Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleko popin ulkovaatteet koskaan parempaan kuin -20% aleen?

Vierailija
23.01.2013 |

Kävin kattomassa myymälässä toppatakkeja ja -housuja, mutta -20% tuntuu kovin pieneltä alelta. Aleneeko hinnat lisää vielä, kenelläkään kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli vielä keskusvaraston tyhjennysmyyntejä tms. Joissa alet oli 50-70%. Nyt ovat ilmeisesti lopettaneet nuo.

Vierailija
2/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja housuja -50 % tälläkin hetkellä. Toki kaikkia kokoja ei ole jäljellä. Popin kaupoissa harvoin on ulkovaatteista kovin isoja alennuksia, ainakaan niin että sopivia kokoja olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari viikkoa sitten punaisen vk-haalari, koko 92, hintaan -50 %. Ja oon tosi tyytyväinen, on irroitettava fleecevuori jne.

Yleensä noi -50 % tuotteen on alle 80 cm, siis ulkovaatteet.

Vierailija
4/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari viikkoa sitten punaisen vk-haalari, koko 92, hintaan -50 %. Ja oon tosi tyytyväinen, on irroitettava fleecevuori jne.

Yleensä noi -50 % tuotteen on alle 80 cm, siis ulkovaatteet.

Merkintä löytyy lapuista, esim. SS2012 = Spring season 2012.

Itsekin ostin 50% alennuksesta haalarin nyt tammikuuussa ja se oli vuoden 2010 mallistoa. Viime vuotisissa ei ale ole noin iso.

Vierailija
5/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale-prosentti kasvaa 20-30-50.

Asun itse Sellon vieressä ja kyttäilen alennuksia. Suositut koot ja värit loppuvat kyllä usein ennenkuin päätyvät 50 prossan aleen. Esim. nyt oli isompia koululaisten kokoja vielä jäljellä

-50%alessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi