Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelle kelpaisi imettänyt nainen ilman silikoneja?

Vierailija
24.01.2013 |

Jos ei nyt ihan rusinat ole, mutta raskausarpia/ryppyjä jossain asennoissa näkyy, ja ei nyt täysin nolla ole, mutta littanat b/c-kupin rinnat... Ja roikkuu. Nännit sentään eteenpäin vielä kuitenkin...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niitä silikoneja ottaisi. V armaan mieskin sitten lähtisi mutta siinä vaiheessa suhteemme ei varmaan olisi enää kantavalla pohjallakaan.

Vierailija
22/29 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni kelpaa :) On raskausarpia näkyvillä ja vähän roikkuvatkin, mies silti rakastaa rintojani :) Hän inhoaa ajatusta silikoneista, luonnollinen pitää olla! Kelpaan miehelleni myös ilman meikkiä, hiukset harottavina, kulahtaneet farkut jalassa ja persikkasosetta paidalla :D

Mieheni on ihan tavallinen mies, ihana, herkkä, musikaalinen ja ahkera duunari :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niitä silikoneja ottaisi. Varmaan mieskin sitten lähtisi mutta siinä vaiheessa suhteemme ei kovin vahvalla pohjalla olisikaan.

Joka tapauksessa minäkään en seksiä haluaisi loukkaavalta mieheltä.

Vierailija
24/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin alatte ottaa itsellenne silikoneja, niin googlatkaahan vaikka hakusanalla "silikonien poisto". Esim. suomi24:stä löytyy asiallisia viestiketjuja. Terveisin eräs, joka toivoo, ettei ikinä olisi ottanut itselleen silikoneja. 

Vierailija
25/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalille järkevälle miehelle! Omani on erittäin hyvä mies ja ottajia riittäisi naisissa, mutta minunpa kanssa on. Ja rintojeni, jotka ei todellakaan tule koskaan olemaan silikoonia.

Vierailija
26/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu on paras!!!

t.mies

Vierailija
27/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomurinnat on parhaat, se on itseisarvo, kelpaa hyvin t:m

Vierailija
28/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun miehelle kelpaa.  Itse ehdotin silikoneja, niin hän sanoi, että sitten ei enää rintoihini koske. Mitkään keino täytteiset pussit ei kuulma kiinnosta, luomutissit parhaat.

Vierailija
29/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomurinnat on kauniit silloin, jos ne eivät riipu tyhjinä pusseina tai valtavina utareina.

Itselläni on kauniina säilyneet ja kiinteät rinnat, mutta jos ne roikkuisivat niin varmasti korjauttaisin ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme