Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaas sellasia merkkejä mistä tietää pettääkö

Vierailija
26.01.2013 |

mies. Kiitos.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen piilottelua ja sulkeutumista puhumaan sellaiseen paikkaan mistä et kuule.

Fritsuja kaulassa illanvieton jälkeen.

Emmä tiiä, mun mies kertoi mulle itse. Fritsut oli kaulassa.

Vierailija
2/24 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen asennettu outoja ohjelmia jotka ohjaavat tietyt viestit salaiseen kansioon, tai lukitusohjelmia

Visalaskussa tai tiliotteessa olevat maksut tai kulut, selittämättömät käteisnostot

Auton matkamittarin lukema

- 30 km edestakainen työmatka tuokin mittariin 120 km

Lisääntyneet työmatkat, kokoukset, tai miespuoliset kavereiden kanssa kyläilyt

Facebookiin kannattaa hakuun naputella miehen "anonyymi" sähköpostiosoite jos tiedät sen, silloin hakutulokset paljastavat kenen postituslistalla mies on ollut

Suoraan kysyminen pettämisestä, mitä mies vastaa

Mies ottaa eron puheeksi tai eroon liittyviä seikkoja, haluaa vaikkapa avioehdon jos sitä ei ole aikaisemmin ollut

Mies sulkee selaimen tai puhelimen aina kun tulet paikalle huoneeseen

Nämä olivat meillä merkkinä muun muassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladatkaa browse history spy tietokoneelle. Googleta. Siitä ei voi pyyhkiä historiaa ja sillä voi selaa millä sivuilla käyty.

Vierailija
4/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladatkaa browse history spy tietokoneelle. Googleta. Siitä ei voi pyyhkiä historiaa ja sillä voi selaa millä sivuilla käyty.

Vierailija
5/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Puhelin äänettömällä, takin taskussa/laatikossa, mukana jopa suihkussa ja paskalla!

- Syyttää sinua pettämisestä!

- Ei ota mukaan mihinkään, aina löytyy tekosyy

- Kun soittaa illanvietosta, aina esim. vessasta tai ulkoa

- Seksi ei enää kiinnosta (häntä ahdistaa kun tietää että on pannut vierasta)

- Muuten on hyvin miellyttämishaluinen

- Selitykset ontuu 

- Hermostuu helposti esim kun kysyt jotain ja haukkuu sinua hulluksi ja vainoharhaiseksi

- Alkaa valehdella pikkuasioistakin

- Kertoo normaalia yksityiskohtaisemmin päivän/illan kulusta, meillä tämä oli äärimmäisen outoa, koska aikaisemmin kun kysyin kuinka ilta meni, vastaus oli ihan ok. Nyt alkoi kysymättäkin selventämään melkeinpä minuuttiaikataululla! Tietysti muunnellen totuutta.

- Kortsuja löytyi, väitti että ovat kaverin

On varmasti paljon muutakin..

Vierailija
6/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hymyilee tietokoneen ruudulle näpytellessään viestiä jota sinä et saa nähdä.

-Välttää hellittelemästä kotona. ei haleja, pusuja.

-Tulee ihmeellisiä ajelureissuja/matkoja. 

Vierailija
7/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin oli yllättäin mieleinkielin, teki hurjasti enemmän kotihommia. Kertoi erityis tarkasti minne milloinkin meni, ennen heitti vaan, että käy kaverin luona. 

Tililtä nostettiin käteistä

Vierailija
8/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on melki kaikki noi merkit ja olenkin jo pitkään epäillyt häntä yhtä sun toisesta. Mutta kaikesta huolimatta on hyvin epätodennäköistä,että mies kuitenkaan pettäisi minua. En vaan kertakaikkiaan keksi aikaa jolloin hän sen tekisi. 

Mutta hänellä on siis kännykässä joku koodi. Kuulemma varastamistapauksia varten. Onko muilla miehillä tuollainen koodi?

Hän hymyilee useinkin kirjoittaessaan viestejä kännykällä tai tietokoneella. Mutta toisaalta kyllähän ne muutkin mukavat viestit pistää hymyilyttämään. Jos olen joskus kysynyt nopeasti, että "mikäs siellä niin hymyilyttää" niin vastaus on ollut jotain: "Kalle laittoi viestiä..." ja aina ihan uskottava ja todentuntuinen tarina. Aika nopeasti osaisi keksiä kyllä peitetarinan yllättävälle kysymykselleni?

MIKÄ toi facebookin sähköposti juttu oli? En tajunnut yhtään?

Vierailija
9/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 11:28"]

Puhelimeen asennettu outoja ohjelmia jotka ohjaavat tietyt viestit salaiseen kansioon, tai lukitusohjelmia

Visalaskussa tai tiliotteessa olevat maksut tai kulut, selittämättömät käteisnostot

Auton matkamittarin lukema
- 30 km edestakainen työmatka tuokin mittariin 120 km

Lisääntyneet työmatkat, kokoukset, tai miespuoliset kavereiden kanssa kyläilyt

Facebookiin kannattaa hakuun naputella miehen "anonyymi" sähköpostiosoite jos tiedät sen, silloin hakutulokset paljastavat kenen postituslistalla mies on ollut

Suoraan kysyminen pettämisestä, mitä mies vastaa

Mies ottaa eron puheeksi tai eroon liittyviä seikkoja, haluaa vaikkapa avioehdon jos sitä ei ole aikaisemmin ollut

[/quote]Ei kannata suostua avioehdon tekemiseen jos oltu yhdessä vaikka 6 v ja mies ehdottaa. Voi olla että on pahat mielessä eli eroa hamuaa.

Vierailija
10/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä suljen kännykän näytön auna ku mies tulee huoneeseen, ku nolottaa et oon nyt pitkällä saikulla ollessani surffaillyt täällä palstalla.

Vierailija
11/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se fb sähköpostiosoitejuttu on?? :o

Vierailija
12/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä..omani jäi kiinni kerran, tosin vain hakemalla seuraa netistä niin pidemmälle ehtinyt ja toista en anteeksi antaisi.

Pelkään ettei mikään muuttunut vaan oppinut varovaisemmaksi..hiljattain vahingossa pyyhki sivuhistorian koneelta niin kai alottanut taas..

Vierailija
13/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä..omani jäi kiinni kerran, tosin vain hakemalla seuraa netistä niin pidemmälle ehtinyt ja toista en anteeksi antaisi.

Pelkään ettei mikään muuttunut vaan oppinut varovaisemmaksi..hiljattain vahingossa pyyhki sivuhistorian koneelta niin kai alottanut taas..

Vierailija
14/24 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Facebookiin kannattaa hakuun naputella miehen "anonyymi" sähköpostiosoite jos tiedät sen, silloin hakutulokset paljastavat kenen postituslistalla mies on ollut "

Häh? Eihän tää oo mahdollista, ellei miehellä ole toista, anonyymia fb-tiliä jossa sitten kirjoittelee muille. Eikä silloinkaan näe keille on kirjoittanut.

Vierailija
15/24 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että haluaa mainita sen nimen, tai sitten ei puhu siitä ollenkaan, ei vaikka se kuuluisi luontevasti siihen väliin, no tässä on oletuksena että sinäkin tunnet/tiedät sen ihmisen.

Vertaa sua muihin. Voisit sinäkin joskus olla sellainen tai tällainen.

Puhelin! Salailu sen suhteen, ja jos olet antamassa sitä miehellesi jos ja kun se piippaa, niin johan tulee ukkoon vauhtia ettei siihen saa koskea.

Usein tämä on aika varma, ukko epäilee sua pettämisestä ja kaikesta mitä teet. Usein on siis itse pettäjä.

Yleensäkin jos käytös poikkeea totutusta, voi vähän jo miettiä että mikähän tässä on takana.

Vierailija
16/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa pesukorista miten likaiset vaimosi alushousut on...läikkiä tms

Vierailija
17/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänellä on siis kännykässä joku koodi. Kuulemma varastamistapauksia varten. Onko muilla miehillä tuollainen koodi?

Hän hymyilee useinkin kirjoittaessaan viestejä kännykällä tai tietokoneella. Mutta toisaalta kyllähän ne muutkin mukavat viestit pistää hymyilyttämään. Jos olen joskus kysynyt nopeasti, että "mikäs siellä niin hymyilyttää" niin vastaus on ollut jotain: "Kalle laittoi viestiä..." ja aina ihan uskottava ja todentuntuinen tarina. Aika nopeasti osaisi keksiä kyllä peitetarinan yllättävälle kysymykselleni?

