Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologi yrittää painostaa ottamaan takaisin ehkäisyn ja aloittamaan masennuslääkkeen.

Vierailija
01.02.2013 |

jätän kohta käymättä hänellä enään. argh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole ilmeisimmin pakkohoidossa, joten sinä itse saat päättää mitä teet ehkäisyn ja lääkityksen suhteen. Eli jos et halua noita, sanot sen suoraan ja myös sen että asiasta EI keskustella.

Saat toki jättää käymättäkin siellä, mutta jos muuten on ollut hyväksi käydä niin ehkä tuon takia ei kannata, jos sen saisi kunnioittamaan itsemääräämisoikeuttasi noissa asioissa.

Vierailija
2/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei psykologi pysty mitään lääkkeitä määräämään, sillä sen voi tehdä vain lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, psykologi ei pysty lääkkeitä määrämään, mutta yrittää sanoa, että jos lääkäri ne minulle kirjottaisi. Tätä ehdottanut minulle monesti ja aina olen sanonut ei.

ja ehkäisyn kanssa sama juttu, ei usko, että en aijo ottaa.Enkä vihtisi alkaa valehtelemaankaan, että olen alkanut taasen ehkäistä.

Vierailija
4/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun jee jee suunnitelma. Lapsi tulee kiittämään kilipää-äitiään.

Vierailija
5/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan koen olevani siinä kunnossa, että minun mielestäni olen valmis toiseen lapseen.

Vierailija
6/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen perhe sinulla on, missä kuosissa parisuhde, mitä mies sanoo toisen lapsen hankkimisesta? Tuo ei ole yksin sinun, vaan oikeasti neljän ihmisen välinen asia: sinun, lapsen isän, sisaruksen ja uuden lapsen. Riittääkö rakkautta noin monelle? Haluaisitko itse olla oma lapsesi?

Lapsi ei ole mikään puuhalelu tai mielenterveyskuntouttaja, vaan hänellä on oikeuksia, joista vanhemmat ovat vastuussa.

vaan koen olevani siinä kunnossa, että minun mielestäni olen valmis toiseen lapseen.

Vierailija
7/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen perhe sinulla on, missä kuosissa parisuhde, mitä mies sanoo toisen lapsen hankkimisesta? Tuo ei ole yksin sinun, vaan oikeasti neljän ihmisen välinen asia: sinun, lapsen isän, sisaruksen ja uuden lapsen. Riittääkö rakkautta noin monelle? Haluaisitko itse olla oma lapsesi?

Lapsi ei ole mikään puuhalelu tai mielenterveyskuntouttaja, vaan hänellä on oikeuksia, joista vanhemmat ovat vastuussa.

Vaikka käyn psykologilla, on minulla sentään aivot! En pidä lasta minään leluna, enkä kuntouttajana joka tekee minun ololleni ihmeitä ja kaikki tämä huono häviää elämästäni.

Mies toivoo myös toista lasta.

Rakkautta riittää.

Ymmärrän sen, ehkä paremmin kuin kukaan teistä, että vauva aika saattaa olla raskasta, mutta uskon sen jaksavani ellei elämässä tule valtavia vaikeuksia vastaan.

Ja kyllä, voisin olla oma lapseni.

Vierailija
8/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain Sinun. Jos itse koet ettet tarvitse lääkitystä, niin älä ota. Varmaan olet puhunut perheenlisäyksestä myöskin miehesi kanssa, sehän koskee myöskin häntä. Jos muuten sujuu kaskustelut psykologin kanssa, niin jatka toki. Voithan seuraavalla kerralla sopia psykologin kanssa että lääkitysaihe rajataan näitten keskustelujen ulkopuolelle. Kaikkea hyvää.

Vierailija
9/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde on ok. ja jos tuolla perheellä tarkoitetaan minun lapsuuteni perhettä, voin sanoa, että kun sellasen perheen itsekin osaisi kasvattaa mieheni kanssa, niin hyvä olisi.

Vierailija
10/10 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain mielenterveydellisiä ongelmia (joita voi olla esim ahdistuneisuushäiriöt, masennus (lieväkin), elämäntilanteiden aiheuttamat stressit jne..) on vauva-aika iso riski tilanteen pahentumiselle. Ammattilainen ei pahuuttaan koita estää teitä lisääntymästä, vaan tietää, että ennen uuden lapsen tekoa olisi oman itsensä syytä olla ollut jo pidempään hyvässä tasapainossa, jotta tulevaisuus olisi mahdollisimman suurella todennäköisyydellä terve ja riskitön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä