Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Avauduin tänään ihan ventovieraalle ihmiselle henkilökohtaisista asioistani
24.01.2013 |
ja tuli vasta mieleeni kun jatkoin kadulla matkaani.Toisaalta oma käytös huvittaa,koska pitää mua varmasti ihan hulluna,ja jotenkin se ajatus on viihdyttävä.Toisaalta varmaan näen tuota ihmistä vielä tämän jälkeenkin,joten en tiedä hävetäkö vai ottaa ilo irti kun kerran suuni aukaisin.
Kommentit (2)
No kyllä mullekin melkein vieras naapuri avautui henkilökohtaisista asioistaan. Olin kyllä yllättynyt, mutten pahalla tavalla. Kaikilla niitä huolia on ja toisten kanssa synkkaa paremmin. On monia hyvinkin tuttuja ihmisiä, joille en kertoisi mitään ja joillekin voi lörpötellä ummet ja lammet ensitapaamisella :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mulle avautuvat ventovieraat ja puolitutut aika useinkin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä ja hävettävää. Jos nyt on tarve purkaa mieltänsä, niin asiat ei etene ennen kuin ne on saanut sanottua ääneen. Vaikka joskus nähtäisiin uudelleenkin, en koskaan kysy näistä huolista mitään, koska se olisi tosi tahditonta. Joten huoli pois ap, tuskin sanoit tuolle ventovieraalle mitään niin hirveää, että sitä pitäisi kovin pitkään muistella. :)