Putouksen Voice-imitaatio oli aivan loistava.
Miten ne voikon osata niin! Riku osas mahtavasti Elan kiekasut. Mä rakastan tällasta nerokkuutta.
Kommentit (13)
Armi Paulana, kun piti tehdä Jorma Uotismaisesti, sitä Armi ei osannut.
Muutoin sketsi oli hyvä.
ihan av-malliin, "Missäs Jennan äiti on? Jennan äiti hylkäsi Jennan ku Jenna oli aivan pieni..."
Niinhän täälläkin aina kysellään, kun jonkun isä esiintyy julkisuudessa, kuten latauskohussa ;).
Ja Rasila Lauri Tähkänä aiheutti kans naurunpurskahduksia :D
olivat kaikki todella loistavia rooleissaan.
seuraan Voicea ja repeilin.
Armi on todella mahtava.
Kaikki onnistuivat.
Olen miettinyt voicessa niitä Elan kiekaisuja mistä johtuvat. Riku oli hyvä päänheilutuksineen. Onko Elastisella muuten naista?
Rasila oli niin Tähkä, kukaan tuota ei paremmin voisi esittää.
Krista Michaelina onnistui myös.
Juontajan maneerit tuli hyvin esiin Akulta.
Lahjakkaita ja osaavia kaikki, sai nauraa :-D
Armi ehdottomasti lahjakkain, Paulan maneerit oli opittu täydellisesti! Onhan nuo kaikki huippuja näyttelijöitä, ei sitä voi kiistää! se sketsin esittäminen uudelleen olis vaan saanu jatkua pidempään.
mä en ole katsonut voicea, joten sen kummemmin en maneeereita voi arvioida, mutta ihan noi ilmeet ja ulkonäkö oli kyllä sellaiset, että repesin.
Tosin ihan vaan sivusilmällä tota sketsiä vilkuilin, pitäsköhän toi katsoa vielä keskittyen.
En muuten halua katsoa Putousta, mutta kehut saivat kiinnostumaan tuosta sketsistä.
löytyy montakin pätkää samasta jutusta.
Oli hauska, katsoin just äsken näiden kommenttien innostamana vaikken muuten Putousta katso.
löytyy montakin pätkää samasta jutusta. Oli hauska, katsoin just äsken näiden kommenttien innostamana vaikken muuten Putousta katso.
Pitääkin etsiä..
jaksot ja voit erikseen klikkailla tiettyihin sketseihin.