Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä panettaa koko ajan

Vierailija
24.01.2013 |

Eikö niin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin?

Vierailija
2/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ainakaan mun miestä paneta vissiin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mistä niitä panohaluisia miehiä saa?

Vierailija
4/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mistä niitä panohaluisia miehiä saa?

Baareista, töistä, netistä.....

Vierailija
5/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

About vartin verran orkun jälkeen ei ehkä tee mieli seksiä, mutta kaikkina muina aikoina olisin valmis vaikka mihin. Valitettavasti vaimon halut ovat olleet jo monta vuotta olleet laskusuhdanteessa...

M35

Vierailija
6/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä taas ei koskaan. Haaveilen miehestä, jota koko ajan panettais. Itse saan pakit 99 kertaa 100:sta. Mies haluaa seksiä noin kerran kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
7/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä taas ei koskaan. Haaveilen miehestä, jota koko ajan panettais. Itse saan pakit 99 kertaa 100:sta. Mies haluaa seksiä noin kerran kolmessa kuukaudessa.

Voisiko näitä asioita opettaa koulussa, siis parin valintaa. Seksuaalinen yhteensopivuus tuntuu tälläkin palstalla olevan melko kriittinen juttu. Ehkä niitä epäsopivuuden merkkejä oli jo aikaisemminkin ilmoilla, mutta vasta avioliiton aikana olen huomannut kuinka pahoin halumme eroavat. Vaimoa kiinnostaa seksi noin kerran vuodessa ja en edes muista koska hän olisi tehnyt viimeksi aloitteen. Itse olisin tosiaan aina valmis...

Voitaisiinko vaihtaa partnereitamme päikseen? Kaikki olisivat tyytyväisempiä ;)

M35

Vierailija
8/30 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko näitä asioita opettaa koulussa, siis parin valintaa. Seksuaalinen yhteensopivuus tuntuu tälläkin palstalla olevan melko kriittinen juttu. Ehkä niitä epäsopivuuden merkkejä oli jo aikaisemminkin ilmoilla, mutta vasta avioliiton aikana olen huomannut kuinka pahoin halumme eroavat. Vaimoa kiinnostaa seksi noin kerran vuodessa ja en edes muista koska hän olisi tehnyt viimeksi aloitteen. Itse olisin tosiaan aina valmis...

Voitaisiinko vaihtaa partnereitamme päikseen? Kaikki olisivat tyytyväisempiä ;)

M35

Vierailija
9/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvä jos ovulaation aikoihin tekee mieli :( No joo, illalla ennen menkkoja kans. Eli voi fiidel pari kertaa kuussa! En tykkää yhtään tästä, ja vielä ku melkeen luvattiin, että naisilla seksuaalinen huippu on nelikymppisenä raskauksien jälkeen. S*****A huijausta koko homma!

Vierailija
10/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko näitä asioita opettaa koulussa, siis parin valintaa. Seksuaalinen yhteensopivuus tuntuu tälläkin palstalla olevan melko kriittinen juttu. Ehkä niitä epäsopivuuden merkkejä oli jo aikaisemminkin ilmoilla, mutta vasta avioliiton aikana olen huomannut kuinka pahoin halumme eroavat. Vaimoa kiinnostaa seksi noin kerran vuodessa ja en edes muista koska hän olisi tehnyt viimeksi aloitteen. Itse olisin tosiaan aina valmis... Voitaisiinko vaihtaa partnereitamme päikseen? Kaikki olisivat tyytyväisempiä ;) M35

Sitten sitä seksiä haetaan muualta

Vierailija
11/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Yllättävän paljon sellaisia miehiä on, vaikka media toisin väittää.

Vierailija
12/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen eritahtisuus on parisuhteen arkea, opetetaan nykyään jo kirkossa

Ensinnäkin en käy kirkossa. Ja toisaalta tuollainen ajatusmalli ei oikein toimi enää. Eli parisuhteen kuuluu olla kärsimystä ja sillä siisti.

Jotenkin tässä tulee vain välillä sellainen hiujattu olo, kun naisen tavoitteiden saavutetuttua mies voidaan unohtaa. Eli pari muksua, uusi omakotitalo jne. Tässä kohtaa voi miehen tarpeet unohtaa.

No onneksi tästäkin pääsee karkuun jossain vaiheesa ;)

Vierailija
13/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä seisoo kun sitä koskettelee,mutta ei kuulemma halua. Jot not true.

Vierailija
14/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ongelmia vaikka olen nainen.

Ne vaimot varmaan käyttää hormoneja siinä yksi syy.

Se taas johtaa uskottomuuteen ja eroihin.

Vierailija
15/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mun miestä :(

Vierailija
16/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen eritahtisuus on parisuhteen arkea, opetetaan nykyään jo kirkossa

Ensinnäkin en käy kirkossa. Ja toisaalta tuollainen ajatusmalli ei oikein toimi enää. Eli parisuhteen kuuluu olla kärsimystä ja sillä siisti.

Jotenkin tässä tulee vain välillä sellainen hiujattu olo, kun naisen tavoitteiden saavutetuttua mies voidaan unohtaa. Eli pari muksua, uusi omakotitalo jne. Tässä kohtaa voi miehen tarpeet unohtaa.

No onneksi tästäkin pääsee karkuun jossain vaiheesa ;)

"Jotenkin tässä tulee vain välillä sellainen hiujattu olo, kun naisen tavoitteiden saavutetuttua mies voidaan unohtaa. Eli pari muksua, uusi omakotitalo jne. Tässä kohtaa voi miehen tarpeet unohtaa"

Sinä sen sanoit. Erittäin monessa ketjussa huomaa saman asian. Miehiltä halutaan jotain ja kun se saadaan niin miehellä ei ole enää merkitystä. Kunhan tietenkin maksaa laskut ja tekee kotityöt mutta seksiä ei tipu

Vierailija
17/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vaan liikkuu

Vierailija
18/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä miestä paneta jatkuvasti, osaa kyllä olla ihan asiallisestiki lähekkäin ajattelematta heti seksiä.

Ja jos miestä ei haluta, niin ainakin niin olen saanut halut nousemaan kun koskettelee itseään, mieskin innostuu! Jopa enemmän kuin se että koskettelen häntä.

Vierailija
19/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää paikkansa mun miehen kohdalla. Ollaan oltu 22 vuotta yhdessä ja alkuhuumasta ei ole halut laimentuneet. Onneksi minuakin huvittaa melkein kokoajan :) muuten oltaisiin varmaan erottu kun on miehelle senverran tärkeetä seksi. Miestä huvittaa jokapaikassa esim. kylmässä teltassa..

Meillä viikko ilman rakastelua on jo hirveen pitkä aika. Seksi on kuitenkin tärkee osa suhdetta.

Mä niin tykkään mun sonnista!

Vierailija
20/30 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiakin panettaa koko ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä