Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies juo ja polttaa niin onko vaimon velvollisuus

Vierailija
24.01.2013 |

auttaa ja hoiata häntä jos hän sairastuu kroonisesti esim sydäntautiin.

Aika rankkaa tämä on ollut muutenkin ja nyt vielä nuo taudit. Ei saa tehdä sitä eikä tätä on lääkärin mielipide. Vaimo sitten vaan hoitaa koko huushollin yksin ja käy töissä kun ukkokin on taas lapsen asemassa. Ottaa niin pattiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikös se mee niin myötä- kuin vastamäessä..

Vierailija
2/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin syvänsinisesti synkkyyttä sisältävä mielenilmaisu. Minäkin polttaisin ketjussa ja joisin, kuin sieni tuollaisen ihmisen kanssa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jonkun vastaavan joka on ollut tällaisessa tilanteessa.

Aika epäreilua vaan on että yhteiskunta olettaa vaimon hoitavan miehensä. Ymmärrän sen myötä- ja vastamäki jutun mutta en sitä että yhteiskunta ei ota mitään osaa eikä arpaa. Onhan mieheni valtiolle maksanut alkoholiveroa ja tupakkaveroa. Mihin ne rahat käytetään. Miksi niillä ei hoideta näitä sairaita ihmisiä.

Jos realistisesti ajattelen niin en tule jaksamaan tätä kauaa.Ei voi koskaan mennä minnekään, ei voi suunnitella mitään. Mieheni sanoi minulle viisi vuotta sitten että on hänen oma asiansa jos hän juo ja polttaa.

Onko näin?

ap.

Vierailija
4/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä hoida. Jos teidän välillänne ei ole muuta kuin miehen paheellisuus ja sinun hyveellisyytesi, on parempi että mies pääsee omilleen.

Vierailija
5/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kotiin se on otettava jos on kotikuntoinen. Millaista hoitoa se tarvitsee? Eikö pysty liikkumaan?

Vierailija
6/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia, niin voitte saada satunnaisesti käyvän kodinhoitajan tekemään osan askareista, luulisin. Tottakai tuo sinun tilanteesi on perseestä. Voiko miehesi parantua tuosta, vai onko kyseessä pysyvä vaiva? Mies teki itse valinnan huonoihin elämäntapoihin, mutta sinä teet nyt valinnan, jaksatko elää hänen kanssaan.

Vierailija
7/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä voidaan olettaa, että jokainen huolehtii omasta hyvinvoinnistaan. Ihmeellistä jos joku tietentahtoen tuhoaa itseään. Asia on hieman eri, jos taustalla psyykkisiä ongelmia, mutta silloinkin voidaan mielestäni olettaa, että ihminen hakee apua, vaikka puolisonsa tukemana...

Minun miehelläni on ollut jo vuosikausia ahdistushäiriöitä ja joskus alkoholi tai kannabis ovat ainoat apuvälineet joiden avulla pysyy edes jotenkuten tolkuissaan. Hän on kuitenkin hakenut jatkuvasti apua (ja nyt näyttäisi vihdoin oikea apu löytyneen), ja muutenkin työstänyt ongelmiaan ja ollut myös minun suuntaani avoin, muuten olisin luultavasti uupunut ja luovuttanut parisuhteen ja perhe-elämän suhteeen.

On raskasta (ellei jopa mahdotonta) tukea toista jos tämä itse ei halua auttaa itseään.

Vierailija
8/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua elää miehesi kanssa, ota ero. Yhteiskunnan osa ja arpa ovat terveyskeskukset, sairaalat, kotisairaanhoito. Mitä vielä pitäisi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi