Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsista

Vierailija
14.01.2013 |

Muuten ihan ok, ovat jo isoja melkein teinejä. Miehellä kaksi, minulla kaksi, joista nuorempi vasta ala-asteella. Mutta kun omien lasteni tavarat tahtovat lähteä aina miehen lasten mukaan. Esim ihan koulutavarat, kynät ja terottimet. Miehen lapset eivät tunnu tajuavan, että ne eivät ole yhteistä omaisuutta vaan, ihan tämän lapsen omia. Samoin jotkut minun vaatteeni, näkyvät yhtäkkiä näiden lasten päällä. En kehtaisi mainita asiasta mutta siitä en pidä, onko se sitten sorsimista vai mitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmiä, jotka ei uskalla sanoa mitään kellekkään Tee asialle jotain äläkä rutise

Vierailija
2/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikset uskalla sanoa mitään, kun pöllivät sun vaatteet? Hohhoijaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran näät miehen lapsella sinun vaatteen niin nappaa joku sen vaate ja kysy että vaihdetaanko. Sinulla on kerta minun pusero niin saanko minä käyttää tätä sinun puseroasi ? Siis vaikka et haluaisikaan sitä vaatetta itsellesi mutta kokeilet mitä sanoisi.

Kannattaa vihjata omille lapsille että laittavat kynänsä ym. talteen ettei niitä ajele ympäriinsä. Siis jos ne teinit nappaa ne jostain keittiön pöydältä jne. Jos teinit taas hakee tavarat lasten omista huoneista niin sitten kyllä sanoisin suoremmin teineille että sanovat sinulle jos tarvivat kyniä, terottimia ym. mutta eivät hakisi niitä toisten lasten huoneista koska he pahastuvat.

Vierailija
4/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikset uskalla sanoa mitään, kun pöllivät sun vaatteet? Hohhoijaa....

Niin heti loukkaannuttiin ja paiskattiin vaate melkein naamalle. Kyllä tässä on saanut varotoimenpiteisiin ryhtyä, ettei omat tavarat sekaannu muitten omiin, ainahan niitä saisi olla ostamassa.

Vierailija
5/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää perhepalaveri. Kaikki pöydän ääreen ja laatikaa perheen yhteiset säännöt. (1 toimii kirjurina, siihen voi päivittää esim. kotiintulo,-nukkumaanmeno ja peliaikoja, ruokailujuttuja, siivousta ja esim. juhlapäivien viettoa) Muun muassa otat sitten asian esille: Jokaisella on omat tavarat eikä niitä ilman lupaa oteta tai lainata. Yksinkertaista.

Vierailija
6/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää perhepalaveri. Kaikki pöydän ääreen ja laatikaa perheen yhteiset säännöt. (1 toimii kirjurina, siihen voi päivittää esim. kotiintulo,-nukkumaanmeno ja peliaikoja, ruokailujuttuja, siivousta ja esim. juhlapäivien viettoa) Muun muassa otat sitten asian esille: Jokaisella on omat tavarat eikä niitä ilman lupaa oteta tai lainata. Yksinkertaista.

Kaikki on jotenkin nyt niin sekavaa.