Arvostan enemmän duunarimammoja kuin,
niitä jotka ovat naineet " rikkaan" miehen, asustelevat nyt " paremmalla" alueella ja, vittuilevat aikansa kuluksi.
Kommentit (9)
itse arvostan enemmän sellaisia jotka, osaavat laittaa pilkun, sinne minne se kuuluu edes, suunnilleen.
En ole kyseinen aloittaja mutta, kyllä mäkin viskelen pilkkuja sinne minne huvittaa. Eri asia silloin kun kirjoitteleen jotain ihan virallista.
Vierailija:
En ole kyseinen aloittaja mutta, kyllä mäkin viskelen pilkkuja sinne minne huvittaa. Eri asia silloin kun kirjoitteleen jotain ihan virallista.
Silti ne tulevat suht oikein niin epäviralliseen kuin viralliseenkin tekstiin. Eli sinun laillasi: Silti ne, tulevat suht oikein niin, epäviralliseen kuin viralliseenkin, tekstiin.
omasta mielestään älykkäitä, hyvän koulutuksen saaneita ilkeitä ihmisiä, jotka eivät millään tajua, että jonkun on heidän jälkensä siivottava. Kuka ne paskahommat tekisi, jollei duunareitakin olisi. Ajattelevat, että ihan sama kuka ne tekee, kunhan minä en joudu tekemään, minä olen jotain, muut ei ole mitään...
Kukaan ei tiedä toisen vaivan ja vaikeuden määrää. Silti yleislinjana olen muodostanut sellaisen käsityksen, että työssäkäyvillä äideillä on raskaampaa kuin kotiäideillä, koska töitä ja vastuita on kaksi, vaikka mies olisikin vahvasti kuvassa mukana.
Työssäkäyvien kohdalla uskoisin edelleen, että raskainta on niillä, joiden työt vaativat paljon henkistä kapasiteettia ja seuraavat kotiin. Nämä työt ovat myös usein sellaisia, joista ei voi jäädä kovin helposti kotiin vaikka sairasta lasta hoitamaan.
Vierailija:
omasta mielestään älykkäitä, hyvän koulutuksen saaneita ilkeitä ihmisiä, jotka eivät millään tajua, että jonkun on heidän jälkensä siivottava. Kuka ne paskahommat tekisi, jollei duunareitakin olisi. Ajattelevat, että ihan sama kuka ne tekee, kunhan minä en joudu tekemään, minä olen jotain, muut ei ole mitään...
Kuule, arvostan koulutusta ja hyvää ammattia siksi, että niiden saaminen vaatii ihmiseltä suunnitelmallisuutta, viitseliäisyyttä, ahkeruutta, älyä. Kaikki ominaisuuksia, joita arvostan.
Totta kai esimerkiksi siivooja voi olla viksu ja mukava, mutta kovin viitseliääksi ja suunnitelmalliseksi ei häntä voi sanoa. Paitsi jos nyt hän todellakin nauttii työstään, mitä aika harva siivooja taitaa tehdä. Jos inhoaa työtään, pitäisi osata tehdä asialle jotakin.
Ja tottahan toki minäkin olen iloinen siitä, että joku siivoaa. Maksettakoon heille siitä palkkaa, joka ottaa huomioon työn raskauden. Mutta ei se siivoaminen nyt OLE MIKÄÄN SYY KETÄÄN ARVOSTAA, siitähän tässä nyt puhuttiin, jos et sattunut ymmärtämään.
Sinänsä en arvosta yhtään ketään pelkästään sen perusteella, mitä hän tekee elääkseen. Kyllä esim. lääkäreissä on ilkeitä tai huonoja ihmisiä joukossa, ihan kuten voi olla hienoja ihmisiä noissa siivoojissa. Mutta kun nyt ap aloitti keskustelun siitä, millaiset ammatit hänestä ovat arvostettavia, niin vastasin, että noin KESKIMÄÄRÄISESTI
-kunnioitan eniten koulutusta ja hyvän ammatin hommmanneita
-sitten seuraavaksi eniten duunareita
-ja vähiten niitä, jotka elävät laiskana joko miehen, valtion tai sukunsa omaisuuden turvin (ja tämä kategoria ei tietenkään sisällä kotiäitejä, jotka tekevät arvokasta kasvatustyötä)
Niillä on ihan omituinen huumorintaju!
Täällä muuten kaikki tuntuu olevan enemmän tai vähemmän sekaisin. Ihan outo palsta.
nainut rikkaan miehen!!!