Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärön ja lantion erotus 30 cm

Vierailija
26.01.2013 |

Onko hassun paljon? Vyötärö 65 cm, lantio 95 cm. Pituus 163 cm.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän siinä kauheasti muu auta, kun käyttää vaatteet ompelijalle, että niistä saa istuvia.

Mistä löydätte vaatteenne?

Yläosani on kokoa 36 ja ala osa navan alapuolelta alaspäin 40 tai 42. Jos housut sopivat lantiolta on niissä pituutta 20cm liikaa ja vyöllä joutuu kurttaamaan ylimääräiset 20cm kangasta pois vyötäröltä.

Olen jo pidempään ihmetellyt, miksei meille päärynän mallisille tehdä vaatteita vaikka katukuvassa meitä näkee paljon. On vissiin vaikeempaa?

Vierailija
2/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole minusta mitenkään hassun paljon, ihan normaalilta mielestäni näytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartalo on sellainen, jossa on lantio ja rinnanympärys suunnilleen samanlaiset ja kapea vyötärö.

Suomessa on paljon päärynävartaloisia naisia, joilla on leveä lantio ja kapea vyötärö, mutta vastaavasti pieni ylävartalo ja rinnat, jolloin vartalon levein kohta on selkeästä lantio. Kyllähän te tämän tiesittekin. Se on eri asia kuin x-mallinen tiimalasivartalo.

Mutta tuo on kyllä hyvä asia, että ei kerry läskiä vyötärölle, koska se on se epäterveellisin tapa lihoa.

Vierailija
4/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita, että niin tehdään myös omenalihaville ja leveäharteisille naisille. Tietysti jotkut suomalaiset valmistajat voisivat panostaa enemmän suomalaisten päärynöiden pukemiseen, mutta mielestäni esim. your facella onkin housut juuri sellaisia paksuille jaloille & leveälle lantiolle muotoiltuja.

Vaatevalmistajat tekevät kuitenkin normaalisti sen hoikan tiimalasin perusteella ne perusmallinsa (että niitä voi mallien päällä esitellä) ja siitä sitten kokoja ylöspäin.

Vierailija
5/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vain napapaidat ovat sopivia... Jos yläosa istuu navan yläpuolelta hyvin ei alanappeja saa kiinni, villatakit ovat alhaalta auki, samoin takit kinnaavat.

Tää on oikeesti iso ongelma!

Vierailija
6/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kateellisena seuraa...

Länsimaissa joillekin naisille se läski kertyy reisiin ja peppuun, eikä lähde millään, itselläni taas vyötärölle, josta tosiaan vinhaan lähtee. Jos paastoan päivän, mitat ovat noin 97cm-72cm-98cm, mutta syöneenä sen vyötärön voi unohtaa. Lihava en ole, kun pituuttakin on 173cm, harmi vain, että vatsa tosiaan turpoaa ja olemus muuttuu pallomaiseksi tyyristylleröksi, kai tälle joku lääketieteellinen selityskin löytyy.

Vierailija
7/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselliset muodot on kun pitää syömiset aisoissa ja saa vaan kadehtia kun toisilla kilot kertyy nätisti ja muotoja tulee vain lisää. Itsellä katoaa kilojen kertyessä, nähty on.

Vatsa turpoaa helposti jos on huonokuntoinen "korsetti".

Vierailija
8/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on 72 cm ja lantio 102 ja pituutta 172 cm.

Vierailija
9/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meitä on ainakin kolme :) Oon pitänyt itseäni poikkeavana...

2

Vierailija
10/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on 72 cm ja lantio 102 ja pituutta 172 cm.

pituutta tosin vain 162 cm.

Vierailija
11/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän edustatte nimenomaan nykyistä tiimalasi-kroppaihannetta! :)

Vierailija
12/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 174cm, vyötärö 66cm, lantio 98cm, rinnanympärys 88cm ja leveät hartiat. Tykkään vartalostani, mutta vaatteiden osto on välillä vaikeaa. Kun hame/mekko/housut on sopiva vyötäröltä, on se lantiosta liian tiukka. Lantiosta sopiva taas on aivan liian löysä vyötäröstä. Puseroissa ja bleisereissä sama, eli vyötäröstä sopiva on hartioista liian piukka ja hihat liian lyhyet.

Vierailija
13/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla erotus on 4 senttiä. Ei ole kiva sekään, etenkin kun olen normaalipainoinen. Ei ole kovin naisellinen olo. Mutta eipä näille geeneilleen mitään voi.

Vierailija
14/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vyötärö 74cm ja lantio 91cm.

Hoikka olen ja edestä päin silmämääräisesti aika suora vartaloinen. Sivusta katsottuna kurvikas, pakaralihakset ona aika hyvin kehittyneet :)

Vierailija
15/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän edustatte nimenomaan nykyistä tiimalasi-kroppaihannetta! :)

Teinipojan yläkroppa ja kaikki kurvit vyötärön alapuolella.

Minullakin oli nuorempana tasan 30, mutta ikä on tuonut vyötärölle muutaman sentin ylimääräistä. Rinnanympärys on toistakymmentä senttiä lantiota pienempi. Ei hyvä.

Vierailija
16/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 174cm, vyötärö 66cm, lantio 98cm, rinnanympärys 88cm ja leveät hartiat. Tykkään vartalostani, mutta vaatteiden osto on välillä vaikeaa. Kun hame/mekko/housut on sopiva vyötäröltä, on se lantiosta liian tiukka. Lantiosta sopiva taas on aivan liian löysä vyötäröstä. Puseroissa ja bleisereissä sama, eli vyötäröstä sopiva on hartioista liian piukka ja hihat liian lyhyet.

siks en oikein ostakaan.

72-102 (rinta noin 98 cm)

Vierailija
17/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks en oikein ostakaan.

72-102 (rinta noin 98 cm)

Mulla täsmälleen samat mitat, painoa 75kg, pituutta 164cm.

Vierailija
18/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko 7 painat?

Miten niin? t. 7

Vierailija
19/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 62 cm, lantio ja rinnanympärys 90 cm. Olen 53-kiloinen ja 165-senttinen. Sellainen klassinen tiimalasikroppahan tämä on enkä vaihtaisi suorempaan malliin vaikka nykyisin sellaiset enemmän muodissa onkin.

Se mikä on haastavaa on löytää töihin hyvin istuvia business tyylin vaatteita. Neliömäiset jakut esimerkiksi tekevät minut läskin näköiseksi. Siksi valitsen aina vartalonmyötäisiä malleja, että on esillä se kapea kohtakin.

Vierailija
20/22 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä itseäni tasapaksuna läskiperseenä 76 cm vyötäröllä ja 102 cm lantiolla. Joten enpä nyt usko, että te muutkaan kovin "tiimalaseilta" näytätte, joilla on yli 70 cm vyötärö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi