Ilmoitin töihin olevani huomenna sairaana. En ole.
Tarvitsin vain ylimääräisen lomapäivän. Aion nukkua pitkään ja katsoa telkkaria.
Kommentit (9)
kiva tieto näin yrittäjän näkökulmasta. Voi vee näitä turhien saikkupäivien pitäjiä, eikö missään kolkuta??
kiva tieto näin yrittäjän näkökulmasta. Voi vee näitä turhien saikkupäivien pitäjiä, eikö missään kolkuta??
Ammattisi on? Nauti vapaastasi!
Työpaikalla tästä ei aiheudu yhtään mitään haittaa. Teen tämän päivän hommat sitten maanantaina tuplavauhtia.
Piti nukkua pitkään tänään, mutta heräsinkin jo seitsemältä.
ap
Ja tahti on liian Lepää hyvin!kova.
Hassua,että kun siitä oli puhe niin jokainen vouhkasi kovaan ääneen, että ei niitä sairauslomapäiviä turhaan pidetä! miten työnantajat on riistäjiä tms.
Ja nyt kun yksi lusmu taas ilmottautuu niin saa vain kannatusta tuosta hommasta!
Itse olen pitänyt lomaa viimeksi elokuussa. Kävin eilen sanomassa esimiehelle rehellisesti, että olen ihan loppu ja ei jaksa ei huvita eikä kiinnosta ja haluaisin pitää perjantain vapaata. Eipä onnistunut.
Joulukuussa todettu työuupumus, josta esimies on tietoinen. Eipä paljon kiinnostanut eli töissä ollaan. En kehdannut hakea sairaslomaa. Olisi vaan pitänyt eilen käydä lääkärissa niin nyt voisin olla kotona nukkumassa. Pitämättömiä lomapäiviä olisi vaikka muille jakaa, mutta näköjään niitä ei voi pitää.
Niin sitä pitää!