Oletko ikinä tavannut miestä, jonka pelkkä ääni saa housut märäksi?
Kommentit (69)
Mieheni ja kaksi muuta suhdetta. Yksi noista oli lyhyt suhde, mutta kaipaan vieläkin hänen iahnaa ääntään. Niin ihana.
Oudosti minulla on aina ollut miehiä, joilla tavallista ihanampi ääni sekä vasenkätisyys.
Mieheni kaveri. Aivan taivaallinen ääni, sellainen että pöksyt pyörii jalassa. Jos oisin sinkku, testaisin onko ääni yhtäläinen makuukamaritaitojen kanssa. =)
Olen aina ihmetellyt miten niin ihanan äänen omaava mies (ja muutenkin ok ulkonäkö) voi olla vapaalla jalalla useita, hyvin lyhyitä suhteita lukuunottamatta. Selvisihän se että muuten on täysi kusipää. =)
En, mutta olen tavannut miehiä, joiden tuoksu on saanut minut aivan sekaisin!
Joo, mutta nähtyäni sitten miehen livenä housut kuivuivat nopsaan. Ääni antoi lupauksia paremmasta.
Voi ei...ollankohan tavattu sama mies?!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 14:28"]
vuosia sitten jouduin usein puhelimitse olemaan yhteydessä mieheen kenellä oli ihan mieletön ääni - juuri sellainen pöksyt kasteleva... Ja mukavakin hän oli vaikkei meidän jutut työasioista lipsuneetkaan.
Lopulta tapasimme eräässä koulutustilaisuudessa ja järkytys oli suuri: hintelä, vain minun mittaiseni, kalju ja huomattavasti vanhempi homokin vielä (paljastui myöhemmin)...
No, sitä ääntä on kiva muistella vieläkin...
[/quote]
Olen ja kyllä se muutenkin saa mun hpusut kastumaan. Miehen hyvä kaveri, joka on vielä naimisissa tosi mukavan naisen kanssa.
Ex.
Ulkonäöltään vähän huonoryhtinen perus nörtti.
Onnekseni hänellä oli myös senverran asperger - piirteitä, että hänet oli todella helppoa saada luennoimaan itseään kiinnostavista asioista pitkiä aikoja <3
Ville Valon ja Herra Ylpön äänet...!
Mieheni serkku.. ovat mieheni kanssa paljon tekemisissä ja usein tämä serkku soittaa minulle, kun tavoittelee miestäni,joka on huono kantamaan puhelinta mukanaan.. Sydän hakkaa näissä tilanteissa vain äänen vuoksi, mitenkään muuten en pidä häntä kiinnostavana.. Hän myös laulaa toisinaan karaokea ja niinä iltoina tarvitsisi tosiaan varapöksyjä mukaan..
Upeaäänisiä laulajia, joiden ääntä kuuntelisin aamusta iltaan ovat ainakin nämä <3
Noin sitä voisi luulla, että puheeni sen tekee. Mutta jos ei olla puhelimessa, se syy on feromonit, joita korkean vapaan testosteronimäärän miehet röyhyävät ympärillensä.
Heitin huulena parisen viikkoa sitten, että tuoko on syy miksi naiset tarrautuvat kiinni ja punastelevat ja jutusta ei tule loppua. Hieman googlailin, ja väittäisin, että nämä miehet joita ap ajaa takaa, omaavat korkean testosteronimäärän ja siten korkean feromenonimäärän, varsin matalan äänen, ovat loogisia ja analyyttisiä, saavat naiset helposti kiinnostumaan itsestään puhuessaan, korkea libido, suuremmat kivekset ja sukuelimet, ovat anteliaampia ja kilpailunhaluisempia kuin matalamman testosteronitason miehet jne. Ja hiukset saattavat harventua päälaelta.
Ja feromonien määrä ei kasva keinotekoisella testosteronilla, joten lisien popsimiset eivät auta asiaan lainkaan. Testosteronia joko on tai ei ole. Tehokas intervallitreeni nostaa testosteronin määrää.
Ja silti korkea libido ei tee minusta naistenkaatajaa, pettäjää ja oman lapsen hoitokin sujuu hyvin.
Heh, mullakin tuli heti ekana mieleen Vin Diesel, enkä näköjään ollut ainoa.. :D
Jason Stathamillakin on ihana ääni, vaikka kuulostaakin siltä et sil ois aina nenä vähän tukossa.
Mieleen ei tuu ketään joka livenä ois saanu samaa reaktiota mussa...
Olen. Työkaverilla on miehekäs, matala ja soinninas ääni. Puhelinpalaverit menee kuunnellessa ja imeskellessä kynän päätä. Jos sanoisi nimeni sopivalla hetkellä, niin se olisi menoa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 20:57"]
Noin sitä voisi luulla, että puheeni sen tekee. Mutta jos ei olla puhelimessa, se syy on feromonit, joita korkean vapaan testosteronimäärän miehet röyhyävät ympärillensä.
[/quote]
Feromonit ovat tiedostamaton tuoksu, tuota on hyvin vaikea todentaa miten ne vaikuttavat. Nenällä ne aistii ja vaikuttavat jotenkin käytökseen, mutta miten tuota voi testata kun hajua ei voi tietoisesti eritellä mitenkään. Jos siihen vain reagoi, eihän voi koskaan tietää mikä johtuu feromoneista ja mikä jostakin muusta.
Käytätkö hajusteita?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 20:57"]
Heitin huulena parisen viikkoa sitten, että tuoko on syy miksi naiset tarrautuvat kiinni ja punastelevat ja jutusta ei tule loppua. Hieman googlailin, ja väittäisin, että nämä miehet joita ap ajaa takaa, omaavat korkean testosteronimäärän ja siten korkean feromenonimäärän, varsin matalan äänen, ovat loogisia ja analyyttisiä, saavat naiset helposti kiinnostumaan itsestään puhuessaan, korkea libido, suuremmat kivekset ja sukuelimet, ovat anteliaampia ja kilpailunhaluisempia kuin matalamman testosteronitason miehet jne. Ja hiukset saattavat harventua päälaelta.
Ja feromonien määrä ei kasva keinotekoisella testosteronilla, joten lisien popsimiset eivät auta asiaan lainkaan. Testosteronia joko on tai ei ole. Tehokas intervallitreeni nostaa testosteronin määrää.
Ja silti korkea libido ei tee minusta naistenkaatajaa, pettäjää ja oman lapsen hoitokin sujuu hyvin.
[/quote]
Ääninäyte sitten vaan nettiin ja meille linkki kuunneltavaksi!
En oo kyllä henk.koht. tavannut mutta Antti Reinin äänellä on tuo vaikutus.