Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkosipulikermaperunoita, pekoniin käärittyä kanaa, miltä kuulostaa?

Vierailija
26.01.2013 |

Tänään siis ruokana. Kana on vielä täytetty osa sinihomejuustolla ja osa fetalla. Ja lisäksi on salaattia ja keitettyjä porkkanoita.

Illemmalla jälkiruuaksi mustikkakukkoa vaniljakastikkeella.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/48 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin mies on allerginen valkosipulille, joten tehtäisiin vain kermaperunoita.

Mutta kaiken kaikkiaan mainion kuuloista ruokaa, söisin hyvällä ruokahalulla ja ottaisin vielä lisääkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viherpiipertäjän ruokia te muut sitten syötte jos teette vähän parempaa ruokaa?

Ap

kana on ihan hyvää sellaisenaan kun sen maustaa hyvin, ei tulisi mieleenikään "pilata" sitä jollain pekonilla.

Meillä kanaa tosin syödäänkin paljon, joten se ei ole meille "vähän parempi ruoka". Parempana ruokana meillä tehdään kalaruokia. Joillekin ne taas toki ovat arkiruokia, mutta esim. kuha on sen verran hinnakasta ettei meillä ole varaa tän kokoisella perheellä sitä joka päivä kokkailla.

Vierailija
44/48 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin rasvaisen kaloripommin kuuloinen ateria..

Siis liian rasvaisista ruuista tulee mahakipu.

Vierailija
45/48 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kana on ihan hyvää sellaisenaan kun sen maustaa hyvin, ei tulisi mieleenikään "pilata" sitä jollain pekonilla.

Meillä kanaa tosin syödäänkin paljon, joten se ei ole meille "vähän parempi ruoka". Parempana ruokana meillä tehdään kalaruokia. Joillekin ne taas toki ovat arkiruokia, mutta esim. kuha on sen verran hinnakasta ettei meillä ole varaa tän kokoisella perheellä sitä joka päivä kokkailla.

[/quote]

Kyllä syödään kanaa arkena ja useasti ja monella eri tapaa mutta sinänsä parempaa ruokaa että tekee jotain erilaisempaa kuin yleensä.

Ap

Vierailija
46/48 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako mammoja kiukuttaa omat tammidieetit ;) Hyvää tuo on, olen itse tehnyt ihan samalla kokoonpanolla ruoan monta kertaa. Ja kuka on muuten käskenyt ottaa lautasen kukkuroilleen perunaa ja kanaa? Puolet salaattia niin ei ole yhtään liian raskas.

Vierailija
47/48 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku syö moisia keskenään?

Moisen kanan syrjään salaattia.

terkuin läski

Vierailija
48/48 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako mammoja kiukuttaa omat tammidieetit ;) Hyvää tuo on, olen itse tehnyt ihan samalla kokoonpanolla ruoan monta kertaa. Ja kuka on muuten käskenyt ottaa lautasen kukkuroilleen perunaa ja kanaa? Puolet salaattia niin ei ole yhtään liian raskas.

. Ei sitä ruokaa edes jaksa syödä paljon, se on aika täyttävää. Ja tosiaan, minä ainakin pystyn syömään tällaisia rasvapommeja, kuten moni täällä väittää, useamminkin koska otan sopivan annoksen ja harrastan liikuntaa. Mieluummin liikun ja nautin ruuasta kuin että täytyisi koko ajan katsoa mitä suuhun laittaa. Ja oli todella herkullinen ateria ja koko perhe tykkäsi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän