Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että olen raskaana, tunnen pieniä potkuja

Vierailija
24.01.2013 |

mahassani. Edellisestä synnytyksestä vuosi, raskaus sai alkunsa yllttäen e-pillereistä huolimatta ja pelkään että sama käynyt taas. Viimeksi potkut tuntuivat 16 viikolla ja samalta tuntui kuin nyt tunnen mahassani. Ylipainoa on joten mahan kasvamista en kommentoi, menkat tulleet aina liuskojen välissä mutta ihan tositosi niukkoina. Seksikin koskee nykyään samalla tavalla kuin silloin ekassa raskaudessa, sitä kesti viikoille 22 asti jolloin seksi taas maistui.

Huomenaamulla pakko tehdä testi että saan mielenrauhan, uusi raskaus ei todellakaan ole toiveissa! Tulen tänne sitten kertomaan miten kävi! :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksynyt pieru se siellä vain muljuu. ;) Mutta tee varmuuden vuoksi testi.

Vierailija
2/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta avaan tälle uuden ikkunan että voin huomenna katsoa oletko päivittänyt tätä ja kertonut testin tuloksesta, sen verran utelias olen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testinki, mutta onneksi oli nega. Huh.

Vierailija
4/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista jos kerran ennenkin sinulle käynyt, mutta en pidä todennäköisenä. Mäkin tunnen välillä ihan kun potkuja, ja viime synnytyksestä on pari kk... enkä ole harrastanut seksiäkään tänä aikana eli ilmakuplat ne siellä "potkii". :) toivottavasti sullakin, jos lapsi ei nyt ole toiveissa.

Vierailija
5/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään ihan täysiä usko positiiviseen tulokseen mutta ihan mielenrauhan vuoksi teen. Mulla kans pitkin vuotta tuntunut "liikehdintää" mahassa, mut nää tuntuu ihan tuossa pinnalla. Hyvin harvoin mut mun aivot on selittäny sen sillä että vauva on kasvot mun selkärankaa vasten :D

ap

Vierailija
6/8 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää oletko paksuna vai et =D

Vierailija
7/8 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nostit kun en meinannut löytää. Eli negatiivinen oli testi, onneksi! :)

ap

Vierailija
8/8 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA mukavaa jatkoa!