Saako koiran ottaa mukaan synnytykseen?
Kommentit (31)
Minä maatalon emäntänä otin meidän lehmät mukaan, kun en niin nopeasti saanut lomittajaa. Synnytys nyt kesti ja kesti, mutta niin vaan sain synnytysjakkaralla istuessani Mansikin lypsettyä.
Minä olin mukana meidän kultaisennoutajan synnytyksessä, synnytyslakit oli molemmilla päässä. Ja 4 pentua tuli.
Kun nyt itse parin kuukauden päästä synnytän niin tuon koiran kanssa vedetään ne pinkit synnytyslakit taas päähän ja miehen kyydillä mennään yhdessä synnärille.
Se on niiiiin laast siison.
Mies on autokuskina mukana synnytyksessä. Menee sitten välillä kotiin ja tulee meidät parin päivän päästä hakemaan medät vauvan kanssa kotiin. Mutta kyllähän mä sille bensarahat maksan, ei se ilmaisena kuskina mulle ole.
amme oli ihana, kun meidän labradosinnoutajan kanssa siellä lilluttiin ja odotettiin pikkuvelua maailmaan. Jäi kyllä ihanat muistot! Pikkuvelullakin oli niin musta karva päässä syntyessä, että Hertta luuli sitä ihan omaksi pennukseen. Oli vähän painia hoitovuoroista.
ei yhtään osaa ajatella, että meitä allergisia ihmisiä on synnärit pullollaan ja jotkut meistä ovat vielä koirakammoisiakin. En todellakaan halua, että kusinen rakkisi tulee nylkyttämään siihen jalkaani vasten, kun pyörin lattialla supistusten ja kipujen raatelemana.
Minä olin mukana meidän kultaisennoutajan synnytyksessä, synnytyslakit oli molemmilla päässä. Ja 4 pentua tuli.
Kun nyt itse parin kuukauden päästä synnytän niin tuon koiran kanssa vedetään ne pinkit synnytyslakit taas päähän ja miehen kyydillä mennään yhdessä synnärille.
Se on niiiiin laast siison.
Mies on autokuskina mukana synnytyksessä. Menee sitten välillä kotiin ja tulee meidät parin päivän päästä hakemaan medät vauvan kanssa kotiin. Mutta kyllähän mä sille bensarahat maksan, ei se ilmaisena kuskina mulle ole.
Ihan säikähdin, että se olis salissa mukana. Mä en ottanut edes kuskiksi, oli mukava tulla omalla koiravaljakolla kotiin.
ei yhtään osaa ajatella, että meitä allergisia ihmisiä on synnärit pullollaan ja jotkut meistä ovat vielä koirakammoisiakin. En todellakaan halua, että kusinen rakkisi tulee nylkyttämään siihen jalkaani vasten, kun pyörin lattialla supistusten ja kipujen raatelemana.
Uusien EU-säädösten mukaan jokaisella synnärillä kuuluu olla
- lemmikkivapaa synnytyssali
- isävapaa synnytyssali
- perheille sopiva synnytyssali
Perheille sopiva etenkin on tärkeä juttu. Kaikki syntyvät vauvat ei ole esikoisia, joten ne vanhemmat lapset on otettava mukaan synnyttämään. Mitä siitäkin muka tulisi jos lapset jätettäisiin kotiin tai hoitajalle, traumojahan ne saa.
Ihan ensiksi, teitä allergisia on jo vähän liikaakin, ja toiseksi toivottavasti joku rutto jo pikkuhiljaa harventaisi rivejä.
Kusista rakkia en ole vielä tavannut, vaikka koirankasvattaja olenkin, milloin kyseinen rotu on
rekisteröity? Se mitä synnyttämiseen tulee....lue Raamatusta.
Mulla oli kultakalat ja meidän hevonen. Pakkanen kun oli, niin ei raaskittu jättää sitä ulos. Oli mukava lähteä sitteen reellä synnytyksen jälkeen kotiin. Kultakalat oli siksi, koska en tiennyt kauan synnytys kestäisi, kuka ne olisi ruokkinut? Oltiin perhehuoneessa koko porukka.
Viesti mitä olen täällä ikinä lukenut.
nähdä kun joku "pyörii lattialla supistusten ja kipujen raatelemana"
koiran kanssa tai ilman. Itse en pyörinyt enkä varsinkaan ollut lattialla.
sairaalassa laiteta lattialle mitään. Ainakaan tietääkseni ei saa laskea mitään lattialle. Paitsi synnytykseen liittyen lapsivedet saattaa joskus vahingossa päästä.
Kyllä osaisi tukea synnyttäjää. Ja koiran silittäminen vähentää koettua kipua etc ihan tutkitusti. Jos mulla olis koura ja jos olisin vielä hankkimassa lapsia, harkitsisin kotisynnytystä tai ainakin hengaisin kotona niin kauan että ambulanssilla ehtisi juuri ja juuri ponnistamaan.