Tuleko popin ulkovaatteet koskaan parempaan kuin -20% aleen?
Kävin kattomassa myymälässä toppatakkeja ja -housuja, mutta -20% tuntuu kovin pieneltä alelta. Aleneeko hinnat lisää vielä, kenelläkään kokemusta?
Kommentit (5)
ja housuja -50 % tälläkin hetkellä. Toki kaikkia kokoja ei ole jäljellä. Popin kaupoissa harvoin on ulkovaatteista kovin isoja alennuksia, ainakaan niin että sopivia kokoja olisi.
Ostin pari viikkoa sitten punaisen vk-haalari, koko 92, hintaan -50 %. Ja oon tosi tyytyväinen, on irroitettava fleecevuori jne.
Yleensä noi -50 % tuotteen on alle 80 cm, siis ulkovaatteet.
Ostin pari viikkoa sitten punaisen vk-haalari, koko 92, hintaan -50 %. Ja oon tosi tyytyväinen, on irroitettava fleecevuori jne.
Yleensä noi -50 % tuotteen on alle 80 cm, siis ulkovaatteet.
Merkintä löytyy lapuista, esim. SS2012 = Spring season 2012.
Itsekin ostin 50% alennuksesta haalarin nyt tammikuuussa ja se oli vuoden 2010 mallistoa. Viime vuotisissa ei ale ole noin iso.
Ale-prosentti kasvaa 20-30-50.
Asun itse Sellon vieressä ja kyttäilen alennuksia. Suositut koot ja värit loppuvat kyllä usein ennenkuin päätyvät 50 prossan aleen. Esim. nyt oli isompia koululaisten kokoja vielä jäljellä
-50%alessa.
Niillä oli vielä keskusvaraston tyhjennysmyyntejä tms. Joissa alet oli 50-70%. Nyt ovat ilmeisesti lopettaneet nuo.