Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaaaa!! Oon perfektionisti ja nyhrään ripsien kanssa joka aamu 40min!

Vierailija
25.01.2013 |

Mistä löytyisi TÄYDELLINEN ripsiväri joka pidentää ripsiä, erottelee ne ja tekee niistä tuuhean näköiset?

Mulla menee hermo kun oon niin tarkka ulkonäöstä ja oikeasti tuherran ripsivärin kanssa aamuisin ainakin 40 min! Muun meikin saan laitettua suht nopeaan.

Mitään feikkiripsiä en käy laitattamassa eikä mulla ole niihin rahaa/aikaa käydä huoltamassa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ehtii vaikka mitä järkevää ja mukavaa.

Vierailija
62/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ehtii vaikka mitä järkevää ja mukavaa.

osoittaa meille muille miten paljon meillä on aikaa oleelliseen kun emme tuhlaa aikaa turhaan.

Joku laski että aloittajalla menee kahdessa viikossa 8+ tuntia peilin edessä. Mitä kaikkea kivaa silläkin ajalla voi tehdä?

Lähdenpä tästä lasten kanssa mäkeen, kestovärjätyillä ripsillä ei taarvitse edes pelätä ripsarin leviämistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokeilet Max Factorin vedenkestävää False lash effect -ripasari, hankit sähköisen ripsentaivuttajan, jolla teet sen viimeistelyn, kun olet ensin taivuttanut mekaanisella, laittanut ripsivärin ja varovasti kammannut.

Jos ripsari on kuivahkoa ja murustuu kammatessa, älä kampaa vaan käytä pelkästään sitä lämpökiharrinta.

En suosittele noin tarkalle tuuhennuksia, koska nekään ei ole aina ojennuksessa ja jos niitä nypläilee kovasti, lähtee viimeisetkin omat.

Vierailija
64/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin taivutan ne, laitan ripsaria. En ole tyytyväinen, jos ne sojottaa vikasuuntaan tai väristä tulee paakkuja. Pesen pois ja laitan uudestaan. Yritän muotoilla niitä kondikseen. Lisään väriä. Jos sitä tulee liikaa, pesen pois ja aloitan alusta.... ap

En nyt halua mitenkään ilkeillä, mutta veikkaan, että ulkonäköösi vaikuttaisi positiivisemmin sekin, että nukkuisit sen ylimääräisen 40 minuuttia tai kävisit vaikka aamulenkillä. Ei kukaan ihan aikuisten oikeasti tuijota niitä sun ripsiäsi noin tarkkaan, vaikka kuinka olisivat pikät, paksut ja paakuttomat.

Heitä, hyvä nainen, tuo stressi pois ja keskity olennaiseen. Ripset eivät sitä ole.

Vierailija
65/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa meikata, niin antakaa nyt herran tähden meikata, se ei ole teiltä pois. Minusta vaan on jotenkin kivaa, että joku myöntää rehellisesti laittautuvansa noin kauan :) Eikä ole tosiaan kyse mistään mielisairaudesta, halooooooo!!

Ap, ois hauska tietää mitä työtä teet, eli pitääkö töissä olla huoliteltu, vai teetkö ripset vain omaksi iloksesi?

Itsekin tykkään laittautua aamuisin, tosin ei mulla menee montaakaan minuuttia. Pakkomielle mulla on tosin piilareista, en halua näyttäytyä julkisesti paksuissa rilleissäni :D Ongelma tämäkin!

Ap:lle ei ole antaa vinkkejä, koska itsekin etsin hyvää ripsaria. Lumenella oli yksi hyvä (semmonen missä oli eyeliner ja ripsari samassa), mutta se lopetettiin.

Vierailija
66/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ripsien täydellisyyden vaatimisen sijaan alkaisit käyttämään jotain kirkasta, puhtaan punaista huulipunaa? Huomio kiinnittyy huuliisi, ripsillä ei niin väliä. Toivottavasti ymmärrät pointtini, tämä ei ole mitään vi****lua.

ja niinhän se menee että fiksuinta on korostaa jompaa kumpaa, joko huulia tai silmiä. Epäilen vaan etten pystyis tekemään niin etten välittäis silmien meikistä vaikka huulet olis tiptop. Tai sit alkaisin nysväämään niistä huulista täydellisiä ja taas sama juttu!:D

ap

Vierailija
67/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole ripsissä vikaa vaan päässä noin muuten.

mitähän hyötyä näistä kommenteista on? Luuletteko oikeesti että meen jollekin terapeutille kertomaan miten mulla menee aamuisin liikaa aikaa ripsien laittoon? Kun ei mulla mitään muuta ongelmaa ole.

Jos nyt sais vaan jotain ripsari-merkkivinkkejä ja jos kertoisitte minkälaisille ripsille ne on sopivia.

ap

En ole aikaisemmin vastannut tähän ketjuun, enkä myöskään lukenut ketjua pitemmälle. Mutta tähän alkuun on heti pakko kirjoittaa. Että myös mun mielestä ei todellakaan ole normaalia jos meikkaus vie perus-maritalta 45 minuuttia. Pestään ja tehdään, pestään ja tehdään... Ei todellakaan ole normaalia silloin kun se alkaa viedä noin suuren osan ajasta. Varsinkaan kun et todennäköisesti näytä yhtään kauniimmalta kuin muut perus-maritat tuolla kadulla. Oletko koskaan ajatellut mitä tapahtuisi jos jäisi meikkaamatta? Kuolisitko, nauraisiko joku päin naamaa? Onko suurimpia pelkojasi se että joku näkee sinut ilman meikkiä?

Suosittelen hankkimaan itsetunnon. VAhvan sellaisen.

Vierailija
68/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työhön liittyy jonkin verran myös asiakaspalvelua. Muttei mulla ole ikinä ollut mitään merkitystä sillä missä oon töissä. Aikoinaan olin töissä lihatiskin takana pakkaamassa kalaa ja jauhelihaa ja olin silloinkin aina laitettuna.:D

Ihan hyviäkin vinkkejä no tullut. Esim. tuo että todnäk mun ripsien taivutin on ihan paska - se menee vaihtoon. Toisekseen meinaan kokeilla tuota pari viestiä aikaisemmin ehdotettua ripsaria (en nyt muista nimeä). Kiitos näistä vinkeistä!

ap

Vierailija
69/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsariksi suosittelen Lancomen Hypnose. Minusta ruskea paras, koska olen vaalea.

Itse kulutan ripsarin laittoon hyvin vähän aikaa. Taivuttan ripset ja vetämisen kerran, max kasi vetoa ripsaria ylä ripsen ja sitten vielä alas ja homma menee tosi nopeaan. Toi ripsari ei paakkua tai varise. Lähtee tavallisella puhdistusmaidolla tms. pois.

Meikkifirmojen nettisivuilla on videonpätkiä ripsarin laitosta. Olen joskus myös oppinut, että kun alkaa laittaa ripsaria, niin ensin harja ulos putkilosta ja sitten takaisin ennen kuin alkaa laittaa. Minusta myös uusi ripsari paakkuaa enemmän kuin vanha.

Mulla ollut myös Lancomen Hypnose Drama, mutta sen laitto hitaampaa ja varisee.

Vierailija
70/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole ripsissä vikaa vaan päässä noin muuten.

mitähän hyötyä näistä kommenteista on? Luuletteko oikeesti että meen jollekin terapeutille kertomaan miten mulla menee aamuisin liikaa aikaa ripsien laittoon? Kun ei mulla mitään muuta ongelmaa ole.

Jos nyt sais vaan jotain ripsari-merkkivinkkejä ja jos kertoisitte minkälaisille ripsille ne on sopivia.

ap

En ole aikaisemmin vastannut tähän ketjuun, enkä myöskään lukenut ketjua pitemmälle. Mutta tähän alkuun on heti pakko kirjoittaa. Että myös mun mielestä ei todellakaan ole normaalia jos meikkaus vie perus-maritalta 45 minuuttia. Pestään ja tehdään, pestään ja tehdään... Ei todellakaan ole normaalia silloin kun se alkaa viedä noin suuren osan ajasta. Varsinkaan kun et todennäköisesti näytä yhtään kauniimmalta kuin muut perus-maritat tuolla kadulla. Oletko koskaan ajatellut mitä tapahtuisi jos jäisi meikkaamatta? Kuolisitko, nauraisiko joku päin naamaa? Onko suurimpia pelkojasi se että joku näkee sinut ilman meikkiä?

Suosittelen hankkimaan itsetunnon. VAhvan sellaisen.

Ei ole mun suurimpia pelkojani näyttäytyä julkisesti ilman meikkiä. Ei taida mahtua edes top sataan. Mun on yksinkertaisesti vain parempi mieli kun oon laitettu. En kuolisi jos en meikkaisi mutten ymmärrä miksi pitäisi olla meikkaamatta jos se on mulle tavallaan sama kuin aamukahvi -> siitä tulee freessi ja hyvä olo.

Eikä mulla mene muuten meikkaamiseen montaakaan minuuttia jos ei olis ongelmaa ripsien laiton kanssa. Ilman niiden laittoa mulla menis max 10min.

ap

Vierailija
71/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsivärikysymykseen, olen käyttänyt vuosia Estee Lauderin ripsivärejä ja ne on todella hyviä. Monia eri laatuja, katso testereistä mikä harja miellyttää. Lähtee ihan normi-meikinpoistoaineella, ei ole vedenkestävää mutta pysyy koko päivän ihan täydellisesti ripsissä, ei varise edes rankassa jumpassa. Minulla on pitkät muttei kauhean tuuheat ripset, näyttävät ihan tekoripsiltä Lauderin ripsivärillä.

Kiitos vinkistä!:)

ap

Vierailija
72/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ehkä 30s-2min ripsivärin levittämiseen, ja yksi kerros riittää. Tuote on Lumenen herkille silmille tarkoitettu vedellä pois pestävä ripsiväri. Olen tyytyväinen!

Vierailija
73/73 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan huvikseni tämän mun vanhan ketjun. Halusin vain tulla kertomaan, että en ole joutunut pöpilään vaan aloin käyttämään tekoripsiä. Älkäätten huolestuko: valitsin todella luonnollisen näköiset sellaiset. Laitan ne siis itse aina ennen esim. töihin lähtöä. Oon ollut tosi tyytyväinen eikä enää tarvitse hermoilla ripsivärien kanssa:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän