Onko ääntäsi kehuttu seksikkääksi ja että aikaansaat sillä "vaikka mitä"?
Kommentit (19)
Mieheni kuuli minut ennen kuin näki, ja se oli kuulemma siinä.
on joskus lukioiässä moista väitetty.
ja olen nainen, joten mitä väliä?
Miehellä hyvä ääni on kyllä bonusta.
Jos Richard Ayoade pyytäisi jotain, aika moni nainen tekisi varmasti.
ja olen nainen, joten mitä väliä?
Miehellä hyvä ääni on kyllä bonusta.
Jos Richard Ayoade pyytäisi jotain, aika moni nainen tekisi varmasti.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1CVu5ZSdedw" alt="http://www.youtube.com/watch?v=1CVu5ZSdedw">http://www.youtube.com/watch?v=1CVu5ZSdedw</a>
kumpi noista??
kuulostan lähinnä aku ankalta ja kaukana seksikkäästä. :D Mutta usein miehet kyllä kommentoivat mun ääntä seksikkääksi, mikä sais heidät tekemään vaikka mitä.
sanottiin n. kaksi viikkoa sitten, että "sulla on niin lumoava ääni" Olin kyllä ilahtunut!
kaksi miestä on sanonut mulle, kun ollaan oltu puhelimessa, että ääneni saa seesokin aikaan. Johtunee kuitenkin ehkä muistikuvista yhdistettynä ääneen.
kaksi miestä on sanonut mulle, kun ollaan oltu puhelimessa, että ääneni saa seesokin aikaan. Johtunee kuitenkin ehkä muistikuvista yhdistettynä ääneen.
Olin sellaisessa eräässä palvelunumerossa, mutta alkoi tulla noita seksianomuksia sinne sellaisella tavalla, että koko palvelu piti lopettaa. Siis liian seksikäs ääni. Missä muualla kuin seksipalveluissa sais sen käännettyä fyrkaksi? Tietäiskö jotkut yrittäjäpalveluihin erikoistuneet?
Pari tyyppiä on sanonut kauniiksi ja lauluääntäkin on kehuttu. Kerran on sanottu, että sopisin radiojuontajaksi, kun mulla on niin miellyttävä ääni.
Mitä nyt oon ite nauhalta kuullut, niin mielestäni oon kuulostanut vähän heikkolahjaiselta juntilta, jolla murre kuultaa tosi selkeästi puheesta läpi. Ei-nauhoitettuna mun puhe ei omaan korvaan kuulosta ihan niin vajakilta.
Puhelinmyyjät kysyy multa, onko äiti kotona.
Ei mulla varsinaisesti ruma ääni ole, muttei seksikäs tai vetoava todellakaan.
Oikeastaan ärsyttävää, miten se että mulla on hiljainen, todella hento ja pehmeä ääni, tekee aika mahdottomaksi esim. sen, että kukaan voisi ottaa mua kovin vakavissaan kun suutun. Mun käskyilläni ei myöskään ole yhtään minkäänlaista auktoriteettia.
Omaan ääneensä ei kuitenkaan kauheasti pysty vaikuttamaan. Varmaan aika paljon vähemmän jopa kuin pärstäänsä tai kroppaansa.
Puhelinmyyjät kysyy multa, onko äiti kotona.
Ei mulla varsinaisesti ruma ääni ole, muttei seksikäs tai vetoava todellakaan.
Oikeastaan ärsyttävää, miten se että mulla on hiljainen, todella hento ja pehmeä ääni, tekee aika mahdottomaksi esim. sen, että kukaan voisi ottaa mua kovin vakavissaan kun suutun. Mun käskyilläni ei myöskään ole yhtään minkäänlaista auktoriteettia.
Omaan ääneensä ei kuitenkaan kauheasti pysty vaikuttamaan. Varmaan aika paljon vähemmän jopa kuin pärstäänsä tai kroppaansa.
Mullakin oli ongelma, että puhuin liian hiljaa, mutta sitten sain selville, että käytin ääntäni väärin. Myös kylkivälilihasten ja pallean pitää osallistua äänen tuottamiseen, ei pelkästään ylempien hengitysteiden.
Mä luulen, että mun ääni on enemmänkin turn off kuin -on.
Se on kuulemma pehmeä ja sensuelli ja puhelimessa varsinkin hyräyttää koneet käyntiin. Puhelinäänestä saan kuulla eniten työpaikalla.
kun soitin eräässä (onneksi määräaikaispestissä) naapuripitäjään samaa työtä tekevälle kollegalle ihan selkeää työasiaa. Ja sieltä kuului lähinnä kommentti, että tuolla äänellä saat ihan kenet vaan suostumaan ihan mihin vaan. Ääni oli samalla sekä hämmentynyt että vihjaava.
tulin pian raskaaksi ja jäin pois työstäni, muutin paikkakuntaa. en koskaan onneksi joutunut tapaamaan tätä työkaveria.
Ääntäni on useampi mies kehunut seksikkääsksi, vähän käheäksi. Itse kuulen itseni aivan toisin.
Sanallisesti annan itsestäni myös varsin mielenkiintoisen, kriittisen, älykkään, verbaalisen, lahjakkaan ihmisen kuvan.
Ääni yhdistettynä keskustelun tasoon antaa kuulijalle sellaisen kuvan, että olen myös jännittävän, mielenkiintoisen ja kauniin, persoonallisen näköinen ulkonäöltään ja habitukseltani.
Ja tässä kohti Jumala teki tepposen kepposen.
Olen niin mitätön kuin ihminen olla voi, rumaksikin haukuttu.
Nuoremapana olin hoikka ja hyvä kroppa.
Mutta nyt kun on keski-ikäinen, olen läsähtänyt, lösähtänyt, persoona ja ääni ovat enää tallella. Sillä ei kuitenkaan nykyisessä maailamssa pitkälle pötki.
Mieheni siskolla on ruma ääni. Monotoninen, soinniton, kantava, "leikkaa ilmaa". Samanlainen ääni on miehen tyttärellä (ex-liitosta) ja miehen äidillä.
Mutta silmistä ja hymystä on kyllä sanottu juuri samaa :D että multa ei voi mitään kieltää kun katson kerran suoraan silmiin ja räpäytän.
olen kyllä työskennellyt seksipuhelimessakin, mutta jospa siksi en päässyt tienesteille :O