Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä onnistu taas akkojen nyysiä rahoja!

Vierailija
23.01.2013 |

Kerronpa teille pikku tarinana:

Saan maaliskuun lopussa pääomatuloja kyseiseltä kuulta 180000-200000e (summa on vielä "vähän auki"), kun myyn lähes 100-vuotiaita metsiä jotka olen perinyt aikaisemmin suvultani. Olen heti tiedon tultua yleisesti jaetuksi kaikille lähiseudun yh-äipille, että mielenkiintoa on taas herännyt ihan hirveästi, vaikka ulkonäköni olisi kuin ruosteisella paistinpannulla. Loppuvuodellekkin on tulossa joka kuukaudelle jaettuna tasaisesti noin 5000-6000e tulot, ja taas naisia alkaa kiinnostaa nyysiä rahaa omiin tuhlailuihinsa!

Vaan kylläpä akkoja taas kohtaa huono onni, aion olla helmikuun alusta huhtikuun puoleen väliin hotellissa Helsingin keskustassa ja tuhlata rahojani joka ilta esim. DTM:ssä!

Olen kääntymässä heterosta homoksi aivan näiden ahneiden akkojen vuoksi. Miesten kesken edes ymmärtää toisen ajatuksia, akoista ei ymmärrä ufo mieskään!

Ettepäs saa meikäläisen fyrkkia! Rällään ne vaikka ennen homobaarissa, ostan vielä Berliinistä asunnon ja muuta sinne homoilemaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu se on tuokin

Vierailija
2/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne 50-luvulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testaa omaisuutesi sille.

Vierailija
4/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko mettää tarttee muuten tuohon summaan olla, kun en mäkän oo saanut kuin paria tonnia perintömettistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme