Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69, tykkääkö joku oikeasti siitä?

Vierailija
24.11.2012 |

Itse en yhtään välitä siitä. Kun alan oikein nauttimaan, lopetan itse vahingossa, tai saatan kädellä vään vähän jotain liikuttaa penistä, sitten mieskin lopettaa kun minä en tee enää mitään jne..

Paljon mukavampi on, että erikseen annetaan suuseksi toisillemme, pystyy kunnolla nauttimaan, ja myös kunnolla nauttimaan! ;)

Kuka tykkää :)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meillä siis molemmat.

Se on niin tajuttoman ihanaa. Niin läheltä tuntee toisen kiihottumisen jne.

Se kiihottaa itseäänkin.

Vierailija
2/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en pidä, mies tykkäis mut musta se tuntuu vaan tyhmältä, sama ongelma mullakin että jos nautin itse en pysty keskittymään munaan ja myös se asento (tai siis siinä polvillaan pysytteleminen niin ettei "makaa" niin raskaasti että toinen saa vielä henkeä) vaatii multa liikaa kekittymistä jotta voisin rentoutua ja nauttia, lisäksi en voi siinä vaihtaa hiukkaakaan asentoani mistä seuraa aika pian käsien ja jalkojen puutuminen tai se että loppuu voima lihaksista eikä jaksa enää kannetella itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin välillä keskityn vain itseeni ja välillä enemmän mieheen mutta mitäs se haittaa.

Vierailija
4/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään, ihanaa.

kannattaa olla niin että mies on kyljellään ja nainen kyljellään myös mutta enemmän selällää maaten.

Vierailija
5/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies onneksi tietää sen (kun olen aiheesta reippaasti joskus suuni avannut), että siinä kohti, kun mulla orgasmi alkaa tehdä tuloaan, en pysty enää samalla keskittymään suihinottoon, joten mitään keskeytyksiä ei miehen puolelta tule :)

Vierailija
6/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pää nojaa reiteeni, minulla tyyny jolla saan oman pääni sopivalle korkeudelle. Tykkään! Ja sama juttu, kun orgasmi alkaa tulla en voi enää itse suuta käytellä, mutta mies tämän kyllä hyväksyy, hänestä se myös on ihanaa.

Vierailija
7/8 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me ollaan aina niin päin, että mies on kontillaan päällä ja minä pötkötän alla. Saan rentouduttua vapaasti. Tosin se on hiukan hankala asento mulle ja mun kurkulleni ;) mutta musta suuseksin antaminen on aina niin kiihottavaa, että jos siinä samalla saa itsekin nuolemista osakseen, se on ihan huippua. Me kyllä juuri orgasmin partaalla siirrytään sitten normaaliin yhdyntään, koska haluan saada kunnon jötikän sisälleni siinä kohtaa. Hmm... taidanpa tehdä miehelle ehdotuksen, jahka se kohta tulee töistä.

Vierailija
8/8 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän