Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Helmikuiset Keskiviikkoon+++

07.12.2005 |

Huomenta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen teki varsinkin tuo pitkä viikonloppu. Maanantaina hiljenin siksi yhtäkkiä, sillä netti teki tenän. Eilen ei sit kerenny ollenkaan tänne, kun aamulla ompelin " henkihieverissä" yhden vaipan ennen kuin lähdettiin ensin anoppilaan syömään ja sit kavereille glögille. Siinä se päivä sitten menikin.

Kiitokset kaikille perunalaatikko-vinkeistä! Pitää laittaa korvan taakse ensi vuotta varten. Imellytin sitä pottua sitten koko päivän ja lopputulos oli se, että vasta puol yhdeltä sain laatikot sit valmiina pois uunista, kun sinnikkäästi vaan imellytin ja imellytin... Siirappiin jouduttiin turvautumaan silti. No, ensi vuonna sitten paremmalla onnella! ;)

Turkulaisten tapaamisesta. Miina1980: Minullekin sopii ensi viikolta torstai ja perjantai. Olen töissä, mutta ehdin varmaankin viideksi treffeille esim. sinne Myllyyn, mistä oli aikaisemmin puhetta. Nyt muutkin Turkulaiset ehdottelemaan aikaa ja paikkaa, jotta saadaan ensi viikolle tapaaminen pystyyn!!!!!!!!

Mann@: Kyllä kylkiluunsa voi saada poikki yskimällä. Siskoni teki sen viime keväänä. Häneltä sitten vain teipattiin kylki paikoilleen ja odoteltiin sitten parantumista.

Ja vielä liikkeistä, kun olitte niistä niin aktiivisesti keskustelleet. Tämä on aika vilkas kaveri. Yleensä liikkuu jonkun aikaa ja sit hetki nukutaan ja sit taas riehutaan. Tätä jatkuu vuorokauden ympäri, kait. Nimittäin melko usein herätessä keskellä yötä voi tuntea potkuja, mutta ei joka kerta. (nukun toistaiseksi vielä tosi hyvin) Tuntuu, että öisin tämä potkii napakammin ja päivällä tyytyy lähinnä " möyrimään" mahassa.

Hikka tällä on myös yleensä useamman kerran päivässä. Minulla samoin se tuntuu tuolla alhaalla. Hikka on ehkä liikkeistä ärsyttävintä, kun se rytmisenä liikkeenä saa aikaan odotusvaikutuksen ja sit kun se vaan jatkuu ja jatkuu... Nytkin se mokoma hikkaa minkä kerkeää. No, jospa tää ahkera hikkailu tarkoittaisi vaan sitä, että tulee vahva keuhkoinen vauva.

Huomenna on eka synnytysvalmennus. Jännää!

Kirppu ja Torsti-Einari 31+4

Vierailija
22/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Nyt alkaa olla tavarat paikallaan, kun muutettiin viikko sitten upouuteen kotiin. Kaksi lamppua pitää mennä ostamaan ja makkarista puuttuu verhot, sekä pari taulua on vielä kiinnittämättä. Mun selkä oli tosi kipeä muuton jälkeen, enhän mä malttanut olla kantamatta tavaroita ja pari seuraavaa päivää meni raivatessa pahvilaatikkomerta...

Lisäksi oli viikonlopun töissä, ja alkuviikko meni kirjoiitaessa yhtä esseetä, jonka palautus on huomenna. Sain sen tänään valmiiksi. Sitten vielä tuparit ens la, tentti viikon päästä ja seuraava viikonloppu menee töissä...meikä taas jälleen kerran yliarvioi voimavaransa, mutta eiköhän noin hommat tule tehtyä, vaikka olo onkin kuin kuiviin puristetulla rätillä.

Masuasukilla oli pari hiljaisempaa päivää välissä, ilmeisesti oli kääntyneenä jotenkin niin, etten tuntenut liikkeitä hyvin. Nyt taas liikkuu normaaliin tahtiin. Olen saanut useamman kerran kuulla, että mahani on pieni, vaikka itsestä ei kyllä tunnu siltä. Ensi viikolla on vielä yksi ultra, jossa varmistellaan vaavin kasvua. Esikostakin sf-mitta kulki alakäyrällä, ja maha ei ollut valtava, vaikka lihoin 18kg ja tyttö painoi neljä kiloa syntyessään.

spiral 29+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tänään piipahdin neuvolalääkärillä, joka antoi sairaslomaa loppuun saakka. Tuntuu tosi hyvältä, että nyt voi vähän huokaista. Toisaalta lapset on olleet viikon neljänkympin kuumeessa ja nyt itselle meinaa pukata sama räkätauti, joten tiedä siitä lomasta... Muut arvot paitsi verenpaine on ihan hienosti, mutta väsymyksen ja supistelujen sain jäädä jo kotiin. En olekaan ehtinyt vielä laittaa vauvelille valmiiksi vielä oikein mitään ja odoten innolla pikkuvaatteiden pesua ja muuta hypistelyä.

Vauva on melkoinen menijä ja potkut tuntuvat aika alas. Niin vain lääkäri kumminkin tuumasi sen olevan rt:ssa masussa. Oli viimeksi ultrassakin vaikka silloinkin tuuppi alamasua. Mitenköhän lie siellä mutkalla raukkanen! Onneksi maanantaina on taas ultra äitipolilla, niin näkee onko vauva kasvanut normaalisti. Mulla oli alkuraskaudessa kilpirauhasen liikatoiminta ja sen takia seurataan tiuhaan.

Minäkin olen kasvissyöja maidolla ja munalla. Eivät ole yhtään kyseenalaistaneet neuvolassa ja lapsistakaan eivät ole olleet kovin huolissaan. Meidän koko perhe on samalla linjalla ja hyvin on lapset kasvaneet ja veriarvot on kunnossa. Hoidossakaan ei ole tullut ongelmia vaikka syövät eri ruokaa kuin muut. Tuumaavat vain, että nämä linssit ja soija on meille tärkeitä kun me ei syödä lihaa!

Kaikkea hyvää masun kasvatukseen,

Noora rv31