Paras tapa pitää lapsi aloillaan?
Oon tuoreena taaperon äitinä miettinyt et mikä on niinku paras tapa pitää toi muksu silleen ettei se kokoajan juokse paikasta toiseen ja tee pahojaan.
Ku toi on nyt kohta puoltoistavuotta, ja sit se vaan juoksee ja kiipeilee, niin oon silleen laittanu sille henkselit ja klipannut toisilla henkseileillä sen vaiks johonkin raskaaseen esineeseen kii niin ettei se pääse menee keittiöön.
Mut onks olemas jotain lasten häkkejä tai silleen että ne sais pidettyä kätsästi jotenkin...
Köysi on aika hardcore, ei viittis alkaa sitoo sillee mitenkään. Hih x-)
Kommentit (9)
Minä laitan lapselle sukkahousut päähän (kiva leikki lapsen mielestä) ja sitten sidon sukkahousut johonkin. Ei pääse napero juoksentelemaan. Kaikki lapsilukot ynnämuut on helvetin kalliita.
Ei ole provo. Anteeksi nyt jos kysyn. Ei kaikki ole jotain vitun supermammoja niinku te täydelliset vauvafoorumin kyylääjät!
sulje kellariin tai vie vintille jossain laatikossa, hihi x-)
Kun mä olin pieni 1970-luvulla, äiti piti mua sellaisessa leikkikehässä. Se oli varmaan 1,5 x 1,5 metriä mitoiltaan ja "aita" oli sen verran korkea, ettei siitä päässyt kiipeämään yli. Sellaiset on varmaan nykyään kiellettyjä?
Muistan tuollaiset. Kyl musta tuli ihan normaali vaikka semmoses olinkin aloillani. Ei siihen nyt sentään sähkövirtaa ajettu. hih
Laita sille köysitikkaat katosta roikkumaan, Ikeasta niitä ainakin ennen sai. Ne on kiva sadepäivien viihdyke ja muutenkin, niissä oppii tekemään temppuja ja voi käyttää keinunakin. Vähän kun kasvaa, niin oppii ottamaan hurjat vauhdit ja yltämään varpaallaan kattoon.
Laita kotisi kuntoon lapselle, niin ei haittaa vaikka se juoksisisi tai kaivelisi mitä käsiinsä saa. Keittiön laatikoihin lapsilukot, jääkaapinoveen myös, vaatekaappien ovet tarakkakäärmeellä esim kiinni, vessan oveen haka. Töpselit huonekalujen taakse, samoin johdot.