Lidl mainostaa edullisia kevätkääryleitä,onko hyviä? en ole koskaan kyseistä
Kommentit (22)
pannulla paistettuna loistavia, ja joku hieman tulinen kastike kaveriksi. Ja tosiaan vaan ne kasvistäytteiset.
kun tekee itse on paljon, paljon parempia kuin pakasteet. En toiste maistele.
Vii Voan Helsingissä mm. myy aasialaisia kevätkääryleitä raakapakasteina. Jumbot (kasvis)esimerkiksi ovat hyviä, voi paistaa rasvassa tai uunin pellillä. Ovat edullisiakin.
Kannattaa ostaa! Suosittelen.
Ne pienet kasvistäytteiset ovat vakio-ostokseni Lidlistä.
Uunissa paistettuina rapeita ja maukkaita, ehkä tosiaan hieman rasvaisia, mutta niinhän kevätkääryleet tapaavat aina olla.
Aina ne pelkät kasvistäytteiset on kyllä loppu...
Sopii vaikka alkupaloiksi tai pikkulounaaksi.
Ostan silloin harvoin kun lidlissä poikkean.
Kaipaa ne myös jotain chilisoosia tms minusta
Kevätkääryleet yllätys kuinka hyviä,ja kastikkeeksi vähän makea chilikastike.ja uppopaistetut kanansiivet.
Itse hamstraan noita aina pakkaseen kun Lidlissä tulee harvoin käytyä. Sweet chili-kastikkeen kanssa hyviä.
Ei tietenkään voi verrata itse tehtyihin.
On, mutta ne on aina loppuun myyty, en ole aikoihin edes jaksanut käydä tsekkaamassa onko niitä siellä laarissa, teen suoraan itse.
Onko nämä kevätkääryleet edelleen valikoimassa, onko kukaan ostanut viime aikoina? Omassa lähi- Lidlissä ei oo näkynyt aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
On valikoimassa
Kiitos avusta! Täytynee tehdä visiitti naapurikylän puotiin, josko sieltä löytyisi.
Oi, ne on niin ihania ja kyllä mä niistä ainakin täyteen tulen. Ihan ateriasta käyvät. Soijakastike sopii myös kanssaan tai miksei ihan tavallinen ketsu.
Onko näitä vielä? Kävin etsimässä s-marketista ja k-supermarketista, ei ollut kevätkääryleitä eikä "ole tulossakaan". Mistä saan valmiita kevätkääryleitä!?
Pannulla paistettuina