On koodi juurikin sen takia, etteivät asiattomat pääse puhelimeen käsiksi. Puhelin on usein myös vessassa mukana. On jotain tekemistä siinä istuessa.

Kyllä muakin joskus naurattaa/hymyilyttää ihmisten viestit, vaikka en petä.

Vierailija
18/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on aika varma merkki, että näet miehesi panemassa jotain toista ilman lupaa.

Vierailija
19/24 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minulla on kanssa epäilyksiä muijjastani eli hänelä on lapsi ja olen isäpuoli eli mitä mieltä ootte ennen tyttöystäväni on vain ollut kotona tai minun kanssani pyörinyt tehty yhessä vaikka mitä nyt viimeset kuukauen päivät naama kiini puhelime ruudussa ja alkaa olee yöt kaverinsa luona esim maanantai 1 kaverin luona tiistai toisen kaverin luona minä itse joudun ipanasta pitää huolta puhelimessa myös lukitus koodi ja yöllä räveltää kännykkää kun minä nukun nyt perjantaina hän oli kaverisa luona yötä itse pääsin töistä 4 aikaa ja meidän piti käydä kaupassa kun hän jää kaverisa luo noo puhuttii että puoltuntia menee sillä et on kaupan pihassa sanoi tulevansa kaverin kyydillä kaupalle sanoin ok lähden kohta ite ajaa kans...ja oottelin kaupan pihalla et milloin tulee noo hän soittaa että voinko tulla toisee kaupan pihaa ku se hänen kaveri oli jättäny sinne hänet osasin arvata tuon...lauantai aamuna hänen piti tulla kotii ja sanoin että voin tulla hakee nii eikuulemma hän haluu tulla bussilla noh soittaa että voinko tulla hakemaa huoltoaseman pihasta hänet ku kaveri oli kumminki lähteny heittää ja ei tuonu kotii asti mitä vittua!!sunnuntaina lähti taas kaupungille kuulemma kahvil kaverisa kans ja illalla tuli viesti et jää yöksi koska bussit ei kule nyt aamul tuli viestiä ku ite töis et hän meinas mennä ens yöks toise kaveri luo et tulee huomen kotia...mitäs ootta mieltä

Vierailija
20/24 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minulla on kanssa epäilyksiä muijjastani eli hänelä on lapsi ja olen isäpuoli eli mitä mieltä ootte ennen tyttöystäväni on vain ollut kotona tai minun kanssani pyörinyt tehty yhessä vaikka mitä nyt viimeset kuukauen päivät naama kiini puhelime ruudussa ja alkaa olee yöt kaverinsa luona esim maanantai 1 kaverin luona tiistai toisen kaverin luona minä itse joudun ipanasta pitää huolta puhelimessa myös lukitus koodi ja yöllä räveltää kännykkää kun minä nukun nyt perjantaina hän oli kaverisa luona yötä itse pääsin töistä 4 aikaa ja meidän piti käydä kaupassa kun hän jää kaverisa luo noo puhuttii että puoltuntia menee sillä et on kaupan pihassa sanoi tulevansa kaverin kyydillä kaupalle sanoin ok lähden kohta ite ajaa kans...ja oottelin kaupan pihalla et milloin tulee noo hän soittaa että voinko tulla toisee kaupan pihaa ku se hänen kaveri oli jättäny sinne hänet osasin arvata tuon...lauantai aamuna hänen piti tulla kotii ja sanoin että voin tulla hakee nii eikuulemma hän haluu tulla bussilla noh soittaa että voinko tulla hakemaa huoltoaseman pihasta hänet ku kaveri oli kumminki lähteny heittää ja ei tuonu kotii asti mitä vittua!!sunnuntaina lähti taas kaupungille kuulemma kahvil kaverisa kans ja illalla tuli viesti et jää yöksi koska bussit ei kule nyt aamul tuli viestiä ku ite töis et hän meinas mennä ens yöks toise kaveri luo et tulee huomen kotia...mitäs ootta mieltä

Jättäisin sinut jo pelkästään tuollaisen tekstihirviön vuoksi. Ei välimerkkejä, isoja alkukirjaimia tai kappalejakoja. Karmivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme