Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaaaa!! Oon perfektionisti ja nyhrään ripsien kanssa joka aamu 40min!

Vierailija
25.01.2013 |

Mistä löytyisi TÄYDELLINEN ripsiväri joka pidentää ripsiä, erottelee ne ja tekee niistä tuuhean näköiset?

Mulla menee hermo kun oon niin tarkka ulkonäöstä ja oikeasti tuherran ripsivärin kanssa aamuisin ainakin 40 min! Muun meikin saan laitettua suht nopeaan.

Mitään feikkiripsiä en käy laitattamassa eikä mulla ole niihin rahaa/aikaa käydä huoltamassa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista, että haluaa täydellisyyttä ;-DDD

Vierailija
42/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen perfektionisti, enkä ehdi koko päivänä ulos ovesta, koska minulla menee meikin tekoon viisi tuntia ja vaatteiden valitsemiseen kuusi, mutta täysin normaaliahan se on, minä vaan haluan olla Täydellinen Nainen."

Ap, jos sinua ei kerran haittaa tärvätä aamuasi (ja ripsiäsi) jatkuvalla kämäämisellä, niin anna olla vaan, ei se mua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi mikä mulla on mun elämässä tällä hetkellä on tää saatanan palsta joka on idareita täynnä.:D

Kysyt hyvää ripsarimerkkiä ja vastaukset on jotain tyyliin "mee terapiaan" ja "sulla on pakko-oireita".

Hyvät naurut täällä ainakin saa, se on aina taattu. Sanoisinpa että TE olette terapian tarpeessa. Mä oon siitä fiksummasta päästä ripsiongelmieni kanssa ;)

ap

"ei mussa mitään vikaa ole, ihan normaaliahan se on käyttää aamulla kolme varttia ripsien meikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen...."

sulle on annettu hyviä neuvoja, mutta et halua niitä.

varsinaiseen kysymykseen ja otan niistä vinkeistä kyllä vaarin. Mistä revit tuon "et halua niitä"?

ap

Vierailija
44/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain 38 (se pidentävä ja erotteleva) ripsarista. Se on vaan aika kallis :(

Vierailija
45/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikki muut ovat hulluja. Olet aika klassinen tapaus tässä mielessä.

Jo se kertoo kaiken, että aikuinen ihminen kuluttaa järjettömän paljon aikaa nysväämällä ripisiensä kanssa eikä näe siinä mitään outoa. Tuo on oikeasti epävarman 13-vuotiaan tytön touhua.

stressi mikä mulla on mun elämässä tällä hetkellä on tää saatanan palsta joka on idareita täynnä.:D

Kysyt hyvää ripsarimerkkiä ja vastaukset on jotain tyyliin "mee terapiaan" ja "sulla on pakko-oireita".

Hyvät naurut täällä ainakin saa, se on aina taattu. Sanoisinpa että TE olette terapian tarpeessa. Mä oon siitä fiksummasta päästä ripsiongelmieni kanssa ;)

ap

Vierailija
46/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

"ei mussa mitään vikaa ole, ihan normaaliahan se on käyttää aamulla kolme varttia ripsien meikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen, pesuun, uudelleenmeikkaamiseen...."

varsinaiseen kysymykseen ja otan niistä vinkeistä kyllä vaarin. Mistä revit tuon "et halua niitä"?

ap

"olen saanut ehkä 2 vastausta mun varsinaiseen kysymykseen..."

sun ongelmasi ei aidostikaan ole ripsarimerkki, koska ei ole mitään ylitsevoittavaa ja täydellistä ripsaria.

Sun ongelmasi on, että luulet kaikkien kyttäävän ripsiäsi, ja käytät kohtuuttomasti aikaa hommaan. Ja etkä ilmeisesti osaa harjata niitä tasaisiksi. Tuo vaan on sun kannaltasi vähän turhan kriittinen näkökulma, ja itseanalyysi pelottaa - ja sen takia kuittaat vittuiluksi sellaiset ketjun vastaukset.

Vierailija
47/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain 38 (se pidentävä ja erotteleva) ripsarista. Se on vaan aika kallis :(

Mutta sen paras puoli on, että se ei leviä lainkaan esim. silmänalusille, kun niillä on peiteväriä. Muut ripsarit tuhraantuu päivän mittaan silmänalusille sellaiseksi harmaaksi tuhruksi, mutta 38 astetta ei ollenkaan. Eikä leviä sateessa.

Kaikki ei siitä tykkää, koska se poistetaan lämpimällä vedellä ja se irtoaa murusina pestäessä.

Vierailija
48/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulle tulis huippuamnattilainen ilmaiseksi joka aamu meikkaamaan mua 40 minuuttia täydellisen näköiseksi niin sanoisin ei kiitos, minulla on parempaa tekemistä. Mieluummin käytän itse max kymmenen minuuttia ja näytän oikein kauniilta. Ennen juhlia voi mennä 15 minuuttia ja kampaukseen toinen mokoma.

En usko, että täällä on mahdollista saada sellaisia vinkkejä, jotka ap:tä auttaisivat. Ellei sitten nuo olleet hänelle uutta tietoa, että ripset pitäisi kammata jne.

Ihan oikeasti, teet sen meikin kertaalleen ja se on siinä. Jos pitää välillä pestä pois ja aloittaa alusta ilman järkevää syytä niin se on sairasta. Tunnen naisen, jolla sairauden takia tärisevät kädet ja siksi joutuu joskus putsaamaan suttuja, mutta hänelläkään ei silti mene kuin vartti meikkaamiseen. Ja eräällä toisella on niin huono näkö, että on pidettävä silmälasit meikatessa! Sekin näyttää ihan hullun vaikealta mutta silti saa ripsarit laitettua minuutissa.

Mieti ap oikeasti mitä teet.

Vierailija
49/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

sun ongelmasi ei aidostikaan ole ripsarimerkki, koska ei ole mitään ylitsevoittavaa ja täydellistä ripsaria.

Sun ongelmasi on, että luulet kaikkien kyttäävän ripsiäsi, ja käytät kohtuuttomasti aikaa hommaan. Ja etkä ilmeisesti osaa harjata niitä tasaisiksi. Tuo vaan on sun kannaltasi vähän turhan kriittinen näkökulma, ja itseanalyysi pelottaa - ja sen takia kuittaat vittuiluksi sellaiset ketjun vastaukset.

"neuvoja" sun mielestä semmoset viestit on joissa sanotaan että "sulla viiraa päässä" ja että "ei mulla ainakaan mene kuin 5 minuuttia ja oon täydessä tällingissä" jne. Ei nuo ole mitään neuvoja suuntaan eikä toiseen.

Ainoat viestit jotka noteeraan, on ne joissa annetaan konkreettisia neuvoja jotka helpottavat mun aamuista meikintekoa.

ap

Vierailija
50/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sulla putoaa ripset tuota menoa lopullisesti eikä auta mitkään kalorit.

Tosi oudolta kuulostaa uo puunaaminen. Mä käytän Kanebon tuuheuttavampaa, joka lähtee pois vain 38 asteisella vedellä. Muut tuntuu aina leviävän pitkin naamaa, kun mlla on vuotavat silmät.

Vierailija
51/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"neuvoja" sun mielestä semmoset viestit on joissa sanotaan että "sulla viiraa päässä" ja että "ei mulla ainakaan mene kuin 5 minuuttia ja oon täydessä tällingissä" jne. Ei nuo ole mitään neuvoja suuntaan eikä toiseen.

Ainoat viestit jotka noteeraan, on ne joissa annetaan konkreettisia neuvoja jotka helpottavat mun aamuista meikintekoa.

ap

että älä tee sitä meikkiä. Tai tee vain 5 minuutin meikki ja mene töihin sillä. Helpottaa tosi paljon sun joka-aamuista meikkausta.

Vierailija
52/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras ripsari on max factorin 2000 calorie dramatic look saa myös curve sudilla, maksaa noin kympin ja saa ihan sokokselta, anttilasta yms.

on just se merkki mitä käytin ennen! Minkä takia en löydä sitä enää mistään täällä Jyväskylässä..

Jos sitä valmistetaan edelleen niin täytyy vaan jatkaa etsimistä.

Ja huom! Silloin kun mulla oli tota merkkiä, niin ripsiin ei mennyt kuin 10 min. Ilmeisesti sillon en vaan ollu terapian tarpeessa ja ny oon:D En tartte parempaa ripsaria, vaan terapiaa prkl!

ap

Jos kerran tiesit, mitä merkkiä haluat, miksi et sitä aloituksessasi heti sanonut? Olisit kysynyt suoraan "mistä saa tätä nimenomaista Max Factorin ripsaria?" ja samalla jättänyt täysin kuvailematta omia meikkausrutiinejasi. Varmasti tiesit, että niihin täällä kommentoijat (täysin aiheellisesti) tarttuivat.

Vierailija
53/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut sen huomaavat paitsi hän itse. Hänestä hän itse on normaali ja muut hulluja.

Eikäö ap yhtään hälytyskellot soi?

Vierailija
54/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

ap

et vaan halua sitä itsellesi myöntää. Kannattaisi siis ottaa onkeen. Ei sulla "viiraa päässä", neurooseja on erittäin älykkäilläkin ihmisillä. Kannattaisi miettiä siis neuroosin rajoittamista eli sen ripsarin laittamiseen antamasi ajan lyhentämistä - ÄLÄ RUOKI NEUROOSIA, vaan hillitse sitä.

Mutta ei siinä, saat sä mun puolestani käyttää kolme varttia, luulisi vaan jo itseäsikin vähän kyllästyttävän.

Vierailija
55/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut sen huomaavat paitsi hän itse. Hänestä hän itse on normaali ja muut hulluja.

Eikäö ap yhtään hälytyskellot soi?

oon ihan paskat housussa täällä.

ap

Vierailija
56/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa ripsarin laittamiseen kulumaan kuin alle viisi minuuttia.

Tämänkin ap tulkitsee vittuiluksi, mutta oisko ap oikeasti aika miettiä, onko tuo 40 min tervettä...

Vierailija
57/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsivärikysymykseen, olen käyttänyt vuosia Estee Lauderin ripsivärejä ja ne on todella hyviä. Monia eri laatuja, katso testereistä mikä harja miellyttää. Lähtee ihan normi-meikinpoistoaineella, ei ole vedenkestävää mutta pysyy koko päivän ihan täydellisesti ripsissä, ei varise edes rankassa jumpassa. Minulla on pitkät muttei kauhean tuuheat ripset, näyttävät ihan tekoripsiltä Lauderin ripsivärillä.

Vierailija
58/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat tuota hyväksi havaitsemaasi ripsaria vaikka netistä, löytyy esim. täältä 10,10 hinnalla:

http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Brands/max-fac…

Sitten rajoitat sitä meikkaamisaikaasi. Pane vaikka munakello soimaan vartin päästä siitä, kun olet aloittanut tuon homman - ja PYSYT siinä aikarajassa. Ei ole tervettä nyhrätä noin paljon yhden pienen yksityiskohdan kanssa, sinä saat siitä nyhräämisestä alitajuisesti tyydytystä, koska koet sen kautta hallitsevasi elämääsi ja olevasi Täydellisempi kuin ilman...

Käytä tosiaan harjaa joka kerroksen välissä, älä anna kuivahtaa ilman harjausta. Harjalla saat paakut pois ja tasaisen lopputuloksen.

Siin' se.

Joku sanoi hyvin: pakko-oireita ei pidä ruokkia, niitä voi itsekin (kun ne tiedostaa) rajoittaa.

Vierailija
59/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ripsien täydellisyyden vaatimisen sijaan alkaisit käyttämään jotain kirkasta, puhtaan punaista huulipunaa? Huomio kiinnittyy huuliisi, ripsillä ei niin väliä. Toivottavasti ymmärrät pointtini, tämä ei ole mitään vi****lua.

Vierailija
60/73 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne siitä sun silmästä ennen ja jälkeen meikkaamisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme