Haukkukaa minua!
Olen 150 kg/175 cm. Olen päättänyt laihtua. Pari vuotta sitten painoin alle 100 kg, mutta olin toki lihava silloinkin. Suurimman osan elämääni olen ollut kuitenkin normaalipainoinen (65-75 kg).
Haukkukaa minua vapaasti, niin saan siitä lisäpontta yritykselleni palautua normaalikokoiseksi! Kiitos! :)
Kommentit (4)
jonka kanssa teet tuon homman yhdessä vaikka vuosi aluksi. jos me täällä haukutaan sua nyt tänään niin sä olet maanantaiksi sen jo unohtanut.
Tee vielä tänään itsellesi aarrekartta tai mind map tai miksi ikinä haluat sitä kutsuakkaan ja laita siihen kaikki asiat mm. miksi haluat laihtua. Tee se muistilappu mahdollisimman isolle paperille ja kiinnitä se näkyvälle paikalle kodissasi.
Jos on tarvetta haukkumisiin, merkkaa sit nekin siihen. En usko kyllä, että haukkumiset ihmistä kovin pitkälle motivoi...
haluis tommoseen läskivuoreen koskee. Yöks.
Mä olen sitä mieltä, että "sua vois olla vähän vähemmän", koska olet ihan kiva ja ok persoona. Nyt kun olet noin PIG niin täytät koko huoneen tullessasi sisälle joihinkin tiloihin ja muut jää sun varjoon. Se on huono juttu. Sua tarttee nyt olla vähän vähemmän, jotta olisit balanssissa muiden lähelläsi olevien persoonien ja persoonallisuuksien kanssa. Onko sulla vielä suuri äänikin? Jos on, niin viet niin paljon henkistä tilaa, että huh, huh... Mun täti oli yli 180 senttiä ja suuri ääni. Kun se tuli huoneeseen niin muut joutuivat ihan hyttysten rooleihin tämän elefantin seurassa. Eikös ne hyttyset vaan kiusaa niitä elefantteja vai miten on?
Ja mä olen sitten joku aika minimini suurella äänellä. Jos mä olisin isokokoinen niin voi kauhistusten kanahäkki mikä hirveä tilanne muille. Siis pientä sanotaan suureksi ja ajattele, jos se olisi oikeasti suuri. Oletko siis ollut joskus liian pieni ja sen vuoksi laittanut tota ihraa päälle. Nyt on aika löytää uusi tasapaino.
Aloita heti se etsiminen! Tulet löytämään aarteen.
Ja tämä oli taas semmoinen vastaus että kukaan ei ymmärtänyt taaskaan mitään hölkäsen pöläystä, vai
Sä joko teet sen tai sit on turha aloittaakaan!