Flamingon vesipuistossa käyneet, auttaisitteko?
Olisin menossa kahdestaan ekaluokkalaisen pojan kanssa Flamingon vesipuistoon. Poika ei vielä ole kovin itsenäinen, eikä lukeminen ja varsinkaan luetun ymmärtäminen ole vielä hanskassa. Miten tuolla Flamingossa pärjää? Tarkoitan siis puku- ja saunatiloja yms. Ilmeisesti kuitenkin joutuisimme menemään eri puolille. Mitenkäs ne liukumäet, onko liian hurjia tuon ikäiselle? Osaa uida jonkin verran kyllä. Kotikaupungin uimahallissa ollaan käyty ja siellä poika selviytyy ihan hyvin yksin miesten puolella. Kaikki kokemukset tervetulleita!
Kommentit (10)
Siellä on sellaiset rannkeet, muoviset. Kaapit on auki, ja jos on vihreä valo siellä lukonkohdalla, on se vapaa. tavarat sinne ja sitten ranneketta näyttämällä se lukkiutuu. Jos unohtaa kopin numeron, sen voi tarkistaa lukulaitteesta. eli sinuna ottaisin pojan kanssai naisten puolelle,
vesiliukumäkiin poika pääsee, osassa vettä alla vain vähän.
Muistelisin myös että ikäraja olis 9 mutta en ole varma.
Siellä on vähän hankalasti kulkurannekkeella vilauttamalla lukittavat pukukaapit ja pukuhuone on mielestäni iso sokkeloinen. Vesiliukumäkiä on monen tasoisia ja niissä on ikärajoitukset. Lasten altaan luona oleva "perheliukumäki" varmasti ainakin sopii, ehkä myös rengasliukumäki aikuisen kanssa.
itseään hieman häiritsee, mutta en halua päästää yksin tuon ikäistä miesten puolelle. Ehkä ylisuojelua, mutta tullut nähtyä itse niin paljon pimeetä porukkaa, että mieluummin näin päin..
Näin sanotaan flamigon sivuilla:
Minkä ikäinen lapsi voi vielä tulla vanhemman mukana vastakkaisen sukupuolen pukuhuone- ja suihkutiloihin?
Alle 10-vuotias lapsi voi tulla vanhemman mukana naisten/miesten pukuhuonetiloihin. Ehdottomana ikärajana pidämme 12 vuotta, eli 12 v. tai yli ei voi tulla enää vanhemman mukana vastakkaisen sukupuolen pukuhuonetiloihin, vaan on mentävä omalle puolelle. Henkilökuntamme opastaa rannekkeen ja pukukaappien käytössä tarvittaessa.
Varmaan sitten poika naisten puolelle otettava, vaikka ei sitä itse haluaisi. Mutta aika hankalalta kuulostaa tuo rannekesysteemi jne. AP
Ota mukaasi. Ihan jo siitä syystä, että siellä eksyy ystävistä helposti. Meitä oli 8 henkeä ja olin suurimman osan yksin, kun en tiennyt missä muut ovat :(
Varmaan tuhat ihmistä ja minä...
varsinkin jos on vahdittavien pienten lasten kanssa.
liikaa porukkaa ainakin viikonloppuisin, hirveä tungos!
eli ekaluokkalainen saa tulla sun kanssa.