Katson tuota Iho-ohjelmaa en osais olla poikien äiti?
Kolme tyttöä on ja poika, en noin monen pojan äiti?
Kommentit (10)
Meidänkö täällä pitäisi tietää, että osaisitko olla poikien äiti?
sä tiedä, osaisitko olla vai etkö, ja etkö tiedä, kuinka monta poikaa sulla on?
Vai miksi käytät kysymysmerkkiä?
sulla on poika, muttet osaa olla sen äiti?
Mutta mä olen todella tyytyväinen, etten saanut poikaa, se olisi mulle niin vieras ajatuskin.
mutta ne naispuolisethan siinä ovat kummallisia, ne pojat ovat suloisia.
sulla on poika, muttet osaa olla sen äiti? Mutta mä olen todella tyytyväinen, etten saanut poikaa, se olisi mulle niin vieras ajatuskin.
Onko sulla kuitenkin mies? Sellainen tosi iso poika.
sulla on poika, muttet osaa olla sen äiti? Mutta mä olen todella tyytyväinen, etten saanut poikaa, se olisi mulle niin vieras ajatuskin.
ilmankos en saanut pidettyä sitäkään :P Tosin ei siinä nyt niin kovin miehen mallia ollut, taitais poikien mielenkiinnonkohteet mennä ohi.
Onko sulla kuitenkin mies? Sellainen tosi iso poika.
ilmankos en saanut pidettyä sitäkään :P Tosin ei siinä nyt niin kovin miehen mallia ollut, taitais poikien mielenkiinnonkohteet mennä ohi.
mutta viisi poikaa!
mutta viisi poikaa!
Samaa mieltä.