Lyhyt nainen, koetko ongelmaksi?
Miksei lyhyelle naiselle kasva rintoja? Lyhyt nainen näyttää aina lapselta ja ikä on todistettava yhtenään. Lyhyt ei saa koskaan aikuisen arvostusta, aina kohdellaan lapsena.
Kommentit (72)
Normaali painoinen olen ja rinnat löytyy. En kyllä usko, että pienetkään rinnat haittaisi ja tekisi minusta vähemmän naisen. Tykkään olla pienikokoinen.
Miksi pitkillä naisilla on riipurinnat? Pitkä nainen näyttää jo lapsena kolmekymppiseltä. Naama on kuin miehekäs petolinnnun peräpää. Kun pitkä nainen liikkuu, saa väistellä jalkoihinsa kompuroivaa kömpelystä. Pitkien naisten pitää ostaa vaatteensa miestnosastolta, ja partakone laulaa harva se päivä. Pitkillä naisilla nimittäin kasvaa häpykarvaa polvissa asti, ja lisäksi heillä on viikset.
Rinnat kasvoivat suuriksi, vaikka hoikka olen. En näytä lapselta eikä multa kysellä ikää juuri koskaan. Esimiesasemassa olen ollut jo pitkään.
Lyhyydestä on se etu, että miestarjonta on isompi kuin hujopeilla. En haluaisi itseäni pienempää miestä, eikä tarvitsekaan, kun olen vain 160-senttinen ;-DD
Miksi pitkillä naisilla on riipurinnat? Pitkä nainen näyttää jo lapsena kolmekymppiseltä. Naama on kuin miehekäs petolinnnun peräpää. Kun pitkä nainen liikkuu, saa väistellä jalkoihinsa kompuroivaa kömpelystä. Pitkien naisten pitää ostaa vaatteensa miestnosastolta, ja partakone laulaa harva se päivä. Pitkillä naisilla nimittäin kasvaa häpykarvaa polvissa asti, ja lisäksi heillä on viikset.
Yhtä samanlainen keskustelu kuin kaikki muutkin keskustelut täällä. Et muulloinkaan valita, mikä tässä aiheessa noin koville ottaa?
Mielenkiintoinen aihe siinä missä isotkin rinnat tai pitkät naiset.
Pienet naikkoset ovat jalkovälistä karvattomia ja lattarintaisia. Muistuttavat poikia vartaloltaan.
Mulla on niin pitkät karvat alapäässä, että letitän ne kahdelle letille joka aamu. Leteillä sidon nivusissa roikkuvat tissit, etteivät ne loisku kävellessä!
155cm
Tää on nyt jonkun vanhapiika-amatsonin aloitus. Kadehditko pieniä ja nättejä naisia, joilla käy flaksi?
Yhtä samanlainen keskustelu kuin kaikki muutkin keskustelut täällä. Et muulloinkaan valita, mikä tässä aiheessa noin koville ottaa?
Mielenkiintoinen aihe siinä missä isotkin rinnat tai pitkät naiset.
Miehet tykkää pienistä naisista. Kaikkein eniten pienistä blondeista. Sori.
Miehet tykkäävät pienistä tummista thai-naisista. Thai-naiset ovat parhaita.
Kauniita ilopillereitä, tietävät mitä mies haluaa. Ottaisin omakseni jos sellaisen löytäisin. Kavereilla on ja minäkin olen miettinyt samaa vaihtoehtoa.
160cm on keskimittainen Et kuulu lyhyisiin, siksi et tunne ongelmaa. Sä olet hyvässä mitassa ja siksi tyytyväinen itseesi. Tässä on aiheena alamittaiset naiset.
julistettiin kaikki alle 167 cm pitkät hukkapätkiksi joten kai sitten olen lyhyt. En ole itsekään ikinä ajatellut että olisin erityisen lyhyt, vaan ihan normaalin kokoisena naisena olen itseäni pitänyt.
Mulla on tosi pienet rinnat (kuppikoko taitaa olla 75C, mut seki sillain tyhjää täynnä, eikä se tän kokosella ees oo mikään iso...), mut oon ihan tyytyväinen. Isorintasena oisin paljon lihavemman näkönen. Vielä vuos sitten mun rinnat oli hieman suuremmat, mut laihduin 10kg ja tissit oli kyllä ekat jotka lähti.
pituuteni tai siis lyhyyteni tähden.
153 cm ja kuppikoko 75DD / E.
Minulla on tosin jotenkin pidemmän ihmisen mittasuhteet ja yleensä kukaan ei usko pituuttani, jos kerron sen. Yleisin oletus on n. 10 cm pidempi.
Lyhyellä naisella isot tissit aiheuttavat kaatuilua. Lyhyessä varressa isot tissit alkavat luonnostaan kokemaan maanvetovoiman, ettei tissit peitä kävellessä astelun näkyvyyttä. Isot tissit aiheuttaavat muuten epätasapainon ja seurauksena nainen kaatuilee ja kompastelee törröttävien suurten tissien takia.
Lattarintaisuus on siksi edukkaampaa lyhytkasvuisille naisille.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 08:57"]
Miehet kattelee isorintasia pitkiä naisia. Ootteks rinnattomat saanu miehiä?
[/quote]
Olen 145 cm ja mulla on ihan hyvänkokoset tissit ja sopusuhtainen vartalo. Miehiä olisin varmasti saanut enemmän kuin tarpeen on, oon vaan ite ollut valikoiva. Avomies on pituudeltaan sattumalta myös lyhyt, 162 cm, mutta pituus ei ole kyllä ollut kummallekaan se valintakriteeri parisuhteessa. Itse asiassa oltiin molemmat skeptisiä ennen kuin tutustuttiin lähemmin :D
Olen 154 cm pitkä, ja kyllä mulla vaan on tissitkin.. Liiaksikin asti. Lapselta näytän kyllä, viimeksi bussissa kysyivät tuleeko lapsilippu, vaikka olen 30v. Arvostusta kyllä olen työssäni saanut. Jonkin verran tytöttelyä, mutta en ole ahdistunut siitä laisinkaan. Nuorempana työnhakutilanteissa joskus epäilivät jaksanko tehdä hommia kun olen niin pieni, mutta ei ole kuunaan ollut jaksamisongelmia. en koe edes ulkonäköpaineita pituudesta, enkä ole koskaan halunnut olla yhtään pidempi.
Säästät rintaliivien hinnan muuhun, osta säästyneillä rahoilla jotain kivaa.
Rinnattomille on geelitopattuja rintaliivejä, kukaan ei joudu esiintymään ilman rintoja. Silikonit voi laitatuttaa, apuja on olemassa.