on varmaan väärä ala. Ja se etten koskaan ole tuntenut kuuluvani sille alalle. Mutta en tiedä mikä olisi se oikea ja motivoiva ala.

Ap

Vierailija
9/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vähintään ammatinvalintapsykologille.

Kenties olet masentunut? Kouluttautut sitten uudelle alalle, kun tiedät mitä haluat. Nyt pitää alkaa selvittää sitä mitä haluat, tai ehkä ensin sitä, miksi et halua mitään?

Vierailija
10/10 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin maksaa joten pakko käydä töissä. Niin ammatinvalinta psykologista ei ole ollut hyötyä kun pitäisi itse tietää mitä haluaa...ei käsityö ammatit elätä enkä ole edes lahjakas

Ap