mies flirttaili mulle kahvilassa, menin paniikkiin. neuvoja tulevaisuuden varalta, pliis
olen siis aika ujo ja neuvoja tarvisin.
kivannäkäiköinen mies flirttaili mulle vähän aikaa sitten keskellä päivää kaupassa, tuijotteli ja hymyili ystävällisesti.
en osannut toimia lainkaan ja olin lähinnä kauhusta kankeana kun mietin mitä seuraavaksi pitäisi tehdä tai tapahtuu.
mies lähti lopulta ennen mua ostoksilta, kassalla oltiin samaan aikaan. sanoi vielä moi mennessään. hymyilin vain jäykästi, miten noloa!
antakaa ohjeita jos seuraava kerta vastaavaa tulee joskus vielä eteen? miten tuollaisessa tilanteessa pitää toimia? mitä te teette?
Kommentit (18)
kirjoitin ajatuksissaani kahvilassa, mutta isossa ruokakaupassa tapahtui tämä.
ohjeet kahvilatilanteen varalle käy myös :)
hymyile takaisin ja moikkaa takaisin.
sama vika rahikaisella.
Huomaan meneväni myös niin hämilleni ja alkavani katsoa hymyilevää kasvoa melkein suu auki. Hienoa juu.
oli niin tyhmä olo kun mies lähti. se oli myös hieman ujon oloinen, ei siis liian suorasukaisesti yrittänyt mitään.
nyt harmittaa kun tilaisuus tavata meni ohi. mutta ei hajuakaan miten toimia tuollaisessa tilanteessa.
varmaan olisi pitänyt sanoa jotain fiksua. mutta paniikki hiipi päälle. oen kyllä uskomaton tumpelo miesten kanssa.
joten jos mulle flirttaillaan, pääni kääntyy pois, ihan itsestään.
Minä olin muutama päivä sitten erään palveluyrityksen tiskillä (olen käynyt siellä jo pari kertaa), ja täällä ulkomailla nimeni on outo paikallisille, niin kolme toimistotyttöä alkoi kihertämään että miten se nimeni oikein lausutaan että voitko opettaa, jne. Ja muistivat heti minut nimeltä kun menin sinne tiskille ilmoittautumaan (kaikilta muilta aina kysyvät että millä nimellä nyt olikaan). Menin aivan hämilleni! En osaa oikein olla jos joku flirttailee.
Eli ei se kaikilla aina hallussa ole. :) olen kyllä onnellisesti naimisissa, mutta silti noissa tilanteissa olisi kiva olla itsevarmempi ja osata reagoida oikein. En siis tietenkään mitään tuosta halua irti, ja päiväähän tuo vain piristää.
Aloin siinä sitten änkyttää esimerkkejä että miten tämä kaunis suomalainen nimeni sitten lausutaan omalla kielelläni... Noh, kohta olen taas asioimassa kyseisessä paikassa, katsotaan tuleenko taas kihertelyä.
ei ole miehilläkään yhtään helpompaa siis :)
kolme vastaan yksi on aika paha asetelma.
tuollaiset tilanteet on helppoja silloin kun joku ei niin paljon kiinnosta, mutta heti jos on kiinnostusta menee vaikeaksi.
jotkut ihmiset tuntuu olevan täysin suvereenejä näissä jutuissa, tekee aloitteita oikealle ja vasemmalle.
esim. vanhoille juopoille tai oikeastaan kenelle vaan kun asiakaspalvelussa töissä olen mutta heti jos joku oikeasti olisi sen oloinen että tykkäisin (olen sinkku) niin menen ihan puihin.
eikö nyt ketään flirttailugurua löydy ohjeistamaan meitä?
ainakin siis nimi pitäisi sanoa, ilmeisesti olisi pitänyt esittäytyä? pelottava ajatus.
hymyilyä yritin huonoin tuloksin..ja todella: mikä vieteti sen pään kääntää pois?
ei ole miehilläkään yhtään helpompaa siis :)
kolme vastaan yksi on aika paha asetelma.
tuollaiset tilanteet on helppoja silloin kun joku ei niin paljon kiinnosta, mutta heti jos on kiinnostusta menee vaikeaksi.
jotkut ihmiset tuntuu olevan täysin suvereenejä näissä jutuissa, tekee aloitteita oikealle ja vasemmalle.
Joo, eihän meillä ole. Ja minullakaan ei siis ole mitään kiinnostusta. Tottakai paikalliset kontaktit ovat aina mukavia, ja nättejä tyttöjähän ne olivat. Eivät missejä, mutta perusnättejä.
Hauskaa on, että tässä samassa paikassa on työntekijä, joka kai(?) flirttaili myös. Pyörii samalla webbisivustolla kuin minä. Kyseli että kenenkäs kanssa olen tänne muuttanut, ja iloisena kerroin että vaimoni. Jotenkin tuntui hänen vastauksensa "aijaa aha" -tyyppiseltä. Enkai minä nyt valehtelemaan? Ja täysin normaalia keskustelua kävimme hänen kanssaan, ei mitään flirttiä ainakaan minulta, ihan perusjuttuja. Oli kyllä nuorempi minua, että en sitten tiedä.
joten jos mulle flirttaillaan, pääni kääntyy pois, ihan itsestään.
Neandertalit kayttaytyivat noin. Suoraan silmiin katsominen oli uhittelua ja veren kaivamista nenasta.
ei se varmaan huvikseen sun kanssa ole flirttaillut ja kirjoitellut, joten oli ehkä pettynyt vastauksesta.
niinkuin toi krotiilimies leffassa. Tietää kummatkin missä mennään ja miehet tykkää
ei se varmaan huvikseen sun kanssa ole flirttaillut ja kirjoitellut, joten oli ehkä pettynyt vastauksesta.
Minulleko tuon tarkoitit? Kun ei ollut lainausta, niin en ihan varma, mutta oletan. En ainakaan muita kirjoittamiseen liittyviä löytänyt? Jos et tarkoittanut minulle, niin pahoittelen. :)
Niin siis kyseinen webbisivu ei ole tämäntyylinen keskustelupalsta, vaan sellainen ns. ajankohtaisten asioiden lukemiseen tarkoitettu. Siellä ei tiedetä kuka kukin on, ja ihan yllätyksenä kuultiin että molemmat siellä pyörii. Emme siis sivuston kautta liity mitenkään toisiimme.
Minulleko tuon tarkoitit? Kun ei ollut lainausta, niin en ihan varma, mutta oletan. En ainakaan muita kirjoittamiseen liittyviä löytänyt? Jos et tarkoittanut minulle, niin pahoittelen. :)
Niin siis kyseinen webbisivu ei ole tämäntyylinen keskustelupalsta, vaan sellainen ns. ajankohtaisten asioiden lukemiseen tarkoitettu. Siellä ei tiedetä kuka kukin on, ja ihan yllätyksenä kuultiin että molemmat siellä pyörii. Emme siis sivuston kautta liity mitenkään toisiimme.
sulle oli tarkoitettu kommentti.
selvästi siis se nainen halusi tietää oletko available ja siksi kysyi kenen kanssa olet muuttanut sinne.
ja ettet olisi itsekin hieman kiinnostunut, kun aihe tuntuu vaivaavan.. ;)
sulle oli tarkoitettu kommentti.selvästi siis se nainen halusi tietää oletko available ja siksi kysyi kenen kanssa olet muuttanut sinne.
ja ettet olisi itsekin hieman kiinnostunut, kun aihe tuntuu vaivaavan.. ;)
Hehe, ymmärrän kyllä jos tästä sen käsityksen saa. :) Ehkä se oli lähinnä hämmentävää kun ei täällä ole kukaan ollut noin ystävällinen pitkään aikaan. Ei se sinänsä vaivaa, mutta ainahan tuollainen piristää mieltä! Ja halusin jakaa kokemuksia.
Olet ihan oikeassa että se saattoi hyvinkin olla hänellä mielessä.
Onneksi minulla taasen ei ole ystävyyttä enempää mielessä. :) Ehkä se on se juttu, että kun on onnellisessa parisuhteessa niin se silti huokuu tietynlaista itsevarmuutta, että se kiinnostaa ihmisiä.
ei kaiken aina tarvi olla niin vakavaa, voi flirttailla vaikka on varattukin.
mutta kun sun tilannetta on nyt puitu täällä, voisit kertoa miten miehenä toivoisit naisen toimivan tilanteessa, jossa osoitat kiinnostustasi?
odotatko että nainen tulisi itse juttelemaan? riittääkö naiselta kiinnostuksen osoitukseksi hymy ja katseet?
ja jos rohkaistuu juttelemaan kitä kannattaa sanoa?
Ihan hyvä pointti, että ei sen niin vakavaa tarvitse olla. :)
Ehkä itse toivoisin jonkinlaista merkkiä siitä että tosiaan on kiinnostunut. Olen noissa asioissa ainakin itse todella huono lukemaan ihmistä, vaikka muuten olen melko empaattinen. Aina ajattelen oletuksena että eihän tällaisesta nyt kukaan voisi edes pitää, joten tuskin on flirttiä.
Joskus sitä pelkkää hymyä ja katsettakin voi olla vaikea tulkita. Ihmiset voivat olla vain ystävällisiä ja normaalistikin hymyillä ja katsoa.
Jos on tilanne missä itse osoittaisin kiinnostusta, niin toivoisin naiselta ehkä sellaista pientä innokkuutta? Tarkoitan siis että osoittaa mielenkiintoa jatkamaan keskustelua. En tarkoita että kaulaan pitäisi hypätä. :D
Jos nainen rohkaistuu juttelemaan omana aloitteenaan, niin peruskohteliaisuudet ovat ainakin minulle paras tapa. Yleistä juttelua ja kiinnostusten kohteiden utelua, että josko niistä löytyisi yhtäläisyyksiä.
Olen tosiaan itse todella huono flirttailemaan, enkä osaa oikein tehdä aloitetta. Kaikki seurustelusuhteeni ennen vaimoani lähtivät naisen aloitteesta, koska en vain osannut tulkita ihmistä oikein enkä puskea päälle. Vaikka siis kiinnostunut saatoin olla. Ja niinä kertoina kun itse lähestyin naista josta olin kiinnostunut, niin ei se sitten ollutkaan molemminpuolista. Säälittävää, tiedän.. Mutta vaimoni kohdalla tein poikkeuksen ja sehän kannatti!