Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enemmän laihdun sen lihavammalta näytän (peilistä ja mielestä)

Vierailija
25.01.2013 |

Painoin vielä viime kesänä 103 kg, tällä hetkellä n. 78kg. Mikään vaate ei tunnu istuvan hyvin, vaikka ostaisin uusia vaatteita tai käyttäisin vanhoja vaatteita mitä käytin ennen, vuosia sitten. Peilistä katsottuna näytän aivan hirveältä, näytän lihavammalta kuin silloin kun painoin 103kg. Mikä ei voi pitää paikkansa? Mä en oikeesti kestä tätä oloa ja kun tuntuu että ihan sama mitä laitan päälle niin näytän kävelevältä sikolätiltä.

Painoa pyrin pudottamaan vielä kun bmi on tällä hetkellä 29 mutta ei kauheesti innosta jos toi peilikuva muuttuu vielä enemmän "lihavammaksi", vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäisi kutistua.. Onko kenelläkään neuvoja tai vinkkejä miten sais pään mukaan tähän laihdutukseen?

Mies otti kuviakin musta että näkisin totuuden mutta edelleen keskityn niihin hirveisiin alleihin tai jenkkiksiin jotka ei oo lähteneet mihinkään... :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sellaiselle pukeutumis neuvojalle? monissa isoissa kaupoissa on semmoisia, hän osaa katsoa, mikä sopisi sinulle, mitään ei ole pakko ostaa, mutta ammattilainen osaa neuvoa, miten saat parhaat puolesi esiin :)Ole ylpeä noin suuresta laihdutus urakasta!

Vierailija
2/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten niin, että nyt on aika panostaa just pukeutumiseen ja myös kiinteytymiseen.

Olisiko sinulla mahdollisuus muutamaan tapaamiseen personal trainerin kanssa, joka voisi laatia sulle kiinteyttävän ohjelman? Allit pienentyisi, makkarat katoaisi jne.

Kannattaa myös olla itselleen armollinen. Kaikkien ei tarvitse olla BMI 20. Oot tehny jo mahtavan urotyön terveytes eteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievästä ylipainosta kohti normaalia, perse katoa mutta omenaläski jää :(. Näytän ihan yhtä pötkömäiseltä kuin ennenkin mutta perse katoaa. Lisäksi levät hartiat vs. kapea lantio rupeaa entisestään korostumaan. Kaikille ei hoikkuuskaan sovi.

Vierailija
4/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut BMI:stä 27 BMI:hin 21 vuoden aikana. En näytä mielestäni enää lihavalta, mutta näytän paljon rumemmalta kuin ennen :( Tissit kuihtui olemattomiin, perse meni lattanaksi, mutta vatsa pömpöttää kuten se on aina mulla tehnyt (ei läskimakkaroita kumminkaan). On ikävä sitä rehevää ulkomuotoa isoine tisseineen ja takapuolineen. Mihinkään kuntosaleilla käymiseen mulla ei kahden lapsen ja kahden koiran yksinhuoltajana ole aikaa joten kiinteytys liikunnalla ei vaihtoehto. Täytynee lihottaa jonkun verran takaisin että saa muotoja.

Vierailija
5/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä kun oot laihtunut noin nopeasti, et oo kerennyt tottua uuteen ulkonäköösi.

Vierailija
6/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille, paljon olen kuullutkin kehuja hoikentuneesta ulkomuodosta, mutta ei se auta jos olo tuntuu edelleen hirmuiselta läskikasalta. Olin paljon "onnellisempi" lihavana, jos näin saa sanoa. TOisaalta mun on tosi hyvä olo, jaksan paremmin ulkoilla ja käydä töissä.

Salille pääsy ois ihanaa mutta ei ole varaa yhtään mistään enää pihistellä, kahvakuulaa olen hypistellyt kaupassa jos monta kuukautta, saiskohan sillä sitten hyviä tuloksia? :)

ap

Vierailija
7/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli ei oo vielä tajunnut, että kroppa on laihtunut.

Vierailija
8/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni hyvin alkanut painonpudotus ja samantapainen olo kuin sulla. Olen huomannut että 'pötkylävartalosta' on nyt tulleet 'makkarat' esiin, ja se ärsyttää suunnattomasti. Tuntuu ettei ole laihtunut, vaikka oikeasti onkin. Ongelmapaikat vain korostuvat nyt tässä vaiheessa paremmin.

Vierailija
9/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lisääntynyt. Älää heittäkö kirvestä kaivoon.

Mulle käynyt ihan samoin,kun laihtuu niin on entistä kriittisempi.

Vierailija
10/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitkeästi vaan eteenpäin! Olet jo hyvässä vauhdissa :)

Ja ehdottomasti lihaskuntotreeniä vaikka sillä kahvakuulalla, niin saat muotoja oikeisiin paikkoihin.

Ja suosittelen panostamaan kropan rasvaamiseen ja etsimään sellaisia tuotteita, joilla saat ihoa kimmoisaksi.

Tsemppiä!

Vierailija
11/11 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli ei oo vielä tajunnut, että kroppa on laihtunut.

Tämä on kyllä aika todennäköisesti ongelma, itselläni ainakin. Painoin ennen 127kg ja tällä hetkellä n.84kg ja silti tuntuu välillä, että mistään ei ole lähtenyt sitten yhtään mitää. Eikä painonpudotus ole todellakaan tapahtunut edes mitenkään nopesti. Sovituskopissakin välillä vielä tulee tuskailtua, että miksi ne vaatteet eivät istu...no eiväthän ne varmaan istu, jos valitsee kokoa xxxl/50-52 sen sijaan, että ottaisi sen xl/42 -koon. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi