Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v. poika kysyi tänään mitkä on kuukautiset.

Vierailija
25.01.2013 |

Ensin yritin välttää aihetta ja sanoin että kyllä se sit viidennellä luokalla opetetaan. Mutta sit piti kuitenkin kertoa, ja kerroin kuten asia on.

Poika oli lievästi sanottuna monttu auki. Sanoi vaan että okei, eikä kyselly enempää :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskusteltiin just mitä on seksi. Koulussa oli lapsi kai ko, sanan kuullut.

Vierailija
2/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskusteltiin just mitä on seksi. Koulussa oli lapsi kai ko, sanan kuullut.

ollaan puhuttu jo ajat sitten ja monet kerrat. Kuukautiset nyt vaan ei oo tulleet puheeksi, ehkä siksikään kun mulla ei niitä ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä mitkä on menkat! Herraisä sentään, onko poikasi ihan normaali?

ollaan puhuttu jo ajat sitten ja monet kerrat. Kuukautiset nyt vaan ei oo tulleet puheeksi, ehkä siksikään kun mulla ei niitä ole.

ap

Vierailija
4/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä sentään, onko poikasi ihan normaali?

Lopeta typerä taivastelu. Johan ap kertoi heti aluksi, että nyt on asiasta puhuttu.

Yksitoistavuotias poika on varmasti jo kuullut, että tytöillä on "menkat" mutta ei tiedä, mitä se oikeasti tarkoittaa.

Ap on varmasti toiminut paljon paremmin kuin oma äitini tai isä. Itse sain ensimmäistä kertaa kuulla jostain "menkoista" ekaluokan luokkajonossa, kun luokkakaverini valisti minua, ettei sen 14-vuotias serkkutyttö voinut mennä kesällä uimaan, kun sen pimpasta valui verta!!

Tuumasin, ettei sellaista kyllä tapahdu mun serkuille.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme