Paljonko maksaisit 1 v vanhasta toppa haalarista POP / Ticket
Hyväkuntoinen. Aloittelen myymään vanhoja lastenvaatteita. En ole juurikaan kirppareita kierrellyt niin vaikea arvioida mitä pyydän
Kommentit (18)
itse olen huutiksessa maksanut. Enemmänkin pyydetään ja jotkut maksaa, mutta sitten on kyseessä joku haluttu malli/väri, kuten Molon vihreä talvihaalari.
Kirpparilta niitä saa 5-10€:lla, huuto.netissä kalliimpia.
joten käytetystä hyvästä maksaisin 40-50e.
sai käytetystä haalarista ja asusteista 135 €
http://www.huuto.net/kohteet/taydellinen-polarn-o-pyret-valikausisetti-…
Alennuksessa ticketin haalarit monessa paikassa -40%, joten en maksaisi samaa hintaa, kuin uusista alessa. Alessa tosin tuntuu olevan jäljellä vain pieniä kokoja, eli jos on isomman lapsen kokoa niin voi hyvin pyytää enemmänkin. Merkkihaalareita etsinyt alesta kokoa 110cm, eikä tunnu löytyvän.
Kylläpä maksatte kauheita summia käytetyistä haalareista, vaikka merkkivaatteita ovatkin. Itse maksaisin max 15 e jos on TODELLA hyväkuntoinen. Mielestäni haalarin lämmittävyys kärsii joka pesusta ja pihalla pyöriminen "litistää" myös vanuvuorta, joten ei käytetty ole millään uuden väärtti.
Tosin en osta toisten vanhaa vaan aina uutta, joten ehkä en ole paras arvioimaan. Voisin ostaa äärimmäiseksi hätävaraksi johonkin kuramäkeen vanhat käytetyt vitosella.
Käytetyn vaatteen ostaja saattaa säästää lapsensa myrkyiltä, sillä juuri nuo haalarikankaat on käsitelty kemikaaleilla, jotka voivat olla todella myrkyllisiä ja ne haituvat käytössä je pesuissa.
Niitä ei pidetä vaarallsina, kun ne eivät säily siinä kankaassa.
Että snobbaile sinä vaan.
Onneksi on fiksuja ja rohkeita mammoja, jotka ajattelvat kestävää kehitystä.
t.ompelija
mutta silti ihmetyttää tämä. Siis montako kertaa ihmiset pesee yhden talven käytetyt haalarit? Ihan pakkasille tarkoitetut talvihaalarit pysyy meillä ihan pesemättöminä. Jos sattuu olemaan käytössä loskakelillä ja tulemaan likaiseksi niin pyyhin liat kostealla pois pinnasta. Välikausihaalarit joutuu pestä välillä, mutta niistäkin pyyhin kostealla liat pois ulkoilun jälkeen tai suihkutan pinnan suihkussa puhtaaksi. Meillä kaikki ulkovaatteet vedenpitäviä, joten voi hyvin suihkuttaa pinnat. Ja merkkivaatteet taitaa olla kaikki vedenpitäviä, ainakin ticetin, legon ja reimatecin.
Kylläpä maksatte kauheita summia käytetyistä haalareista, vaikka merkkivaatteita ovatkin. Itse maksaisin max 15 e jos on TODELLA hyväkuntoinen. Mielestäni haalarin lämmittävyys kärsii joka pesusta ja pihalla pyöriminen "litistää" myös vanuvuorta, joten ei käytetty ole millään uuden väärtti.
ostamista, olen vain laiska käymään kirppareilla ja huuto.netissä en jaksa selailla niin paljoa läpi, että löytyisi kiva väri ja merkki ja koko. Mutta ei ne meillä yhdessä kaudessa mihinkään kulu.
mutta silti ihmetyttää tämä. Siis montako kertaa ihmiset pesee yhden talven käytetyt haalarit? Ihan pakkasille tarkoitetut talvihaalarit pysyy meillä ihan pesemättöminä. Jos sattuu olemaan käytössä loskakelillä ja tulemaan likaiseksi niin pyyhin liat kostealla pois pinnasta. Välikausihaalarit joutuu pestä välillä, mutta niistäkin pyyhin kostealla liat pois ulkoilun jälkeen tai suihkutan pinnan suihkussa puhtaaksi. Meillä kaikki ulkovaatteet vedenpitäviä, joten voi hyvin suihkuttaa pinnat. Ja merkkivaatteet taitaa olla kaikki vedenpitäviä, ainakin ticetin, legon ja reimatecin.
Kyllä mä joudun pesemään haalarin talven jälkeen. Kesken talven en pese, koska jokaisen pikku likaläntin takia pesua ei kannata tehdä, mutta kyllä se jo maaliskuun lopulla alkaa olla sen näköinen että pakko pestä: kaulus on nuhjaantunut, hihan- ja lahkeensuut mustuneet ja vatsan + polvien + pyllyn kohdalla tummaa pihaleikkien jäljiltä. Mustissa/harmaissa väreissä nämä liat eivät varmaan näy, mutta tyttöjen haalarit kun tuppaavat olemaan pinkkiä tai muuta kirkasta väriä missä lika näkyy helposti. Ja kyllä yksikin pesu näkyy jo vanun kuohkeuden vähentymisessä.
Ticketin omasta outletista voi tilata viime vuoden malleja 50-70€ hintaan. Kyllähän jotkut hullut maksavat käytetystäkin saman verran, älytöntä. Itse maksaisin vuoden käytössä olleesta Ticketin haalarists max 30€
Ticketin omasta outletista voi tilata viime vuoden malleja 50-70€ hintaan. Kyllähän jotkut hullut maksavat käytetystäkin saman verran, älytöntä. Itse maksaisin vuoden käytössä olleesta Ticketin haalarists max 30€
vähillä tiedoilla en maksaisi mitään; onko ehjiä, paljonko pesty, millainen kuosi?
unisex/poikakuosit hyväkuntoisina kalliita, erityisesti popit maksavat kirppikselläkin useita kymppejä ja menevät kaupaksi.
Kirppiksellä nuo saatetaan varastaa. Itse myin Ticketin haalarin 50 eurolla mutta varmaankin halvalla meni. SAmanlaiset maksaa 129 euroa normisti. Oli lähes uutta vastaava. Jotkut friikit maksavat himoitsemastaan väristä saman verran kuin uudesta.
Tosin en osta toisten vanhaa vaan aina uutta, joten ehkä en ole paras arvioimaan. Voisin ostaa äärimmäiseksi hätävaraksi johonkin kuramäkeen vanhat käytetyt vitosella.
Riippuu koosta/ kuosista. Pienemmistä ns. Vauvamallista olen maksanut 65e hyväkuntoisena ja isommasta max.80e.
Ticketin haalarista voisin maksaa jopa 50 euroa. 35 euroa oli hinta, jolla ostin kirpparilta säästöön seuraavaksi talveksi. Popin haalareista ei kokemusta, mutta nuo Ticketit ovat olleet hintansa väärti. Reimateciin taas olin pettynyt, ei oikein kestänyt ja meni heti polvet kamalan näköisiksi.