Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanpas karmeimmat joulupukki-kokemukset!

Vierailija
07.12.2005 |

Eli, minkälaisia karmeita muistoja teillä on joulupukin visiiteistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sytkärin toisesta taskusta ja pikkuveli röökit toisesta :P

Vierailija
2/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pukki vietti stiä paitsi koko visiittinsä flirttailemalla isoäitini kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti jostain syystä jäi mieleen elävä kertomus pukista, jolla oli muovinaamari kasvoillaan. Jonkun lapsuudenmuistossa tämä pukki makasi sammuneena, oliko se nyt sohvalla, oksennuksen valuessa naamarin silmänrei' istä.

Vierailija
4/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni ensimmäisen treffikutsun sain joulupukilta pikkujoulujuhlissa kun olin 14 vuotias :D Hän lähetti mulle veljeni kautta lapun jossa luki jotain tyyliin... olet ihana, haluaisitko lähteä treffeille kanssani T: joulupukki eli Timo :D

Vierailija
5/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä tulikin kaksin kappalein!! Sanoivat, että kun on niin monta lasta (neljä), niin sujuu homma nopeammin... siis mitä häh??? Arvatkaa vaan olivatko lapset hämillään... taisi silloin viimeistään mennä usko joulupukkiin.

Vierailija
6/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle muistuu mieleen joulu 3 vuotta sitten jonka vietimme tyttöporukalla lastemme kanssa (siis 3 yh-äippää ja meidän yhteensä 5lasta) yhden meidän kotona. No tämä ulkomaalaisiin menevä ystäväni oli " palkannut" juhliin turkkiaisen joulupukin joka ei kunnolla osannut lukea edes lahjojen tekstä ja toi mukanaan turkkilaisia pöperöit joulupöytään. Hyviä olivat kyllä mutta ne perinteet....

Vierailija
7/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis jo aika iso, ehkä joku 8-10 v ja ikkunasta näin tutun tyypin liukastelemassa äitin verkkarit jalassa... Tunnistin tietysti heti, mutta nää oli ihan että mikä isoveli. Ja kun kysyin missä isoveli sitten on, vastaus oli että lähti discoon... Siis jouluaattona! Ei menny ihan läpi, mutta hauskaa oli. Tais olla kyllä viimeinen kerta, kun meillä kävi pukki...

Vierailija
8/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
9/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naisporukalla pikkujoulut ja yksi henkilö oli sopinut tutun miehen että tulee pukkeilemaan pikkujouluihimme. Valitettavasti pukki kuoli juuri ennen pikkujouluja.

Vierailija
10/10 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä jouluna meille tuli joulupukki, vaikka sellaista ei ollut tilattu. Joku tuttava kai halusi pilailla kustannuksellamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan