Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä panettaa koko ajan

Vierailija
24.01.2013 |

Eikö niin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole suohirviö vaan hoikka kiinteä kaunis nuori nainen. Mutta ei silti kelpaa

Vierailija
22/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos panettaa koko ajan niin aika hiljasta tällä suunnalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan vielä ollut niin kipeä tai väsynyt, ettei olisi aina valmis. Hänet saa vaikka herättää keskellä yötä hommiin, on jopa pyytänyt, että herätetään.

Välillä on itse asiassa aika väsyttävää.

Vierailija
24/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paneta. Ikävä kyllä.

Yllättävän paljon sellaisia miehiä on, vaikka media toisin väittää.

Se, että kaikkia miehiä panettaisi koko ajan, on maailman suurin huijaus.

Ja mä olen jostain syystä niin onnekas, että mun kohdalle osuu ne joita ei paneta.

Vierailija
25/30 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on rakastajatar hänellä aina toimii vaikka oma vaimo on seksilakossa mutta en välitä enää vaikka olisi 50 vuotta lakossa, rakastajatteni on eronnut ja meillä toimii hyvin, minä kunnioitan hänet ja hyväilen ja ennen kun hän menee töihin rakastellaan koska hän sanoo että tuntuu hyvältä olla töissä kun on saanut rakastella. Olen joskus muutaman päivän poissa niin voin käydä hänen luonaan.  Älkää tuoko minulle semmoista paskaa että ulkomaalainen nainen olisi parempi koska me voimme tehdä kaikki miltä tuntuu toiselta hyvää, jos rakastelun jälkeen minulla ei seiso niin hän imee sen pystyyn ja minä myöskin nuolen hänet mikä oli hänelle uutta.

Vierailija
26/30 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kohdalla kyllä pitää paikkansa. Se jopa väittää että kaikilla miehillä ois näin ja jos ei ole niin sitten sen on väärän naisen kanssa tai sitten on sairas jollain tapaa?? Yhdessä ollaan oltu kohta 27 vuotta ja kyllä sen saa aina yllytettyä, ei olisi koskaan kieltäytynyt. Mutta yleensä se on se joka sitä ehdottaa.

Vierailija
27/30 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestäni kyllä panettaa koko ajan. Mua taas ei niinkään.

Tai kyllä mulla haluja on, ei vaan omaa miestä kohtaan. Se on vaan jotenkin niin epäseksikäs ja kamalan huono sängyssä. Hankala tilanne molemmille, kun muuten tykätään toisistamme niin kovasti... :(

Olen myöskin samaa mieltä erään kirjoittajan kanssa, että ne halut eivät näin naisena todellakaan ole lisääntyneet vuosien varrella vaan nimeomaan vähentyneet. Suurimmat halut oli siinä 18-vuotiaana.

Vierailija
28/30 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2013 klo 23:01"]

miestä taas ei koskaan. Haaveilen miehestä, jota koko ajan panettais. Itse saan pakit 99 kertaa 100:sta. Mies haluaa seksiä noin kerran kolmessa kuukaudessa.

[/quote]

Mikset sitten valitse sellaista miestä, kun kerran sellaisia on tarjolla joka naiselle, joka ei turhia ronkeloi? Panetko kuitenkin statuksen, rahan, ulkonäön ym. pinnalliset seikat etusijalle?

Vierailija
29/30 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten pidä paikkaansa!

Vierailija
30/30 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 täällä... Mullakin on välillä paljonkin haluja, ehkä jopa enemmän kuin nuorena, mutta valitettavasti mua ei aina kiinnostais mieheni kanssa :(. En mä tiedä, kyllä meillä arki ihan ok sujuu mutta jokin kipinä taitaa nykyään puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme